2019-06-04, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimshaddy
Hej,

Kille 19 år

idrottare.

PHENINUT räddningen i nöden för mig, Hade läst på diverse forum innan jag beställde hem 200 gram ifrån www.bodyshock.com och intog 1 gram. Wow hade aldrig haft tidigare erfarnheter av droger eller dyligt och jag som redan led av ångest på daglig basis hittade den pusselbiten som gjorde att jag klarade av vardagen igen. Gick en promenad och tänkte "wow såhär vill jag känna resten av livet"

Började med 1 gram, veckan senare 2 hela vägen till 10 gram dagligen och sedan 15 som högst!
3-4 månader med Phenibut dagligen och jag levde på moln under denna tid.

phenibut är bättre än alla benzo och testa denna drog först men tillskillnad från mig så var försiktig för i helvete!

Att tända av efter dagligt bruk kan gämföras med heroin/benzo avtänding men inte lika fysiska symtom. hatkärlek till denna drog men 2/3 dagar i veckan är max för att inte bygga tolerans.

Nu är jag ren från phenibut då jag har en beroende personalitet som fan.

take care! Bless

Du är en bra anledning till varför droger och annat är olagligt eller receptbelagda.

Att såna småbarns rumpor som dig inte är påläst eller öht vet vad eller hur mycket du stoppar i dig borde fan ta mig skämmas.

Jag har lång erfarenhet av phenibut och den maximala dagliga dosen ska man absolut inte överskrida 2 gram. Även om det är dosera igen. Ge fan i det eller låt bli om ni inte kan hantera eller vet vad ni får i er.

Riktig trött på såna bönder som ni, outbildad, ej påläst, och vet knappt vad ni får i er och vad reglerna är så kommer ni och varnar andra, när hela nätet är fylld med varning och information om att man inte ska dosera om eller överskrida 2 gram per dag.

LÄS FÖR HELVETE PÅ INNAN NI ANVÄNDER NÅNTING, Gäller inte bara phenibut.
Citera
2019-06-04, 20:09
Medlem
Gan någon beskriva ruset av phenibut lite mer ingående?
Citera
2019-06-05, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn

Beror helt på person till person. Phenibut är huvudsak till för bättre sömn men med rätt dos kombinerat med koffein på tom mage kan du nå effekt. Då den verkar på GABA så är ruset besläktad med alkohol och GHB fast mildare och säkrare än de båda nämnda.

Effekt som ökat socialförmåga, mild ångestdämpande, mer motivation. Aptiten ökar, när det gäller sex så är det svårt upp nå orgasm.

Beroende på helt hur du mår i vanliga fall men en sne rus finns. Vissa gånger när jag tagit det så har jag känt motsatta effekter bland annat 1 eller 2 av nån dessa, irriterad, ingen energi, väldigt aggressiv, illamående, ingen motivation.
Citera
2019-06-08, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ech1
Du är en bra anledning till varför droger och annat är olagligt eller receptbelagda.

Att såna småbarns rumpor som dig inte är påläst eller öht vet vad eller hur mycket du stoppar i dig borde fan ta mig skämmas.

Jag har lång erfarenhet av phenibut och den maximala dagliga dosen ska man absolut inte överskrida 2 gram. Även om det är dosera igen. Ge fan i det eller låt bli om ni inte kan hantera eller vet vad ni får i er.

Riktig trött på såna bönder som ni, outbildad, ej påläst, och vet knappt vad ni får i er och vad reglerna är så kommer ni och varnar andra, när hela nätet är fylld med varning och information om att man inte ska dosera om eller överskrida 2 gram per dag.

LÄS FÖR HELVETE PÅ INNAN NI ANVÄNDER NÅNTING, Gäller inte bara phenibut.

Var fullt medveten om detta under mitt bruk och det jag gjorde kallas självmedicinering vilket är ett självdestruktivt beteende men ville endå dra en varning för folk med lite psykiska problem när det lätt kan rinna iväg. Lugn alla gör misstag som man lär sig av.
Citera
2019-06-08, 15:01
Medlem
Existensens avatar
Har läst på en del amerikanska forum att fasoracetam kan ta bort tolleransen på diverse gaba mediciner, inklusive phenibut. Många upplever även att fasoracetam till och med boostar effekten av phenibut. Även baclofen, gabapentin, eventuellt lyrica. Just saying
Citera
2019-06-19, 02:57
Medlem
Phenibut är en stoooor favorit....troligen det bästa jag provat...ojoj drömmarna jag fick...ena drömmen klår allt jag nånsin drömt om..me men jaja...ruset? man blir uppåt..glad upprymd typ o allt e kul..man e inte riktigt påverkad man vet vad man gör...många säger dom vaknar upp med en tjej bredvid sig på morgonen det förklarar saken MEN jag tycker baklofen är bättre som är jävla mycket potentare än phenibut och går att få på recept i sverige...tillomed en sjysst onlineläkare kan troligen hjälpa en...

BTW...gabapentin är inte helt olikt ruset faktiskt...och det kan man med få lätt på recept
Citera
2019-06-20, 14:56
Medlem
Jaggermeisters avatar
Funderat på denna länge nu.. har ingen tolerans alls öht på gaba substanser. Kan nån skicka ett pm där man kan handla detta inrikes som har bra kvalité?

Läst att första gångs dosen bör vara 500mg, är det bra?
Citera
2019-06-20, 15:59
Medlem
Jag har precis lagt en order på Phenibut och fick detta svar nyss: I have sent you 1x HCL and 1x Freebase Phenibut. (snow white and a little yellow) can you please tell me your experience which product is better?

Jag fattar noll om kemi, vad menar han? Har han skickat två olika typer som man intar på olika sätt, eller menar han något annat?
Citera
2019-06-20, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnasEmma
Jag har precis lagt en order på Phenibut och fick detta svar nyss: I have sent you 1x HCL and 1x Freebase Phenibut. (snow white and a little yellow) can you please tell me your experience which product is better?

Jag fattar noll om kemi, vad menar han? Har han skickat två olika typer som man intar på olika sätt, eller menar han något annat?
Phenibut HCL är ju den vanliga varianten som är en syra egentligen.
Freebase är när man neutraliserat ph värdet och får en icke-sur produkt med hjälp av bakpulver och vatten (om jag nu fattade rätt med hjälp av google)

Ska inte vara någon skillnad, möjligtvis kan det variera i potens lite. Intas på samma sätt båda.
Citera
2019-06-20, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Phenibut HCL är ju den vanliga varianten som är en syra egentligen.
Freebase är när man neutraliserat ph värdet och får en icke-sur produkt med hjälp av bakpulver och vatten (om jag nu fattade rätt med hjälp av google)

Ska inte vara någon skillnad, möjligtvis kan det variera i potens lite. Intas på samma sätt båda.
Tack så jättemycket för svaret <3
Citera
2019-06-22, 15:55
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Svårt att säga, vad vill du ha beskrivet? Det jag gillar mest med phenibut är att det inte känns som ett rus alls, det känns helt vanligt och man har en fett bra dag

Citat:
Ursprungligen postat av AnnasEmma

Tidigare post har fått det om bakfoten, Freebase eller FAA som det ofta förkortas är den rena versionen, HCl står för hydrocloric och betyder att man har låtit phenibutet reagera med vätklorid för att ändra vissa av dess egenskaper (effekterna är fortfarande samma). Själv har jag alltid bara kört på det betydligt mer vanliga HCl alternativet, men vissa småsaker som skiljer sig är:

FAA
- Går att lösa under tungan så det går rakt in i blodkälen (ska dock smaka anus i timmar)
- Slår snabbare
- Rekomenderas ej att svälja då pulveret löses upp dåligt
- Sägs vara ca 15% mer effektivt

HCl
- Vattenlösligt
- Kan sväljas direkt
- Kan lagras längre

Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Funderat på denna länge nu.. har ingen tolerans alls öht på gaba substanser. Kan nån skicka ett pm där man kan handla detta inrikes som har bra kvalité?

Läst att första gångs dosen bör vara 500mg, är det bra?

Någonstans 500mg-1000mg bör vara bra, vad är dina tidigare erfarenheter?

Några viktiga notes till någon som kör första gången som verkligen inte går att tjata in tillräckligt många gånger:
- Leta inte efter ett rus, tar du mer för att du inte känner något så är du dum. Det kan ta lång tid för det att slå och effekten de flesta är ute efter känns inte som ett rus.
- Många som tar första gången märker ingen direkt effekt alls, det betyder inte att du tog allderless för lite. Man lär sig märka effekterna med tiden, t.ex. så märker jag det tydligast när jag lyssnar på musik eller går i trappor
- Ta det för guds skull inte oftare än 2 dagar i veckan. Phenibut är inget som kan rädda dig varje dag.
- "men om jag istället för att ta 1000mg 2 dagar i veckan så borde jag ju kunna ta 250mg om dagen istället?" Nej, ett fysiskt beroende byggs utav hur frekvent du brukar, inte av hur mycket du brukar. Tar du 250mg varje dag så är din kropp aldrig utan phenibut, det MÅSTE få gå några dagar emellan så att allt kan gå ur och kroppen inte bygger upp ett beroende.

Jag har ca 8 år erfarenhet av Phenibut och kommer tillbaka till denna tråden titt som tätt. Jag har aldrig haft några problem med det, men har läst många här på flashback som det går åt helvete för, för att de tror att de kan tänja på dessa enkla råd. Läs bara slimshaddy en sida tillbaka, fett korkat.
Citera
2019-06-22, 18:15
Medlem
My-Times avatar
Går det att ta Phenibut samtidigt som man går på t.ex antidepressiva (Escitalopram) samt Lamictal/Lamotrigin, eller blir det helsnurrigt då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in