• 1
  • 2
2019-06-01, 17:55
Medlem
Jag har nyligen börjat snusa Lyft ice cool. Jag snusar den starka. Har någon testat de andra smakerna? Hur upplever ni de i med tanke på att snuset är starkt? Vilken är er favorit smak och rekommenderar ni att jag testar annat än t ex mint och liknande? Har nämligen hört att de andra smakerna inte är så goda.

Jag är förresten medveten om att de endast innehåller nikotin.
Citera
2019-06-01, 18:07
Medlem
aaerligs avatar
Blåbär, tveklöst!
Citera
2019-06-01, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaerlig
Blåbär, tveklöst!

Inteessant att du säger blåbär då jag hört att den är värst. Kanske värt ett försök ändå.
Citera
2019-06-01, 18:12
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Plockade ut en gratis dosa av den röda starka. Jävlar vad den brände under läppen och gav mig en kick. Någon som vet vad som är i den och hur mycket nikotin?
Citera
2019-06-01, 18:28
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Plockade ut en gratis dosa av den röda starka. Jävlar vad den brände under läppen och gav mig en kick. Någon som vet vad som är i den och hur mycket nikotin?
Om du menar Lyft freeze, där intensiv pepparmint och isande menthol ger en kick utöver det vanliga, så innehåller den 16 mg/g.

Jag gillar Lyft winter chill. Den smakar menthol inkapslad i en krämig sötma med noter av trä. Påminner om Jenka.
Citera
2019-06-01, 19:37
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Lakrits <3

Freeze har full styrka, men lakritssmaken går före Lakrits har 3/4 i styrka.
Citera
2020-08-19, 07:11
Medlem
Lyft LIME, pulig men smakar inte för mkt, luktar dock lite som tjack, stark å görgo
Citera
2020-10-08, 06:28
Medlem
RydgerFalkes avatar
Ingen lyft är bra, använd riktig tobak istället
Citera
2020-10-08, 12:09
Medlem
grualis avatar
Jag snusade lyft tidigare men har gått över helt till ett märke som heter LOOP, går att beställa från snusbolaget då de inte säljs i någon butik vad jag har sett. Lite billigare och mycket godare. Finns flertalet smaker, min favorit är jalapeños och lime, svider skönt i under läppen. Dessa prillor är även mycket torrare än LYFT, upplever att LYFT väldigt lätt kan börja ”glida runt” i käften och det känns lite ovärdig om man snackar med folk och helt plötsligt får talfel för att prillan driver runt i käften. LOOP och ZYNK har mycket torrare prillor och sitter på plats där de ska under hela upplevelsen.
Citera
2020-10-08, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RydgerFalke
Ingen lyft är bra, använd riktig tobak istället

Får man hår på bröstet då?

Kan inte farbror berätta vad som är så mycket bättre med riktig tobak istället? Är det de cancerogena ämnena? Eller möjligtvis missfärgning av tänderna? Det gillar damerna va?

Ontopic: Jag gillar urban vibe mest, smakar lite fruktigt med en släng av energidricka.
Citera
2020-10-08, 18:07
Medlem
RydgerFalkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingmeister
Får man hår på bröstet då?

Kan inte farbror berätta vad som är så mycket bättre med riktig tobak istället? Är det de cancerogena ämnena? Eller möjligtvis missfärgning av tänderna? Det gillar damerna va?

Ontopic: Jag gillar urban vibe mest, smakar lite fruktigt med en släng av energidricka.

I regel är Lyft-''snusare'' fnittriga små gossar

Vilka ämnen är det du funderar på? saltet? natriumkarbonatet?
Citera
2020-10-09, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RydgerFalke
I regel är Lyft-''snusare'' fnittriga små gossar

Vilka ämnen är det du funderar på? saltet? natriumkarbonatet?

I min erfarenhet är Lyft-snusare folk som snusat riktigt snus i flertal år men insett att det kan vara nyttigt att begränsa hur mycket skit man trycker in i kroppen.

Men jag antar att i din lilla värld så är även alla män som föredrar att ta en cider eller en drink framför en öl eller ett glas whisky också fnittriga små gossar?

Du är en pajas som försöker hävda dig själv på ett anonymt forum. Du vinner inga poäng här bubben, du bevisar bara hur osäker du är i dig själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in