2019-06-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulleludde
Det är inte så enkelt som att säga lydförhållande utan mer att förortsgängen tar in narkotika som sedan BMC köper för att sälja och av den anledningen står BMC till förfogande för forortskillarna. Exempel att Xteam medlem beordras av sin president att utföra skjutning för A falangen i gbg eller att bmc stockholm killar sitter häktade för förberedelse till mord på östberga killar åt bredäng. Det finns egna trådar om dessa fallen där du kan få detaljer. Det finns även en tråd om utpressningen/kidnappningen i floda som slutade med att johnson bmc göteborg presidenten är efterlyst för att bla borrat i offret. Observera att det är bmc jag talar om när jag säger att de till viss del står under förortsgängen. Detta har en grund i konflikterna som de haft med förortskillarna från 2008 och maktbalansen i förorterna förändrades från att bmc var på toppen till att förortskillarna atyr och ställer sina områden. I gbg och stockholm har bmc innan det haft en närvaro och värvat från förorterna

Fick tillfälle att fråga en fullvärdig i bmc om hur det förhåller sig och som förövrigt är en gammal barndomsvän som jag stöter ihop med då och då, Nu får jag ju inga detaljer eller annat då han inte diskuterar klubbangelägenheter överhuvudtaget med någon utanför men det han sa om saken var att någon sådan dynamik som du beskriver finns inte hos någon, folk samarbetar och hjälper varandra ibland pga tex gammal vänskap eller vid behov köper och byter tjänster osv.
Vill man spekulera så kanske man ska titta lite på hur bmc ser ut och vilka resurser det ändå finns där och då tänker jag tex Danmark, Tyskland, Spanien osv, så att bmc skulle vara så beroende av en förortsklick för något känns inte vettigt, Nu säger inte jag att du har fel för jag vet ju inget om dessa affärer mer en ovan beskrivet men du får gärna beskriva hur du fått din info.
Citera
2019-06-04, 23:25
Medlem
[quote=ebigeri|67767027]Fick tillfälle att fråga en fullvärdig i bmc om hur det förhåller sig och som förövrigt är en gammal barndomsvän som jag stöter ihop med då och då, Nu får jag ju inga detaljer eller annat då han inte diskuterar klubbangelägenheter överhuvudtaget med någon utanför men det han sa om saken var att någon sådan dynamik som du beskriver finns inte hos någon, folk samarbetar och hjälper varandra ibland pga tex gammal vänskap eller vid behov köper och byter tjänster osv.
Vill man spekulera så kanske man ska titta lite på hur bmc ser ut och vilka resurser det ändå finns där och då tänker jag tex Danmark, Tyskland, Spanien osv, så att bmc skulle vara så beroende av en förortsklick för något känns inte vettigt, Nu säger inte jag att du har fel för jag vet ju inget om dessa affärer mer en ovan beskrivet men du får gärna beskriva hur du fått

Ja och O.G medlemmar säger att de fortfarande är största gänget som styr i förorterna. Att säga titta på hur vandidos är uppbyggt i andra länder var också något man bruksde säga om dem innan krigen 2008. Inte ett enda land hjälpte sina klubbbröder så att om de är starka i tyskland betyder inte att de är starka i sverige. Men du får ju tro på din väns ord eller tro på vad alla i förorterna säger, det väljer du själv men fakta är ju att de blev tydligt överkörda av förortsgängen och började "hjälpa" dem efter det medans det var tvärtom innan.
Citera
2019-06-04, 23:35
Medlem
https://www.expressen.se/gt/sport/svensk-os-profil-jagas-av-polisen/

Gt blev nog inspirerade av denna tråd och valde att skriva om den efterlysta bandidosledaren samt hans bror kvinnomisshandlaren/OS- boxaren patrick och deras desperata "bötning". Medåtalade är en bland annat deras kusin rapparen Jerri och proffsboxaren clarance som tränas av patrik.

Här är en artikel om OS-boxarens tidigare påhitt.

https://mrboxhist.se/nyheter/patrick-bogere-doemd-foer-kvinnomisshandel
Citera
2019-06-05, 14:53
Medlem
https://www.expressen.se/gt/sport/broderna-jagas-for-tortyrkidnappning/

Negerbröderna flyr för glatta livet. Trycker väl i nån hydda i Afrika någonstans.
Citera
2019-06-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnitchBlower
https://www.expressen.se/gt/sport/broderna-jagas-for-tortyrkidnappning/

Negerbröderna flyr för glatta livet. Trycker väl i nån hydda i Afrika någonstans.

Skall ha varit hos BMC stockholm negern i spanien enligt uppgifter men har säkerligen tagit sig över till deras hemland uganda
Citera
2019-06-06, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulleludde
Skall ha varit hos BMC stockholm negern i spanien enligt uppgifter men har säkerligen tagit sig över till deras hemland uganda

Stanna där.Tydligen har man ingen urskillning på medlemmar
Citera
2019-06-06, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Stanna där.Tydligen har man ingen urskillning på medlemmar

Dessa iq befriade medlemmar som bandidos tar in har de användning för. När Sven Svensson läser dessa artiklar ser han farliga bandidos. När sedan en av de gamla svenska gubbarna med bmc väst dyker upp och utpressar honom så minns han artikeln och att bandidos har galna djungelvildar som utför tortyr och betalar utan att MC-gubben behöver utföra några våldshandlingar. Blattarna är som kanonmat som utför smutsjobben och håller BMC relevanta. H.A sysslar med annan typ av brottslighet där de inte har behovet av att blattar drar in uppmärksamhet med desperata våldshandlingar båda taktikerna har sina för och nackdelar.
Citera
2019-06-07, 15:54
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Explosionen i Linköping som ödelagde bostadshus påstås nu i flera tidningar att Bandidos kan ligga bakom, nån som vet mer? Om det nu skulle stämma, det är ju alltid kul att spekulera lite, vad är det för folk som Bandidos har i Linköping? Är dom i bråk med nån annan grupp i Linköping? Vem eller vilka var dom ute efter isåfall? Det var ju ingen jävla vanlig smäll det här....
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2019-06-07 kl. 16:24.
Citera
2019-06-07, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Explosionen i Linköping som ödelagde bostadshus påstås nu i flera tidningar att Bandidos kan ligga bakom, nån som vet mer? Om det nu skulle stämma, det är ju alltid kul att spekulera lite, vad är det för folk som Bandidos har i Linköping? Är dom i bråk med nån annan grupp i Linköping? Vem eller vilka var dom ute efter isåfall? Det var ju ingen jävla vanlig smäll det här....

Villka luffare spränga en bomb bland familjelägenheter.
Citera
2019-06-07, 20:15
Bannlyst
Det var bättre när Sebastian Bergström var med.
Citera
2019-06-07, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandysDiner
Det var bättre när Sebastian Bergström var med.

Så går det när man låter en benzomissbrukande bondläpp styra bandidos Sverige.
Citera
2019-06-07, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
Villka luffare spränga en bomb bland familjelägenheter.

Jaså? Men laddningen va meningen att döda en medlem ur bandidos. Vilka är luffarna nu då? Uttala dig inte om nägot någonsin igen din mediakåta luffare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in