Skribenten @krabbankonrad är - vad jag
förstått av dennes/ dennas inlägg -
geocachare och känner till personer i
Örebro som utövar geocaching.
I inlägget nedan skriver @krabbankonrad
om att h*n hört att Örebro är uppdelat
i två läger. Det är vad jag minns angående
två läger och kan vara från det inlägget @gloriouslife hämtat den informationen.
(Ber om ursäkt att jag lägger mig i er
diskussion.)
förstått av dennes/ dennas inlägg -
geocachare och känner till personer i
Örebro som utövar geocaching.
I inlägget nedan skriver @krabbankonrad
om att h*n hört att Örebro är uppdelat
i två läger. Det är vad jag minns angående
två läger och kan vara från det inlägget @gloriouslife hämtat den informationen.
(Ber om ursäkt att jag lägger mig i er
diskussion.)
Citat:
Citat:
MJ och jag utövar båda geocaching, men vi känner inte varandra. Mina uppgifter kommer ifrån olika nätforum. Det är medvetet vagt uttryckt då jag inte vill gå in närmare på det av hänsyn. Det kan bli besvärligt för honom om saker han uttryckt kopplas till hans person. Om det skulle komma fram uppgifter som är besvärande för honom kan jag komma att ändra mig men jag är inte här för att rasera oskyldigas tillvaro.
Med tanke på att han deltog på ett event häromsistens tror jag att han fortsatt med geocaching men valt att inte logga på nätet. Han var inloggad senast igår.
Det här eventet hölls för övrigt hemma hos SD på Betesvägen. Koordinaterna pointar på hans gräsmatta. Det är troligt att bara de närmast sörjande deltar, 7 nick har loggat att de var där. Vad jag hört är Örebro uppdelat i två läger.
Med tanke på att han deltog på ett event häromsistens tror jag att han fortsatt med geocaching men valt att inte logga på nätet. Han var inloggad senast igår.
Det här eventet hölls för övrigt hemma hos SD på Betesvägen. Koordinaterna pointar på hans gräsmatta. Det är troligt att bara de närmast sörjande deltar, 7 nick har loggat att de var där. Vad jag hört är Örebro uppdelat i två läger.