I min erfarenhet är Lyft-snusare folk som snusat riktigt snus i flertal år men insett att det kan vara nyttigt att begränsa hur mycket skit man trycker in i kroppen.
Men jag antar att i din lilla värld så är även alla män som föredrar att ta en cider eller en drink framför en öl eller ett glas whisky också fnittriga små gossar?
Du är en pajas som försöker hävda dig själv på ett anonymt forum. Du vinner inga poäng här bubben, du bevisar bara hur osäker du är i dig själv.
Jag gillar Freeze. Men älskar också den nya smaken som heter "Urban vibe". Men blåbär är också väldigt god, jag gillar alla smaker förutom Ruby berry. Den smaken smakar påriktigt parfym
Kör som dig på Ice cool, tycker den är absolut godast och smaken håller längst! De starkare freeze och winter chill tycker jag är fruktansvärda haha.. Tycker till skillnad från någon tidigare i tråden att LYFTs påsar är bäst, ogillar andra tobaksfria alternativ med små och torra påsar som smakar disktrasa
Har inhandlat Lyft, Tokyo Zing, för att testa. Alldeles för sött för mig dock.
På dosan står det att man ska tvätta händerna efter användning samt inte äta, dricka eller röka under tiden den används? why?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!