Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-10-09, 20:04
Medlem
RydgerFalkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingmeister
I min erfarenhet är Lyft-snusare folk som snusat riktigt snus i flertal år men insett att det kan vara nyttigt att begränsa hur mycket skit man trycker in i kroppen.

Men jag antar att i din lilla värld så är även alla män som föredrar att ta en cider eller en drink framför en öl eller ett glas whisky också fnittriga små gossar?

Du är en pajas som försöker hävda dig själv på ett anonymt forum. Du vinner inga poäng här bubben, du bevisar bara hur osäker du är i dig själv.

Det markerade stämmer!
Citera
2020-10-30, 23:05
Medlem
Slumbarns avatar
Jag gillar Freeze. Men älskar också den nya smaken som heter "Urban vibe". Men blåbär är också väldigt god, jag gillar alla smaker förutom Ruby berry. Den smaken smakar påriktigt parfym
Citera
2020-12-08, 23:50
Medlem
lovisavfeios avatar
Kör som dig på Ice cool, tycker den är absolut godast och smaken håller längst! De starkare freeze och winter chill tycker jag är fruktansvärda haha.. Tycker till skillnad från någon tidigare i tråden att LYFTs påsar är bäst, ogillar andra tobaksfria alternativ med små och torra påsar som smakar disktrasa
Citera
2021-01-03, 20:19
Medlem
Svinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RydgerFalke
Ingen lyft är bra, använd riktig tobak istället

Haha bondläpp vem fan vill ha nått som vuxit på en åker under läppen? Haru aldrig varit i Stockholm eller?
Citera
2021-05-27, 15:38
Medlem
Har inhandlat Lyft, Tokyo Zing, för att testa. Alldeles för sött för mig dock.
På dosan står det att man ska tvätta händerna efter användning samt inte äta, dricka eller röka under tiden den används? why?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in