Citat:
Är ett skämt att en sk förundersökningledare använder sådant vokabulär, du ger genast poliskåren en seriös approach, grattis. Och förstod att du inte kunde länka till något fall, haha. Ni håller varandra bakom ryggen och tror vi andra är för dumma att förstå det. Det komiska är ju att ni är dumma nog att tro det.
Är skrämmande att se en person av din kaliber sitta på en sådan makt, jag undrar vad din chef hade tyckt om dina inlägg här, fast det är väl inget du vill outa förstår jag.
Är skrämmande att se en person av din kaliber sitta på en sådan makt, jag undrar vad din chef hade tyckt om dina inlägg här, fast det är väl inget du vill outa förstår jag.
Expertisen har gjort sin bedömning Ang mig återkommande genom åren. Tror nog jag tryggt kan lita mera på den än en kränkt kretin som nu är sur för att han inte får leka med sin vapen replika på stan.
Men jag får allra ödmjukast be om ursäkt för min oförsynthet då jag av någon konstig anledning trodde att du hade förmågan att själv googla
"utvecklingsstörning +brott".
http://www.lakartidningen.se/Functions/OldArticleView.aspx?articleId=13738
Sen har en användare(herr Lindholm tror jag det var) tidigare länkat till exempel då man nyttjat mongoloider till att bära sprängladdningar. Utvecklingsstörda KAN vara våldsamma, så enkelt är det.
Scenariot jag beskriver är alltså fullt möjligt, även om det inte hör till vanligheterna. Men detta är egentligen oväsentligt, för så länge kulors skadeverkan inte förändras beroende på diagnosen på den som håller i ett vapen, då ÄR man i en nödvärnssituation. Så enkelt är det.
Återigen, sannolikhet,möjlighet och farlighet, tre helt olika saker. Men du har ju redan visat att du är för retarderad för att begripa detta.
) konstaterats att det gått till såhär :