Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Vi kan börja med huvudproblemet med din läaförståelse här, har jag sagt att du sagt att trump är en idiot eller ställde jag dig en fråga?
Fötstår fortfarande inte kopplingen till att om jag tror att q-anhänhare har fel om clinton till guantanamo så anser jag att olika saker ska gällla för dom bägge det misslyckas du med att förklara.
Jag använde samma ordval som du nämligen "antar" så vet inte riktigt varför du hakar upp dig men iom att jag inte kan se in i framtiden blir det omöjligt för mig att "veta"
Lägg mindre tid här och mer tid med svenskaläraren så kommer det gå bättre för dig, hoppar ur denna diskussion med dig nu😘
Då kollar vi vad du skrev här. Läs långsamt så ska jag förklara nedan: "Menar du att om HRC säger att hon är oskyldig att hon är idiot då också eller?"
Ser du ordet "också"? Det betyder att du undrar ifall jag även anser att HRC är en idiot precis som Trump (stora bokstäver vid namn förresten, på tal om språkkunskaper). Eftersom jag inte har skrivit att Trump är en idiot kan jag inte OCKSÅ anse att HRC skulle vara det. Jag vet, det är lite svårt med språket ibland, men du kan nog lära dig till slut (du använder även citationstecken fel, men det är lite väl hög nivå för att lära dig korrekt användning känner jag, vi får börja med grunderna)!
Nej då, mina förklaringar har varit väldigt tydliga, men du tycks som sagt ha lite problem med läsförståelsen. Men vi kan testa igen. Citat från dig:
"Trump ska anses oskyldig tiöös han beviserligen är skyödig." (den där svenskläraren du tramsar om hade nog haft ett och annat att säga om den meningen...)
Då undrade jag vad du ansåg, kopplat till detta, om Q-anhängare som tjatar om Clinton och Obama till Guantanamo då de inte bevisats skyldiga till något. Ditt svar då:
"Ja det antar jag med." (här kan du hoppa över ordet "med", återigen bannor från svenskläraren).
Då undrar jag varför du bara antar att du anser det och inte riktigt kan stå för det (återigen, ta reda på vad "antar" betyder).
Men för att försöka tolka dig rätt, vilket inte är helt enkelt med tanke på din bristande förmåga att uttrycka dig:
Clinton och Obama är oskyldiga tills vidare? Och Q-anhängare som kör med sitt "Lock her up!" om Clinton är fel ute? Då tycker vi ju i grunden samma sak!
Men du gör helt rätt i att hoppa av diskussionen innan du gör bort dig ytterligare! Hälsa cidroN!