Se på Xenomorph, ser du inte att han är din manliga reflektion:
Citat:
Varför ska jag "lyfta" någon som har sett ner på mig och hånat mig hela livet? Jag har till och med en permanent skada på grund av kvinnors mobbning och innan ni feministhoror hetsar upp er och blir våta i trosan, nej, det var inte på grund av övergrepp från min sida, det var redan när jag var 12 i ren mobbning, er gulliga lilla oskyldiga ängel skrek allt hon kunde i mitt öra som gav mig sänkt hörsel, tinnitus och yrselbesvär livet ut. Naturligtvis kunde jag inte slå henne eller ens få skadestånd för det var en söt liten flicka. Tänk vad en man hade fått höra hur ond han är hela livet om han hade förstört en kvinnas liv på det viset som lite pojk.
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Har sett massor som gör så, har själv blivit utskrattad av en kvinna jag tidigare hade en vänskaplig trevlig diskussion med när jag inte klarade av att slå ner hennes blattepolare. Denna kvinna skyltar gärna på sociala medier med att hon är feminist.
Är det konstigt om de män ni umgås och gillar att stå och se på när de misshandlar andra män för eller senare misshandlar även er?
Det är inte lika roligt när det är ni som drabbas, efter ni skrattade åt de som fick stryk, eller hur?
Verkligheten hände mig, du har levt under en sten verkar det som.
Jo, det gör du visst det i och med att du är feminist och ditt svar ovan är bevis på att du vägrar inse negativa beteendemönster även bland kvinnor, det finns inget som heter "toxic femininity" för dig.
Är det konstigt om de män ni umgås och gillar att stå och se på när de misshandlar andra män för eller senare misshandlar även er?
Det är inte lika roligt när det är ni som drabbas, efter ni skrattade åt de som fick stryk, eller hur?
Verkligheten hände mig, du har levt under en sten verkar det som.
Jo, det gör du visst det i och med att du är feminist och ditt svar ovan är bevis på att du vägrar inse negativa beteendemönster även bland kvinnor, det finns inget som heter "toxic femininity" för dig.
Citat:
Skirsnack, jag har sänkt mina krav så lågt det går, utseenden må variera, men samma äckliga beteende på alla.
Det är ju det jag försöker, men jag får visst stänga av sociala medier eller medier överhuvudtaget för att klara det, för man matas med feminismens dynga överallt. Hade jag haft pengar till det så hade jag flyttat ut till ett hus på landet med några hundar och katter och inte arbetat så man slipper dyngan som även existerar på arbetet.
Det är ju det jag försöker, men jag får visst stänga av sociala medier eller medier överhuvudtaget för att klara det, för man matas med feminismens dynga överallt. Hade jag haft pengar till det så hade jag flyttat ut till ett hus på landet med några hundar och katter och inte arbetat så man slipper dyngan som även existerar på arbetet.
Citat:
Jag tog upp den kvinnan som ett exempel, finns fler. Du måste ju inse att det är så här kvinnor är, visst, du behöver inte hata dem på samma sätt som du inte hatar katten som rivs då och då för det ligger i dess natur att göra så.
Jag klarar inte av att arbeta, jag är sjukskriven.
Jag undrar vart livet tog vägen i detta nu.
Jag klarar inte av att arbeta, jag är sjukskriven.
Jag undrar vart livet tog vägen i detta nu.
Kvinnliga incels = myt som Loch Ness.