Citat:
Det är inte så enkelt som att säga lydförhållande utan mer att förortsgängen tar in narkotika som sedan BMC köper för att sälja och av den anledningen står BMC till förfogande för forortskillarna. Exempel att Xteam medlem beordras av sin president att utföra skjutning för A falangen i gbg eller att bmc stockholm killar sitter häktade för förberedelse till mord på östberga killar åt bredäng. Det finns egna trådar om dessa fallen där du kan få detaljer. Det finns även en tråd om utpressningen/kidnappningen i floda som slutade med att johnson bmc göteborg presidenten är efterlyst för att bla borrat i offret. Observera att det är bmc jag talar om när jag säger att de till viss del står under förortsgängen. Detta har en grund i konflikterna som de haft med förortskillarna från 2008 och maktbalansen i förorterna förändrades från att bmc var på toppen till att förortskillarna atyr och ställer sina områden. I gbg och stockholm har bmc innan det haft en närvaro och värvat från förorterna
Fick tillfälle att fråga en fullvärdig i bmc om hur det förhåller sig och som förövrigt är en gammal barndomsvän som jag stöter ihop med då och då, Nu får jag ju inga detaljer eller annat då han inte diskuterar klubbangelägenheter överhuvudtaget med någon utanför men det han sa om saken var att någon sådan dynamik som du beskriver finns inte hos någon, folk samarbetar och hjälper varandra ibland pga tex gammal vänskap eller vid behov köper och byter tjänster osv.
Vill man spekulera så kanske man ska titta lite på hur bmc ser ut och vilka resurser det ändå finns där och då tänker jag tex Danmark, Tyskland, Spanien osv, så att bmc skulle vara så beroende av en förortsklick för något känns inte vettigt, Nu säger inte jag att du har fel för jag vet ju inget om dessa affärer mer en ovan beskrivet men du får gärna beskriva hur du fått din info.