2019-05-30, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Ja jag håller med dig till 💯 Procent, Det känns väldigt naturligt och det är nog det skönaste rus man kan få, Förstår mig inte riktigt på folk som inte gillar opiater, Hur kan man inte gilla opiater!? Vissa spyr ju som grisar av opiater men Jag har spytt under alla dessa år EN ENDA GÅNG, Mitt på stan haha.

Tar jag tramadol/tradolan/nobligan osv osv idag så känner jag inte ett smack, Måste ha blivit för van med starkare opiater, Jag älskar Opiater som f a n, De e det bästa jag vet 💎

Har du lång erfarenhet av Opiater?
Mvh IND👁
Får man fråga vad du har för favorit-opiat?
Citera
2019-05-30, 10:32
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Får man fråga vad du har för favorit-opiat?
Oxycontin 80mg Intravenöst ✌️
Citera
2019-05-30, 11:12
Medlem
En eventtrammare här med låg tolerans:

Testade 100mg grön/gula TopDol igår till fotbollen bara för skönt underliggande rus!

=Ger tummen upp! Känns mer rena än tamol xx! Inte lika starka som sagt men känns mer ”betryggande ”
Citera
2019-05-30, 14:50
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isildur420
En eventtrammare här med låg tolerans:

Testade 100mg grön/gula TopDol igår till fotbollen bara för skönt underliggande rus!

=Ger tummen upp! Känns mer rena än tamol xx! Inte lika starka som sagt men känns mer ”betryggande ”

Håller med, ruset kändes mycket mer "rent" och "äkta" än Tamols, även om Tamol har helt klart ett bättre tryck i sig. Dessutom mår man skit dagen efter man käkat tamol xx.
Citera
2019-05-30, 14:53
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Ja jag håller med dig till 💯 Procent, Det känns väldigt naturligt och det är nog det skönaste rus man kan få, Förstår mig inte riktigt på folk som inte gillar opiater, Hur kan man inte gilla opiater!? Vissa spyr ju som grisar av opiater men Jag har spytt under alla dessa år EN ENDA GÅNG, Mitt på stan haha.

Tar jag tramadol/tradolan/nobligan osv osv idag så känner jag inte ett smack, Måste ha blivit för van med starkare opiater, Jag älskar Opiater som f a n, De e det bästa jag vet 💎

Har du lång erfarenhet av Opiater?
Mvh IND👁

Jag har bara kört på Tramadol. Testat oxy 2-3 gånger utan resultat, vet inte om jag slängde i mig för lite. Men annars har jag enbart kör på tramadol. Kör mest till och från och extremt sällan på "heltid", vilket jag aldrig kommer göra också. Igår käkade jag tramadol första gången på 2 veckor.
Citera
2019-05-31, 21:07
Medlem
Har hittat på 20st 200mg Tramadol retard hexan. Har ingen opiat tolerans men folk mena på att 200mg är en bra nybörjar dos så jag tog det, kände väl en kort stund lite grann men ingen eufori riktigt eller markant rus. Borde jag krossa tabletten mindre och lägga i ett glas vatten och svepa för effektivare effekt? Om jag krossar och tar bort depåt effekten, kommer ruset vara mycket kortare? Tänkte prova 400mg imorgon och krossa denna gång och bomba. Hur många timmar kan man förvänta sig ett trevligt rus som nybörjare?
Citera
2019-05-31, 23:02
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkubler
Har hittat på 20st 200mg Tramadol retard hexan. Har ingen opiat tolerans men folk mena på att 200mg är en bra nybörjar dos så jag tog det, kände väl en kort stund lite grann men ingen eufori riktigt eller markant rus. Borde jag krossa tabletten mindre och lägga i ett glas vatten och svepa för effektivare effekt? Om jag krossar och tar bort depåt effekten, kommer ruset vara mycket kortare? Tänkte prova 400mg imorgon och krossa denna gång och bomba. Hur många timmar kan man förvänta sig ett trevligt rus som nybörjare?

Tar 1.5h ish för mig, tänk på att toleransen för tramadol höjs jävligt fort också, om man tar tram och vill ha samma rus nästa dag så måste man nästan höja med 100-200mg varje gång om man inte tar pauser.
Citera
2019-05-31, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Tar 1.5h ish för mig, tänk på att toleransen för tramadol höjs jävligt fort också, om man tar tram och vill ha samma rus nästa dag så måste man nästan höja med 100-200mg varje gång om man inte tar pauser.
Hur bombar man enklast? Är total amatör. Sen har jag hört att man kan få svårt somna påt. Kan man ta lite theralen då?
Citera
2019-05-31, 23:59
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Hur bombar man enklast? Är total amatör. Sen har jag hört att man kan få svårt somna påt. Kan man ta lite theralen då?

Blanda annan medecin med tramadol är ett stort nej, jag föredrar Oralt då ruset kommer lite smygandes vilket jag tycker är skönt, annars kan du bomba genom att krossa det och lägga det i vatten, kommer smaka bärsk fitta men det är ditt val. Sova på tramadol är nästan omöjligt, man noddar mest i slutet av ruset.
Citera
2019-06-01, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Blanda annan medecin med tramadol är ett stort nej, jag föredrar Oralt då ruset kommer lite smygandes vilket jag tycker är skönt, annars kan du bomba genom att krossa det och lägga det i vatten, kommer smaka bärsk fitta men det är ditt val. Sova på tramadol är nästan omöjligt, man noddar mest i slutet av ruset.
Har 3 följd frågor om det är okej. 1. Då jag läst om epilepsi anfall blir jag lite nojig. Har aldrig haft men hört att man ian få. Är det bara vid stora doser man behöver oroa sig?
2. Jag tog ju depot igår kände lite på 200Mg, borde jag bomba 200Mg och se om det räcker? Då jag antar att det är stor skillnad, eller vågar man ta 250-300 som nybörjare?
3. Hur känns det att nodda?
Citera
2019-06-01, 08:57
Medlem
Thetaderxs avatar
Låga doser behöver du inte oroa dig för! Det är när man går över 1000mg jag tycker det blir för mycket.

Tog 2500mg och fick EP anfall en stund senare efter intaget. Vaknade upp i en ambulans och fattade absolut inget.

Så ha respekt för det! Mvh
Citera
2019-06-01, 09:05
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Hittade nyss EN halv tramadol hexard i nattduksbordet, igår tog jag 300 gram på hela dagen och var ett nervvrak så den halvan gjorde min dag just nu.. Jag tuggade min, smakar inte gott men med kaffe går det an.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in