Citat:
Hej,
Kille 19 år
idrottare.
PHENINUT räddningen i nöden för mig, Hade läst på diverse forum innan jag beställde hem 200 gram ifrån www.bodyshock.com och intog 1 gram. Wow hade aldrig haft tidigare erfarnheter av droger eller dyligt och jag som redan led av ångest på daglig basis hittade den pusselbiten som gjorde att jag klarade av vardagen igen. Gick en promenad och tänkte "wow såhär vill jag känna resten av livet"
Började med 1 gram, veckan senare 2 hela vägen till 10 gram dagligen och sedan 15 som högst!
3-4 månader med Phenibut dagligen och jag levde på moln under denna tid.
phenibut är bättre än alla benzo och testa denna drog först men tillskillnad från mig så var försiktig för i helvete!
Att tända av efter dagligt bruk kan gämföras med heroin/benzo avtänding men inte lika fysiska symtom. hatkärlek till denna drog men 2/3 dagar i veckan är max för att inte bygga tolerans.
Nu är jag ren från phenibut då jag har en beroende personalitet som fan.
take care! Bless
Kille 19 år
idrottare.
PHENINUT räddningen i nöden för mig, Hade läst på diverse forum innan jag beställde hem 200 gram ifrån www.bodyshock.com och intog 1 gram. Wow hade aldrig haft tidigare erfarnheter av droger eller dyligt och jag som redan led av ångest på daglig basis hittade den pusselbiten som gjorde att jag klarade av vardagen igen. Gick en promenad och tänkte "wow såhär vill jag känna resten av livet"
Började med 1 gram, veckan senare 2 hela vägen till 10 gram dagligen och sedan 15 som högst!
3-4 månader med Phenibut dagligen och jag levde på moln under denna tid.
phenibut är bättre än alla benzo och testa denna drog först men tillskillnad från mig så var försiktig för i helvete!
Att tända av efter dagligt bruk kan gämföras med heroin/benzo avtänding men inte lika fysiska symtom. hatkärlek till denna drog men 2/3 dagar i veckan är max för att inte bygga tolerans.
Nu är jag ren från phenibut då jag har en beroende personalitet som fan.
take care! Bless
Du är en bra anledning till varför droger och annat är olagligt eller receptbelagda.
Att såna småbarns rumpor som dig inte är påläst eller öht vet vad eller hur mycket du stoppar i dig borde fan ta mig skämmas.
Jag har lång erfarenhet av phenibut och den maximala dagliga dosen ska man absolut inte överskrida 2 gram. Även om det är dosera igen. Ge fan i det eller låt bli om ni inte kan hantera eller vet vad ni får i er.
Riktig trött på såna bönder som ni, outbildad, ej påläst, och vet knappt vad ni får i er och vad reglerna är så kommer ni och varnar andra, när hela nätet är fylld med varning och information om att man inte ska dosera om eller överskrida 2 gram per dag.
LÄS FÖR HELVETE PÅ INNAN NI ANVÄNDER NÅNTING, Gäller inte bara phenibut.