Citat:
Ursprungligen postat av
Nordelf
Åhmengulledå.

Tack! Men du hedrar mig på tok för mycket. Imho. Känner att jag är alldeles för cynisk och taskig ibland för att förtjäna ett sånt fint omdöme, tyvärr.
Men blotta tanken värmer.
....
Tror f. ö. att Wallmark är klart mer populär i verkligheten än i den här tråden. Och jag fattar att det är så. Senast det var nån ordning på staden var väl under Dulny?
Det finns en jävla massa människor som inte gör så mycket mer än att sitta och tycka saker (och jag säger inte att jag själv inte kan räknas dit). Finns lika många såna inom varje parti som det finns plastpåsar på Konsum.

Så nån som gör mer än att snacka kan vara guld värd.
Sluta prata skit precis hela tiden. Sluta låtsas att du är dummare än du faktiskt är. Du vet lika mycket som vi andra att att Bieler är en mytomanisk, nymfomanisk, grandios borderlinedvärg som kan kasta vem som helst i duschen med gas (allra mest du) för karriärens skull. Men du tycker att detta är upphetsande har vi förstått.
I SD av idag måste en potentiell medlem vara minst tre av följande:
1. missbrukare 2. mentalsjuk 3. socialfall 4. kriminell 5. antingen en psykopat eller en masochist som tycker om psykopater för att godkännas som medlem.
Så denne Wallmark kommer in som handen i handsken. Han kommer sannolikt befordras till riksdagsman när Henrik Vinge tar över.
Överdriver inte en smula alls utan är allvarlig som graven. Titta bara på vilka det är som står ut inom detta parti. Då stämmer dessa kriterier väl in på minst tre fjärdedelar av partiet, inklusive de som ej är verksamma som politiker. Framgångsrika eller bara normala hederliga svenssons tröttnar eller utesluts och trotjänare kastas åt vargarna (vissa herrar som får saftigt betalt för att spela nationalistiskt ”alibi” åt Cuckdemokraterna räknas inte).
Tänka sig att en talför och (över)kvalificerad hedersmänniska som Bo Ulvesten erbjöd sig att bli ordförande. Hur många utomordentliga politiker har inte passerat bara detta distrikt, inom loppet av en handfull år? Hässelbäck, Ulvesten, Nordmark, Per-Gunnar (trots att han var en manipulerad pjäs i Karlssons fula spel), båda Madeleine, Björnefors, Haglund, Leijon, Sjunnesson, Hahne, Stigermark, Abelin, Dulny, Bengtsson, Lindström, Malmgren, Larsson, Sefastsson, Hedelin, Åkesson. Listan kan göras avsevärt längre. Det har handlat om affärsmän, militärer, akademiker, jurister, läkare och advokater med mera. Hur många framgångsrika människor med egen livserfarenhet och kunskap har inte detta distrikt erbjudits? För att karaktärsmördas ute i det offentliga som tack? SD-svinen har inte ens dragit sig för att söka upp personers affärsvänner och arbetsgivare, sådant som annars bara kommunistslödder som AFA brukar göra.
Mattias Karlsson föredrar helt enkelt poltiker som är psykopater och ekobrottslingar, eller ”ungsvenska” broilers. Om detta inte är möjligt, så premieras döda sillar som David Lång, vars penningpung Karlsson bekvämlighet nog styr över.
Som skänkt partiet denna chutzpah som ”Nordelf” formulerar.
Nu har de interna environgerna lugnat sig något eftersom den likbleke galjonsfiguren Åkesson suttit kvar men hela saken handlar egentligen om att Henrik Vinge ska ta makten efter Åkesson. Detta är Karlssons plan. SD Stockholm under Wallmark gör allt och litet mer för att detta ska bli verklighet.
Jag vet ju att ”Nordelf” har svårt för att tänka men detta innebär alltså att din kvinnliga favoritpsykopat kommer att snuvas på ledartröjan som hon anser som sin självskrivna.
Fundera på det en smula om du kan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ruina.Imperi
Det var inte hans eget fel att han fick gå. Det vet alla. Han är en mycket skicklig retoriker och med rätt utbildning.
Få människor som någonsin varit i SD är sådana urtyper av en lismande karriärist som denne Viktor. Hans enda retoriska ”knep” är att försöka överrumpla den han pratar med genom att brusa upp och skälla som en liten hund. Utöver det kan han bara floskler. Vet du hur många gånger Viktor kritiserade Karlsson innan han kom på kant med paret Vinge? Noll och intet.
Att han försökt lisma otaliga gånger för partistyelsen i Alternativ för Sverige förändrar ingenting utan han är sig lik.
Kappvändare behövs inte fler.