Citat:
Ursprungligen postat av
UlphSvenson
Um, alla bomber och bränder mot flyktingförläggningar och polisstationer, Lasermannen, Mangs, han skolmördaren, politiskt motiverade mord på fackföreträdare osv?
Skulle nära nog klassa nasseattacker på fredliga demonstrationer i samma klass, men fattar, det ska vara större än så.
Mot det har vi två (2) islamistdåd, ett megafail och ett som tyvärr lyckades, lika vidriga dom - men ska man gissa så är det nästan 100% att det är puckohögern eller tungt kriminella - ofta samma folk - som ligger bakom. Är väl en eller ett par SD-politiker på hög position som kommer från Bandidos, kanske ska fråga dom vad dom vet.
95% av alla attacker på flyktingförläggningar är anlagda eller olyckor som involverar de som själva bor där. Varför i helvete är du så lydig till judisk massmedia som har ett kapitalist-kommunist-intresse?
Oj, Lasermannen, när var det? 30 år sen? Mangs, 10 år sen? Skolmördarn, 3 år sen?
Det är fler islamistattacker än det du räknar upp, bara för att inte tidningarna skriver om dessa invasiva arters attacker på värdbefolkningen så ska du inte komma här och säga att det inte sker.
I min värld där jag har sett och hört "vi ska ta över Sverige" sedan 90talet så räknar jag in varenda våldtäkt, rån, misshandel, mord mm till terror-attacker på befolkningen.
Om du inte fattat att när över 50% nu utrikes födda lever i Sveriges 3e största stad, att det har skett genom förtryck så är du fan i mig en jävla kommunist som bär kapitalisters stafettpinne och borde likt politikerna dömas i militärdomstol för medhjälp.