2019-06-04, 20:15
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Helt otroligt att du inte förstod första gången, ett barn hade fattat. Att du sen heller inte fattar när han matar dig med själva tankekedjan och du inte klarar extrapolera från det är fullständigt häpnadsväckande.
Vem tror du bryr sig om vad du tycker?
Att du sedan inte ens fattar retorik gör det bara till lyteskomik.
Citera
2019-06-04, 20:35
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Hon föder inga barn eftersom män inte föder barn, så det är kvinnoförtryck enligt feminismen att föda barn eftersom män inte behöver göra det, hon klipper håret kort eller till och med rakar skallen (att män gör detta beror inte på något fashion statement, utan snarare att män tappar hår), hennes största prioritering i livet är att vara en career-girl istället för mamma (eller en attention whore på Instagram, lol), hon går och knullar med negrer och dricker en massa öl, knarkar och piercar/tatuerar hela kroppen och ansiktet eftersom män gör sånt, osv.

Allt detta feministiska beteende bidrar hur som helst till att kvinnor blir oattraktiva både personlighetsmässigt och utseendemässigt, bara så du förstår. Trots allt, vem är sexigast och mest feminin:

Ryska och mycket feminina Erkos:

http://www.boobpedia.com/boobs/File:Erkos_02.jpg

Eller svensk feminist:

Swedish Feminist Cringe Compilation:
http://www.downvids.net/video/bestimages/img-swedish-feminist-cringe-compilation-163.jpg

^^ Det där feministutseendet är inte en slump. Nu är hon ju inte en naturligt snygg tjej så sett, men hon valde att fula till sig med det senaste feministiska modet. Hade hon inte varit en feminist så hade hon inte fulat till sig så grovt och på det sättet. Hon gör så eftersom hon hatar män och vill inte ge män ögongodis. Andra exempel på detta är feminister som går och förstör deras kroppar med anorexia och bantar ner sig själva till benrangel, eller går och blir tjocka kossor. Erkos är den ultimata sexiga kvinnokroppen, och hon är vacker i ansiktet också och förfular inte sig själv med en massa tatueringar/piercingar, klippa luggen kort eller håret kort osv.

Feministiska kvinnor finns det hur mycket som helst av i Sverige, däremot feminina kvinnor är en bristvara i det här landet. På 90-talet var det inte alls så här. Då kunde man se hur mycket genuint vackra svenska tjejer som helst ute på stan. Nuförtiden hjärntvättar feminismen unga kvinnor med budskapet att det är female empowerment att se ut som ett freak eller en clown.

I USA t.ex. betraktas feminismen helt korrekt som en manshatande ideologi. Vad mainstreamtänkare inte förstår, är att feminismen också i allra högsta grad är en kvinnohatande ideologi, förmodligen mer misogyn än misandrisk. Hela poängen med feminismen är att förstöra kvinnor och jävlas med män.

Ahh ok. Allt handlar om dig och vad du tycker, du behöver nog vakna upp and smell the coffee princess.

Men absolut, vi kan leka din narcissistiska lek ett tag.

Kolla på dessa bilderna, FYFAN VAD DE JÄVLAS MED MIG!!! De är fläskiga och fula bara för att jävlas med mig buhuu, män är så dumma, de förfular sig bara för att jävlas med mig. Förr var de ju mer V-formade, nu vaggar de fram på stan som gravida skepp. Att jag ska behöva se sånt här, nä nu jävlar ska jag hata:

https://fscomps.fotosearch.com/bigcomps/CSP/CSP621/k6212045.jpg

https://www.pinterest.se/pin/435934438902708885/

https://www.fotosearch.fr/UNW334/u16020675/
Senast redigerad av Jenny9 2019-06-04 kl. 20:39.
Citera
2019-06-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ahh ok. Allt handlar om dig och vad du tycker, du behöver nog vakna upp och smell the coffee princess.

Men absolut, vi kan leka din narcissistiska lek ett tag.

Kolla på dessa bilderna, FYFAN VAD DE JÄVLAS MED MIG!!! De är fläskiga och fula bara för att jävlas med mig buhuu, män är så dumma, de förfular sig bara för att jävlas med mig. Förr var de ju mer V-formade, nu vaggar de fram på stan som gravida skepp. Att jag ska behöva se sånt här, nä nu jävlar ska jag hata:

https://fscomps.fotosearch.com/bigcomps/CSP/CSP621/k6212045.jpg

https://www.fotosearch.fr/UNW334/u16020675/

Män är hycklare.
Citera
2019-06-04, 20:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Män är hycklare.

Japp många män tror att arrogans och ett uppblåst ego signalerar självförtroende utåt. Egentligen är de bara sviniga skitstövlar, men absolut det finns säkert kvinnliga störda stolpskott som inte kan se genom deras fasad och faller för dem.

Genuint självförtroende har de (dessa män) aldrig ägt eller ens förstått sig på.

Det intressanta är att många homosexuella män kan signalera detta genuina självförtroende och självsäkerhet som de uppblåsta straighta männen så gärna försöker efterapa.
Citera
2019-06-04, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Japp många män tror att arrogans och ett uppblåst ego ska signalera självförtroende utåt. Egentligen är de bara sviniga skitstövlar, men absolut det finns säkert kvinnliga störda stolpskott som inte kan se genom deras fasad och faller för dem.

Genuint självförtroende har de (dessa män) aldrig ägt eller ens förstått sig på.

Det intressanta är att många homosexuella män kan signalera detta genuina självförtroende och självsäkerhet som de uppblåsta straighta männen så gärna försöker efterapa.

Männen på de där bilderna kan säkert inte ens få stånd. Ändå så ser folk på dem som "män".

Att de har uppblåsta och sköra egon är inget man ska lägga någon vikt vid då de föds såna. Dagispojkar tex har ju inte lyckats med mycket mer än att ha kissat i blöjan men känner sig bäst i världen ändå.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-06-04 kl. 20:57.
Citera
2019-06-04, 20:55
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Med facit i hand, såhär 60-70 år senare i tiden, måste det ju erkännas att feminismens inverkan på mänsklig civilisation varit rent ut sagt djävulsk. För de av oss som faktiskt värnar om liv, glädje, frihet och Gud, kan inte feminismens framfart ses som något annat än avgrundsdjup, människohatande ondska.

Haha, ja men det är survival of the fitest. Feminister är helt enkelt inte gjorda till att skaffa barn. Om de gör det så blir deras barn uppfuckade av feministuppfostran.
Citera
2019-06-04, 21:01
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Männen på de där bilderna kan säkert inte ens få stånd. Ändå så ser folk på dem som "män".

Att de har uppblåsta och sköra egon är inget man ska lägga någon vikt vid då de föds såna. Dagispojkar tex har ju inte lyckats med mycket mer än att ha kissat i blöjan men känner sig bäst i världen ändå.

Ähh, gräset ser alltid grönare ut på andra sidan, vem fan ser den här som en "man"?

Ingen alls. Han kommer inte knulla någon alls och kommer knappt ha energi att runka mellan pizza-omgångar (som är det enda som ger honom dopaminkicken han behöver). Inte heller kommer någon vilja vara vän med honom förutom i World of Warcraft och ingen kommer ens tycka synd om honom ifall han gråter ut över att han är tjock och ensam.

Alla härinne sitter och gråter hela dagarna över hur bra andra könet har, när egentligen alla har det ganska så pissigt.

Du och Xenomorph, eller vad han heter, borde kanske ta och PMa varandra och hitta varandra istället för att gråta över hur hemsk andra könet är hela dagarna. Han tycker precis lika synd om sig själv som du gör och han tycker att han aldrig haft något liv och inte är bra på något, ifall det är något du söker hos en man.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-06-04 kl. 21:03.
Citera
2019-06-04, 21:01
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Kvinnan definieras utifrån sin förmåga att bära och föda barn. Ändå har västerländska kvinnor i allmänhet och svenska kvinnor i synnerhet själviskt underlåtit att utnyttja denna gåva till fördel för att låtsas vara män, till alla andras förtret. Socialdemokratin och kulturmarxismen måste ju rimligen anses medskyldiga i att avfeminisera kvinnan, men att kvinnor faktiskt tillåter sig själv att utnyttjas i feminismens krig mot kvinnan är anmärkningsvärt.

Mer eller mindre alla studier som någonsin gjorts på ämnet visar att kvinnor i allmänhet är lyckligare än män, och de lyckligaste kvinnorna är de som gifter sig och skaffar barn unga. Korrelationen mellan depression och självmord bland kvinnor, och utbildningsnivå, är tydlig, och det råder en kraftig negativ korrelation mellan utbildningsnivå och fertilitet.

Konsekvenserna av högintelligenta kvinnors inträde på arbetsmarknaden och i utbildningsväsendet har varit katastrofala. Istället för att föda friska och intelligenta barn så läser unga kvinnor värdelösa utbildningar och tar värdelösa examina på universitet. I kombination med invandring av lågintelligenta apmänniskor har feminismen slagit stenhårt mot vår kollektiva intelligensnivå. Svensk IQ har rasat de senaste decennierna, och kvinnor är till stor del ansvariga. Lågintelligenta kvinnor föder barn, och högintelligenta kvinnor strosar runt på kontor och förstör arbetsmiljön för män. Kvinnors yrkesmässiga oförmåga och politiskt motiverade inkvotering på arbetsmarknaden och i viktiga nyckelroller i samhället har vidare bidragit till den gradvisa samhällskollapsen. Intelligenta kvinnor vars arbetsuppgifter annars hade kunnat uppfyllas bättre av svenska män, har tillåtits styra över myndigheter och kontorslandskap istället för att vara hemma och föda svenska barn och ta hand om hemmet, som både naturen och Bibeln avkräver.

Förstår svenska kvinnor att deras rådande ställning i samhället är nästan helt och hållet artificiell, att den vid minsta civilisationsrubbande händelse kommer att rämna? Att samhället inte har något behov av era värdelösa åsikter och värdelösa utbildningar och värdelösa examina? Att vi inte har något behov av kostymbeklädda ursäkter till kvinnor som spenderar sina dagar på kontor och hivar ur sig sin konstlade auktoritet och inkompetens?

Jag har varit gift större delen av mitt liv, och visst var kvinnan på väg utför även på vår tid, men det absoluta mardrömsscenario som unga män idag står inför, i sken av den svenska kvinnans nuvarande tillstånd, är civilisationshämmande.

Med facit i hand, såhär 60-70 år senare i tiden, måste det ju erkännas att feminismens inverkan på mänsklig civilisation varit rent ut sagt djävulsk. För de av oss som faktiskt värnar om liv, glädje, frihet och Gud, kan inte feminismens framfart ses som något annat än avgrundsdjup, människohatande ondska.

Så en kvinna som inte skaffar barn, eller inte kan skaffa barn, är inte kvinna? Medan en hen med inopererad livmoder är kvinna? Du verkar vara feminist!

Nej, könet definieras av kronosomerna. XX är kvinna, XY är man. Kromosomerna gör i sin tur att könshormoner utsöndras i kroppen vilket påverkar utvecklingen. Män har mer testosteron och blir därför mer muskulösa och modigare. Kvinnor har mer oxytocin och blir därför mer benägna att vårda söta saker, t ex barn eller husdjur.

Det finns gott om kvinnliga kvinnor i Sverige, fast inte i media. De som jobbar i media är vänster och vill propagera för queer-ideologi där könsroller problematiseras, tillrättaläggs eller tentav demoniseras. Gäller och med regelrätta damtidningar som Cosmopolitan och faktiskt även påstådda herrtidningar såsom Slitz.

Sen tycker jag absolut att man får agera ickenormativt ifall man vill det, t ex om en tjej är sugen på att bli brottare eller datorprogrammerare. Hon kan ju fortfarande vara kvinnlig på andra sätt. Om hon nu vill det. Det som däremot är fel är politikernas queer-norm som pressar lättpåverkade människor att agera mer politiskt korrekt (queer) än vad de egentligen vill. Det finns idag ett otal unga tjejer som hjärntvättats av fritidsgårdar etc att de är lesbiska trots att de på senare år upptäcker att så aldrig var fallet, de hade bara inte lärt sig känna efter i maggropen vad de i själva verket gillar. Har träffat flera sådana uppvaknade f d lesbiskt levande heterotjejer på kinkyklubbar.
Senast redigerad av Skattebrott 2019-06-04 kl. 21:06.
Citera
2019-06-04, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ähh, gräset ser alltid grönare ut på andra sidan, vem fan ser den här som en "man"?

Ingen alls. Han kommer inte knulla någon alls och kommer knappt ha energi att runka mellan pizza-omgångar (som är det enda som ger honom dopaminkicken han behöver). Inte heller kommer någon vilja vara vän med honom förutom i World of Warcraft och ingen kommer ens tycka synd om honom ifall han gråter ut över att han är tjock och ensam.

Alla härinne sitter och gråter hela dagarna över hur bra andra könet har, när egentligen alla har det ganska så pissigt.

Du och Xenomorph, eller vad han heter, borde kanske ta och PMa varandra och hitta varandra istället för att gråta över hur hemsk andra könet är hela dagarna. Han tycker precis lika synd om sig själv som du gör.

Chansen är stor att de inte kommer få till något nej men de anser sig ändå vara värda Pamela Anderson brudar precis som alla andra.
Citera
2019-06-04, 21:04
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Att de har uppblåsta och sköra egon är inget man ska lägga någon vikt vid då de föds såna.

Nä gud nä, inget stånd där inte. Det har de ätit bort för att jävlas med kvinnor. Deras libido sjunker drastiskt i takt med att fetthalten stiger ändå.

Ja de föds så plus att de har tagit efter sina sviniga fäder, eller nej såklart, de har ju frånvarande fäder. Jävla män som inte kan ta hand om sina egna ungar ens, fullständigt värdelösa.
Senast redigerad av Jenny9 2019-06-04 kl. 21:08.
Citera
2019-06-04, 21:07
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Chansen är stor att de inte kommer få till något nej men de anser sig ändå vara värda Pamela Anderson brudar precis som alla andra.

Skitsnack. Du talar precis som MGTOW-snubbarna, som gråter över hur feta kvinnor känner att de är Världsmästare för att de kan få en hyfsad snygg tinderdejt olikt de själva (och de har faktiskt statistisken med sig, inte för att det ger de rätt att tycka synd om sig själva).

Ifall vi ser hur män likar på tinder exempelvis tycker jag att de nästan är pinsamt icke-kräsna, och jag har sett med egna ögon hyfsad snygga vänner till mig gå hem med riktiga fläskberg.

Den gemene mannen har nästan pinsamt låga krav på kvinnor när de är hungriga efter sex. Jag skäms nästan för hela manliga släktet när jag ser hur lågt en man är beredd att gå för att få lite sex.

Din "buhuuuu, män har det så bra och jag har det så dåligt" är bara tröttsamt, du har ju hållt på med samma gamla smörja sedan jag började posta i den här sidan.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-06-04 kl. 21:09.
Citera
2019-06-04, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Skitsnack. Du talar precis som MGTOW-snubbarna, som gråter över hur feta kvinnor känner att de är Världsmästare för att de kan få en hyfsad snygg tinderdejt olikt dem.

Ifall vi ser hur män likar på tinder exempelvis tycker jag att de nästan är pinsamt icke-kräsna, och jag har sett med egna ögon hyfsad snygga vänner till mig gå hem med riktiga fläskberg.

Den gemene mannen har nästan pinsamt låga krav på kvinnor när de är hungriga efter sex. Jag skäms nästan för hela manliga släktet när jag ser hur lågt en man är beredd att gå för att få lite sex.

Jaha och varför gör du det? Jo för du tycker ju också att man ska ha en levande barbi-docka. Det är det som är normen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in