Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Fast män över 45 är fan inte mycket att ha och spermiekvalitén är försämrad. Hur många vill egentligen skaffa barn med en 10-20 år äldre man? Han blir gammal trött och tråkig långt innan man själv börjar tackla av.
Det finns så otroligt få snygga silverrävar. Hur ska vi få män att förstå detta?
Bukmagar och manboobs fyfan, män måste ta hand om sig bättre om de ska vara något att ha längre upp i åren.
Dessutom är denna tråden bara en upprepning av Skogsvatte's TS. Börjar antifeministerna få ont om ämnen, är det mesta redan uppkräkt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jag håller med dig.
Folk (män) har blivit så satans pryda, pratar om att de vill ha rena kvinnor, hon ska vara oskuld, inte bete sig si och så, inte se ut si och så.
Som att njuta av livet, eller ens leva livet har blivit något slags tabu för dessa människor. Nutida puritaner. Vilket hade varit helt ok att vara om man inte samtidigt velat klistra på andra sin sedlighetsiver.
Dubbelmoral DeLuxe!
Ni kvinnor är precis likadana som oss män, det har du just bevisat med dina inlägg ovan. Antar att du blev just en bitter feminist för att det inte fanns tillräckligt många "fina" män så det blev ingen över till dig själv. Det pratas väldigt mycket om mäns utseende bland dina likasinnade och även bland mer normala kvinnor, omvänt blir det ett jävla liv om en man skulle göra ett påpekande.
Precis som jag uppskattar en fin byggnad, tavla eller ett landskap använder jag mig av min mänskliga rättighet att även uppskatta ett par fina ögon, en fin bakdel, snygga bröst osv hos en kvinna. Nu tillhör jag de som värdesätter intelligens högt men bara för att jag tycker någon är sexig är inte det synonymt med att vara en antifeminist.
Vad gäller TS så tillhör jag själv kategorin "silverräv" du själv nämner. Har bättre fysik än de flesta 20-25-åringar då jag tränat hela livet, ser bra ut osv. Blir ofta raggad på av yngre kvinnor, ofta 10-15 års skillnad ibland mer och skäms inte ett jävla dugg för åldersskillnaden. Att det är kvinnorna själva som oftast visar intresse först stärker varken er Feministers teori eller önskan om hur det ska vara.
Som född på 70-talet kan jag bara konstatera att utvecklingen har gått åt fel håll, rent allmänt men bland kvinnor i synnerhet. Rent skrämmande hur många unga feta kvinnor som vaggar runt på gator och torg idag, vad fan äter ni egentligen? Att det även har en koppling till dålig hy, hår och mental hälsa har ni väl inte kopplat heller? Detta "kompenseras" många gånger med förlängda ögonfransar, löshår, anktrut och tatueringar ;-).... Att vissa män siktar in sig på yngre kvinnor är kanske inte så konstigt beaktat att utbudet blir sämre med åldern givet att kvinnor trappar av mer och mer. Gnälliga och jävliga blir ni med.