2019-06-04, 21:34
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja det är irriterande när folk inte lyssnar.

Se på Xenomorph, ser du inte att han är din manliga reflektion:

Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Varför ska jag "lyfta" någon som har sett ner på mig och hånat mig hela livet? Jag har till och med en permanent skada på grund av kvinnors mobbning och innan ni feministhoror hetsar upp er och blir våta i trosan, nej, det var inte på grund av övergrepp från min sida, det var redan när jag var 12 i ren mobbning, er gulliga lilla oskyldiga ängel skrek allt hon kunde i mitt öra som gav mig sänkt hörsel, tinnitus och yrselbesvär livet ut. Naturligtvis kunde jag inte slå henne eller ens få skadestånd för det var en söt liten flicka. Tänk vad en man hade fått höra hur ond han är hela livet om han hade förstört en kvinnas liv på det viset som lite pojk.

Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Har sett massor som gör så, har själv blivit utskrattad av en kvinna jag tidigare hade en vänskaplig trevlig diskussion med när jag inte klarade av att slå ner hennes blattepolare. Denna kvinna skyltar gärna på sociala medier med att hon är feminist.

Är det konstigt om de män ni umgås och gillar att stå och se på när de misshandlar andra män för eller senare misshandlar även er?
Det är inte lika roligt när det är ni som drabbas, efter ni skrattade åt de som fick stryk, eller hur?

Verkligheten hände mig, du har levt under en sten verkar det som.
Jo, det gör du visst det i och med att du är feminist och ditt svar ovan är bevis på att du vägrar inse negativa beteendemönster även bland kvinnor, det finns inget som heter "toxic femininity" för dig.

Citat:
Skirsnack, jag har sänkt mina krav så lågt det går, utseenden må variera, men samma äckliga beteende på alla.
Det är ju det jag försöker, men jag får visst stänga av sociala medier eller medier överhuvudtaget för att klara det, för man matas med feminismens dynga överallt. Hade jag haft pengar till det så hade jag flyttat ut till ett hus på landet med några hundar och katter och inte arbetat så man slipper dyngan som även existerar på arbetet.

Citat:
Jag tog upp den kvinnan som ett exempel, finns fler. Du måste ju inse att det är så här kvinnor är, visst, du behöver inte hata dem på samma sätt som du inte hatar katten som rivs då och då för det ligger i dess natur att göra så.
Jag klarar inte av att arbeta, jag är sjukskriven.
Jag undrar vart livet tog vägen i detta nu.
Citera
2019-06-04, 21:44
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Haha är du avundsjuk på thailändskor som knullar feta medelålders gubbar? Tar de män ur den grupp du har en liten chans hos? Kvinnliga incels är intressanta. Tycker det är synd att ni inte skapar egna forum som den manliga sorten så de verkliga tankarna kommer fram ocensurerat.
Det hände en gång att "kvinnliga incels"(vilket i verkligheten är max en halv procent av befolkningen) skapade forum och fick alla slags erbjudande av män. Givetvis gjorde dom den sedan endast tillgänglig för kvinnor via identifiering Kvinnliga incels = myt som Loch Ness.
Citera
2019-06-04, 21:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Inte en chans att du tänker på thailändskorna. Finns få grupper som svenska kvinnor ser ned på så öppet. Konkurrensen går före systerskapet hos kvinnliga incels.

Nej systerskapet ser inte ner på thailändskorna det är brödraskapet som gör det. För trots att thailändskorna suger dina bröders kukar nästan gratis så är det med förakt de talar om thailändska kvinnor, det kan du inte ha missat.
Senast redigerad av Jenny9 2019-06-04 kl. 21:48.
Citera
2019-06-04, 21:46
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Hur ska en kvinna vara då? Jag vet. Bli ihop med en värdelös man utan att klaga. Skaffa barn tidigt. Religiös. Vara hemmafru eller jobba, beror på vad mannen tycker. Nej usch.
Citera
2019-06-04, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Det hände en gång att "kvinnliga incels"(vilket i verkligheten är max en halv procent av befolkningen) skapade forum och fick alla slags erbjudande av män. Givetvis gjorde dom den sedan endast tillgänglig för kvinnor via identifiering Kvinnliga incels = myt som Loch Ness.

De kanske var lesbiska.
Citera
2019-06-04, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Hur ska en kvinna vara då? Jag vet. Bli ihop med en värdelös man utan att klaga. Skaffa barn tidigt. Religiös. Vara hemmafru eller jobba, beror på vad mannen tycker. Nej usch.

Allt antifeministerna säger här får du ta med en nypa salt. Se dem mer som forskningsobjekt. Här kan du studera dem helt gratis, du behöver inte ens CSN. En enastående chans att studera mänsklighetens lägsta livsformer. Få förunnat.
Citera
2019-06-04, 21:53
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:

Naturligtvis har du rätt i detta. Men jag använde inte incel i den bokstavliga betydelsen. En kvinnlig "incel" kan givetvis få ligga om hon sänker kraven tillräckligt eller helt ger upp hoppet om att det ska leda till en relation. Hennes bitterhet kommer ur det faktum att hon inte kan snärja den sortens man hon anser sig värd. Dvs, de har exakt samma offermentalitet som den manliga sorten.
Citera
2019-06-04, 21:56
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Gnällspik deluxe dyker nu upp som körsbär på tårtan, kvinnor mår sämre än någonsin delvis för att de blir knullade och sedan inte får någon emotionell respons. Att vara evig ONS och knullkompis till män som ser de som en enkel knull är ju inte en kvinnas dröm. Kvinnor och män vill ha olika saker, ungefär lika många kvinnor som män hamnar säkert i skuggan av alla deras drömmar.

Därför vi ser lika mycket förbittring från båda håll. Men seså, det finns hopp för alla:

https://www.youtube.com/watch?v=saGSF-nEQkg
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-06-04 kl. 22:05.
Citera
2019-06-04, 21:56
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Allt antifeministerna säger här får du ta med en nypa salt. Se dem mer som forskningsobjekt. Här kan du studera dem helt gratis, du behöver inte ens CSN. En enastående chans att studera mänsklighetens lägsta livsformer. Få förunnat.
Hahaha. Ja så kan man se det.
Citera
2019-06-04, 21:57
Medlem
Aciess avatar
De är dumma I huvudet, punkt slut.
De tror på allt judemedia sager och allt som kastas åt dom utan blinka.
Citera
2019-06-04, 21:59
Medlem
manocaust-survivors avatar
Svenska kvinnor har fostrats in i en ideologi som lär de att hata män. Kvinnor som är indokrinerade i en sådan hjärntvätt kommer aldrig kunna vara med och bygga något bra tillsammans med män.
Citera
2019-06-04, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manocaust-survivor
Svenska kvinnor har fostrats in i en ideologi som lär de att hata män. Kvinnor som är indokrinerade i en sådan hjärntvätt kommer aldrig kunna vara med och bygga något bra tillsammans med män.

Kvinnor bygger inget så vad kvinnor gör eller inte gör spelar ingen roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in