2019-06-02, 11:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SickSickSick
Fast du måste ju begripa att det för män inte är så kul att dejta en kvinna som har legat med halva lokalen? Det handlar inte om att vara pryd, torka dina tårar och bete dig som folk så hittar även du en man som står ut med dig.

Torka tårarna mannen, du måste inte gifta dig med "stans hora" om du inte vill.
Citera
2019-06-02, 11:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Torka tårarna mannen, du måste inte gifta dig med "stans hora" om du inte vill.
Fast, det är ju vad du vill? Att jag ska acceptera första bästa spermahink med 3 barn med olika pappor för att inte vara ”dömande”? Du försöker bara säkra din roll i näringskedjan, stackare.
Citera
2019-06-02, 11:59
Medlem
Citat:
Hahaha ett stort jävla AMEN på det!

Tack

Kan du inte klippa in och repetera ditt inlägg om elefantöron, gula tånaglar, frasig hårbotten etc

Tror det skulle bidra även till den här tråden och dom män som anser att dom bara blir vackrare med åren
Citera
2019-06-02, 12:05
Medlem
DaChiefs avatar
Det är ju en sak om kvinnans man flirtar med andra, unga kvinnor. Om mannen inte är deras man kan de hålla käften.
Citera
2019-06-02, 12:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SickSickSick
Fast, det är ju vad du vill? Att jag ska acceptera första bästa spermahink med 3 barn med olika pappor för att inte vara ”dömande”? Du försöker bara säkra din roll i näringskedjan, stackare.

Absolut inte. Jag vill att du ska leva ett tillfredsställande liv.
Citera
2019-06-02, 12:23
Medlem
nordicwraths avatar
Det är kvinnliga incels. Inget att bry sig om. Ingen av motsatt kön vill ha dem, därför hatar de dem.

För hundra år sedan stod vita kåpor och brinnande kors för att man hatar andra människor. 2019 är det rosa hår och septumring som står för att man hatar andra människor.

Vi normala människor låter andra människor vara vilka de är och hatar inte andra pga biologiska faktorer som kön och ras. <3
Citera
2019-06-02, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 70D
Vill inte spräcka tesen helt då jag, som kvinna, själv kan hålla med om att många kvinnor har sin utseendepeak runt 20-25. Dock är det här knappats något som är en allmän uppfattning världen över. Inte heller verkar det stämma när om man ser till vad män går i gång på sexuellt.

Tänk lite själva när det gäller resonemanget kring attraktion. Om TS resonemang skulle stämma hade inte kvinnor 25-35 förekommit alls i porrens värld. Efterfrågan finns definitivt och jag skulle till och med säga att det inte är förrän efter 40 (eller då kvinnan ser ut att vara över 40) som kvinnan tituleras ”hot milf” och lämnar den allmänna kategorin, medan det i andra änden brukar vara tjejer runt 18-20 (eller som ser ut att vara yngre än så) som kategoriseras som ”teen”.

Sedan tycker jag det är att säga emot sig själv när man tar exempel som DiCaprio och Clooney då några av världens mest attraktiva kvinnor i motsvarande kategori passerat 30. Varför trånar folk efter Megan Fox, Scarlett Johansson, Kim Kardashian, Halle Berry, Candice Swanepoel... eller ta t ex Adriana Lima som fortfarande är vacker som en dag. Hon är född 1981.

Nä, jag köper inte riktigt tesen att alla - eller ens majoriteten - män är av uppfattningen att unga kvinnor har högst utseendemässig rang hos män.

Vad gäller fertiliteten har TS fel, då kvinnan har sin peak betydligt senare. Ur ett evolutionärt perspektiv stämmer det inte heller då kvinnan blev befruktad av män fram tills klimakteriet - i de fall hon ens levde så länge.

Om det helt plotsligt blev lagligt och socialt accepterat med 15ariga porrstjarnor sa skulle det bli den i sarklass popularaste porren.

efterfragan pa porrstjarnor i 20 och 30 arsaldern skulle vara minimal.
Citera
2019-06-02, 12:31
Medlem
Blåtås avatar
Höjj åldern som man får ha sex till 18.
Citera
2019-06-02, 12:38
Medlem
Citat:
Fast män över 45 är fan inte mycket att ha och spermiekvalitén är försämrad. Hur många vill egentligen skaffa barn med en 10-20 år äldre man? Han blir gammal trött och tråkig långt innan man själv börjar tackla av.

Det finns så otroligt få snygga silverrävar. Hur ska vi få män att förstå detta?

Bukmagar och manboobs fyfan, män måste ta hand om sig bättre om de ska vara något att ha längre upp i åren.

Dessutom är denna tråden bara en upprepning av Skogsvatte's TS. Börjar antifeministerna få ont om ämnen, är det mesta redan uppkräkt?

Citat:
Jag håller med dig.

Folk (män) har blivit så satans pryda, pratar om att de vill ha rena kvinnor, hon ska vara oskuld, inte bete sig si och så, inte se ut si och så.

Som att njuta av livet, eller ens leva livet har blivit något slags tabu för dessa människor. Nutida puritaner. Vilket hade varit helt ok att vara om man inte samtidigt velat klistra på andra sin sedlighetsiver.

Dubbelmoral DeLuxe!
Ni kvinnor är precis likadana som oss män, det har du just bevisat med dina inlägg ovan. Antar att du blev just en bitter feminist för att det inte fanns tillräckligt många "fina" män så det blev ingen över till dig själv. Det pratas väldigt mycket om mäns utseende bland dina likasinnade och även bland mer normala kvinnor, omvänt blir det ett jävla liv om en man skulle göra ett påpekande.

Precis som jag uppskattar en fin byggnad, tavla eller ett landskap använder jag mig av min mänskliga rättighet att även uppskatta ett par fina ögon, en fin bakdel, snygga bröst osv hos en kvinna. Nu tillhör jag de som värdesätter intelligens högt men bara för att jag tycker någon är sexig är inte det synonymt med att vara en antifeminist.

Vad gäller TS så tillhör jag själv kategorin "silverräv" du själv nämner. Har bättre fysik än de flesta 20-25-åringar då jag tränat hela livet, ser bra ut osv. Blir ofta raggad på av yngre kvinnor, ofta 10-15 års skillnad ibland mer och skäms inte ett jävla dugg för åldersskillnaden. Att det är kvinnorna själva som oftast visar intresse först stärker varken er Feministers teori eller önskan om hur det ska vara.

Som född på 70-talet kan jag bara konstatera att utvecklingen har gått åt fel håll, rent allmänt men bland kvinnor i synnerhet. Rent skrämmande hur många unga feta kvinnor som vaggar runt på gator och torg idag, vad fan äter ni egentligen? Att det även har en koppling till dålig hy, hår och mental hälsa har ni väl inte kopplat heller? Detta "kompenseras" många gånger med förlängda ögonfransar, löshår, anktrut och tatueringar ;-).... Att vissa män siktar in sig på yngre kvinnor är kanske inte så konstigt beaktat att utbudet blir sämre med åldern givet att kvinnor trappar av mer och mer. Gnälliga och jävliga blir ni med.
Senast redigerad av siggehitz 2019-06-02 kl. 13:00.
Citera
2019-06-02, 12:46
Medlem
Och vem ska skämma de unga tjejerna som dejtar äldre män?

Om detta inte är relevant så är ju slutsatsen att tjejer inte kan göras ansvariga för deras handlingar och därmed heller inte ska ha rösträtt, politiskt inflytande, högre befattningarr och kanske en högre myndighetsålder än män. Och som i muslimska kretsar aldrig tillåtas att röra sig i det offntliga utan manligt sällskap.

Alla, precis alla utspel som detta, slår med kraft tillbaks eftersom de på ett eller annat vis (bekräftar om man vill vara giftig) målar upp det "täcka könet" som oförmögna till att ta ansvar för sig själva.
Senast redigerad av MrStreamer 2019-06-02 kl. 12:51.
Citera
2019-06-02, 13:12
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Ja, så skriver en 30 något bloggerska i Metro som saknar dagarna då hon blev uppvaktad och flörtad med av män. De flesta kvinnor förstår ju underförstått att deras bäst-före-datum går ut runt 25 års strecket men efter nästan ett decennium av kukkarusell och "hitta sig själv" så kommer det som en käftsmäll likväl.

Det hela är ganska så jävla simpelt, män föredrar yngre kvinnor, det handlar om fertilitet, en ung kvinna är biologiskt mer anpassad att föda mer barn än en äldre, inget nytt under solen.. men feminismen och populär kultur får kvinnor att tro att män kommer vilja ha de för alltid.

Artikeln i fråga;
https://metro.co.uk/2019/05/28/responsibility-call-older-guy-9700375/

Vad kan vi göra för att få kvinnor att förstå att de duger endast för att föda barn och de gör detta under en viss tid?

Kan de förstå?

Är det inte dags att vi omyndigförklarar kvinnor och tar tillbaka patriarket?

Så de är de äldre männens fel att yngre brudar vill hänga med och ligga med dem?

Only in a feminist brain...
Citera
2019-06-02, 13:14
Medlem
Lägg därtill att dagens "kvinnor" inte är det minsta kvinnliga eller egentligen bra på någonting förutom att ta kort på utemat. Självklart är deras marknadsvärde inte speciellt högt när de börjar fula till sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in