2019-06-03, 01:20
Medlem
Varför ska jag "lyfta" någon som har sett ner på mig och hånat mig hela livet? Jag har till och med en permanent skada på grund av kvinnors mobbning och innan ni feministhoror hetsar upp er och blir våta i trosan, nej, det var inte på grund av övergrepp från min sida, det var redan när jag var 12 i ren mobbning, er gulliga lilla oskyldiga ängel skrek allt hon kunde i mitt öra som gav mig sänkt hörsel, tinnitus och yrselbesvär livet ut. Naturligtvis kunde jag inte slå henne eller ens få skadestånd för det var en söt liten flicka. Tänk vad en man hade fått höra hur ond han är hela livet om han hade förstört en kvinnas liv på det viset som lite pojk.
Citera
2019-06-03, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Varför ska jag "lyfta" någon som har sett ner på mig och hånat mig hela livet? Jag har till och med en permanent skada på grund av kvinnors mobbning och innan ni feministhoror hetsar upp er och blir våta i trosan, nej, det var inte på grund av övergrepp från min sida, det var redan när jag var 12 i ren mobbning, er gulliga lilla oskyldiga ängel skrek allt hon kunde i mitt öra som gav mig sänkt hörsel, tinnitus och yrselbesvär livet ut. Naturligtvis kunde jag inte slå henne eller ens få skadestånd för det var en söt liten flicka. Tänk vad en man hade fått höra hur ond han är hela livet om han hade förstört en kvinnas liv på det viset som lite pojk.

Jag blev slagen av killar när jag gick i skolan och det var det ingen som sattes i fängelse eller stängdes av för det.
Tråkigt med din hörsel, vad sa du när det uppdagades att du fått tinnitus eller är du den starka tysta typen som inget säger?
Citera
2019-06-03, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jag blev slagen av killar när jag gick i skolan och det var det ingen som sattes i fängelse eller stängdes av för det.
Tråkigt med din hörsel, vad sa du när det uppdagades att du fått tinnitus eller är du den starka tysta typen som inget säger?
Nej din hycklande hora, det är fördommar från din sida. Jag är den svaga typen, därför jag har fått nog nu och tänker träna upp mig, mest för att kunna försvara mig mot stökiga killar, men hade det inte varit för polisen och samhället i stort så hade jag misshandlat ni kvinnor som kommer i vägen också, ni är många.
Nu blev du besviken va, trodde du kunde knäppa en muskulös alfahane på Näsan?
Sluta att odla väldsama muskulösa män då, om du hatar dem så mycket, här är en in the making på grund av as som dig.
Dessvärre går ju ni feministhoror säkra på grund av att ni gömmer er bakom polisen, blattegäng och alfahanar, men era manliga kompanjoner ska jag misshandla när min förvandling är färdig, sitter gärna i fängelse för det, man blir ju garanterad fitta om inte annat.
Citera
2019-06-03, 01:38
Medlem
Citat:
Nej din hycklande hora, det är fördommar från din sida. Jag är den svaga typen, därför jag har fått nog nu och tänker träna upp mig, mest för att kunna försvara mig mot stökiga killar, men hade det inte varit för polisen och samhället i stort så hade jag misshandlat ni kvinnor som kommer i vägen också, ni är många.
Nu blev du besviken va, trodde du kunde knäppa en muskulös alfahane på Näsan?
Sluta att odla väldsama muskulösa män då, om du hatar dem så mycket, här är en in the making på grund av as som dig.
Dessvärre går ju ni feministhoror säkra på grund av att ni gömmer er bakom polisen, blattegäng och alfahanar, men era manliga kompanjoner ska jag misshandla när min förvandling är färdig, sitter gärna i fängelse för det, man blir ju garanterad fitta om inte annat.

Jisses vilket ordbajsande, och inget svar på frågan fick jag heller.

Vad menar du föressten med att jag ska sluta "odla våldsamma män"? Kvinnohatare och män som anser sig ha rätt att slå och se ner på tjejer och kvinnor kommer det alltid finnas.

Nä nu ska jag sluta diskutera med dig, du verkar helt uppenbart vara alldeles för känslomässigt instabil för det.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-06-03 kl. 01:44.
Citera
2019-06-03, 01:45
Medlem
Citat:
Jisses vilket ordbajsande, och inget svar på frågan fick jag heller.
Respekt ska vara ömsesidigt, du kom med en ursäkt för min permanenta skada, hävdade att jag var en stark och stökig buse.
Du kan ge dig fan att jag tänker bli en dock, att ha varit snäll har inte gett mig mycket i livet, annat än när jag är snäll mot mina närmaste vänner och familj, men ni i pöblen förtjänar ingen snällhet eller respekt från mig.
Fan vad roligt att du tar så illa vid dig att bli kallad hora, så jävla enkelt at knäcka dig.
Här har du några till:
hor hora hora hora hora.
Ska du inte lipa nu, att bli kallad hora är ju trots allt värre än att bli misshandlad eller våldtagen, eller hur?
Citera
2019-06-03, 01:51
Medlem
Citat:
Respekt ska vara ömsesidigt, du kom med en ursäkt för min permanenta skada, hävdade att jag var en stark och stökig buse.
Du kan ge dig fan att jag tänker bli en dock, att ha varit snäll har inte gett mig mycket i livet, annat än när jag är snäll mot mina närmaste vänner och familj, men ni i pöblen förtjänar ingen snällhet eller respekt från mig.
Fan vad roligt att du tar så illa vid dig att bli kallad hora, så jävla enkelt at knäcka dig.
Här har du några till:
hor hora hora hora hora.
Ska du inte lipa nu, att bli kallad hora är ju trots allt värre än att bli misshandlad eller våldtagen, eller hur?

Varför skulle jag ta illa vid mig för att ett anonymt nät-troll kallar mig för hora? Det blir man ju kallad titt som tätt av totala främlingar och snorungar när man är ute numer :P.

Vad brukade de mobbande flickorna kalla dig?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-06-03 kl. 01:55.
Citera
2019-06-03, 01:58
Medlem
Citat:
Varför skulle jag ta illa vid mig för att ett anonymt nät-troll kallar mig för hora? Det blir man ju kallad titt som tätt av totala främlingar och snorungar när man är ute numer :P.
Du älskar dock att bli kallad hora av araber och negrer, därför du inte kriteserar att de använder uttrycket i större utsträckning än oss mesiga svenska män.

Citat:
Vad brukade de mobbande flickorna kalla dig?
Det har du inte med att göra, jag tänker inte ge dig några onanifantasier.
Citera
2019-06-03, 02:03
Medlem
Citat:
Du älskar dock att bli kallad hora av araber och negrer, därför du inte kriteserar att de använder uttrycket i större utsträckning än oss mesiga svenska män.

Nä för inte ens de ser ju sina mammor som horor.

God natt och lycka till.
Citera
2019-06-03, 02:11
Medlem
Citat:

Nej du blev inte slagen av killar när du gick i skolan. Vilken skola var det här och varför fanns det inte en endaste riddare (ungefär 99% av män) som skyddade dig? Antingen ljuger du eller så var det helt enkelt så att du själv slog, varpå pojkar slog tillbaks eĺler på sin höjd hindrade dig att slå dem mer genom att hålla i dig, slår de tillbaks riskerar de nämligen bli halvt ihjälslagen av andra män.

Ovanligt med lögnaktiga ideologer...
Citera
2019-06-03, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Nej du blev inte slagen av killar när du gick i skolan. Vilken skola var det här och varför fanns det inte en endaste riddare (ungefär 99% av män) som skyddade dig? Antingen ljuger du eller så var det helt enkelt så att du själv slog, varpå pojkar slog tillbaks eĺler på sin höjd hindrade dig att slå dem mer.

Ovanligt med lögnaktiga ideologer...

Jag var väl helt enkelt för ful för det vilket jag också fick höra.
Nä det var när jag inte ville att de tog saker ur händerna på mig och blev kallad hora, då kallade jag killen horbock tillbaka och då fick jag en smäll.

Alla killar är inte offer som ni här på feministforumet.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-06-03 kl. 02:18.
Citera
2019-06-03, 02:23
Medlem
Citat:
Nä för inte ens de ser ju sina mammor som horor.

God natt och lycka till.
Fast du vet ju att det stämmer, det är ju mer att du vill rädda araber och negrers rykte.
Citera
2019-06-03, 02:24
Medlem
Citat:
Jag var väl helt enkelt för ful för det vilket jag också fick höra.
Nä det var när jag inte ville att de tog saker ur händerna på mig och blev kallad hora, då kallade jag killen horbock tillbaka och då fick jag en smäll.

Alla killar är inte offer som ni här på feministforumet.
Långt ifrån alla kvinnor är offer, speciellt inte en negermadrass som du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in