Citat:
Ursprungligen postat av
Infinity1
Ge mig ett fall där en illasinnad gett en downie vapen.. länka gärna! ( nej tänkte väl det) Högskolediplom? Jag lyfter mer i lön än vad du gör på din snutlön. Du är verkligen för dum för ditt eget bästa.
" The thing about smart people is.. they sound crazy to dumb people"- Einstein.
Det var fortfarande inget riktigt vapen, och det borde de förstått när de åkte på larmet fullutrustade med kevlar och 41 skott i magasinen, speciellt när de såg att det var en downie. Du har brist på kunskap om personer med Downs. Du är en liten rädd människa, akta så du inte får magsår av din dagliga oro. Sådana som du som är farliga snutar, för ni kan inte läsa av situationer, precis som dina kollegor i nämnd situation. Ni är helt enkelt kassa radiopoliser som kommer ha samma roll till pension.. Glada över ett diplom som gör att du får 20 tusen i månaden och innehar 0 social kompetens. Skatta dig lycklig du, sätter min vänstra pungkulan att jag äger dig i allmänbildning/ frågesport eller i socialasammanhang. Lever i alla fall med minst dubbla din lön och ett friare liv. Frågor på det?
Hur kan din kvinna vara tillsammans med en sån fegis som du? Blir du rädd när du ser ett gruppboende på utflykt? Ringer du kollegorna då? Kanske är för tufft för dig att insatsstyrkan lär komma.
Hälsa kaptenklänning från mig! Och skit inte på dig när ni får ett larm i rinkeby/tensta
Aha.. Du tänker så..
Eftersom ingen tidigare vansinneskört med lastbil mitt i staden så skulle polisen, när det inträffade, utgå från att det bara är någon som skojar då också
Mm, den intellektuella eliten alltså
Det har hänt att utvecklingsstörda varit våldsamma och begått våldsbrott ja, det har tidigare länkats till fall när man nyttjat mongoloider till att bära sprängladdningar, förvisso inte i Sverige, men turligt nog så har vi ju fortfarande poliser som tillskillnad från dig har förstånd att begripa skillnaden på farlighet och sannolikhet.
Och min kvinna begriper, liksom jag, men inte du, att se skillnaden på dumdristighet/idioti och mod, för vi att vi både begriper att kulor från ett vapen gör samma skada, oavsett om det är Jackie arklöv eller ett mongo som håller i det.
Hur hon kan vara tillsammans med mig? Ja, mitt "personliga vapen" kanske.. Det har betydligt grövre kaliber än något utav polisens
Som sagt, detta klarar du uppenbarligen inte utav att förstå. Sluta nu att tjata på din gode man för att han konfiskerat din vapenreplika, lek med lego istället. Är väl lika kul det?
Frågor på det?
Edit:Har redan fått tjänst som förundersökningsledare hos polisen, och jag har 25 år kvar till pension.

..och självklart tjänar du minst 50 000/m, det gör ju alla retarderade som tror att mongoloider som dom själva äger rätten att hota folk med vapen på stan.. Grattis till dig.