2019-05-31, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
"Tyvärr. Den breda massan av män är bara en genetisk återvändsgränd.". Äkta fascism i sin naknaste form. Kommer formuleringen från Hitler eller Mussolini? Bara undrar.

Knappast, det är ju du som hela tiden pratar om den begränsade eliten av män som är bättre än kvinnor på allt. Det om något är väl elitism och i förlängningen fascism.

Den breda massan är medelmåttor, det är så evolutionen funkar, normalfördelningen. Det är biologi, inte fascism.

Jag har överhuvudtaget inte pratat om värdet på den enskilda individen. Så lär dig att läsa rätt innan du drar dina egna slutsatser och anklagar folk för att vara fascister. Är det någon som är fascist här så är det du. Könsfascism är väl ett lämpligt epitet på din dimmiga retorik.
Senast redigerad av B.R.Donut 2019-05-31 kl. 11:46.
Citera
2019-05-31, 11:58
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Knappast, det är ju du som hela tiden pratar om den begränsade eliten av män som är bättre än kvinnor på allt. Det om något är väl elitism och i förlängningen fascism.

Den breda massan är medelmåttor, det är så evolutionen funkar, normalfördelningen. Det är biologi, inte fascism.

Jag har överhuvudtaget inte pratat om värdet på den enskilda individen. Så lär dig att läsa rätt innan du drar dina egna slutsatser och anklagar folk för att vara fascister. Är det någon som är fascist här så är det du. Könsfascism är väl ett lämpligt epitet på din dimmiga retorik.
Aha, det var jag som var fascisten och inte du. Då vet jag.
Citera
2019-05-31, 11:59
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LizDahl88
Vi tjejer är bättre än er killar på allt utom den maximala styrkan...
där kan vi av natruliga skäl inte mäta oss...
Och citera och redigera inlägg, kanske?
Citera
2019-05-31, 12:00
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Aha, det var jag som var fascisten och inte du. Då vet jag.
Självklart, du säger ju emot! Då är man rasist, fascist, kvinnohatare och homofob automatiskt.
Det är sen gammalt.
Citera
2019-05-31, 12:02
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Vad sägs om en hederlig pudel från dig om att kvinnor har testosteron?
Vad sägs om att säga sanningen?
20ggr mer testosteron har mannen ungefär och kan du gissa vad kvinnor hade gjort med manliga nivåer av testosteron?

WoW!
Citera
2019-05-31, 12:02
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Du påminner lite om en karikatyr av Patrick Bateman. Det är inte en komplimang. Men absolut en intressant persona.
Coolt, en yxmördare. I det förra inlägget kallades jag fascist. Min familj skulle skratta på sig över bristen på verklighetsförankring i den här tråden.

Nu ska jag gå upp och laga luch till familjen, grillad kyckling med vitlöks- och dragon-smör och hemmagjord cole slaw, det är många hemma eftersom alla är lediga. Kanske kommer svärmor och mågen också + barn. Sedan ska jag planera resan till London där 17-åringen ska se BTS på Wembley i helgen.
Citera
2019-05-31, 12:03
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Supertunga argument du framför. Ser att ingen reparerat ditt Google än....
Google?
Vad har google med detta att göra?

Det var du som skrev:
Det finns faktiskt inga studier över huvud taget som vederlägger att kvinnor.
.
.herpdiderrp
.
...så tyder det mesta på att kvinnorna var de som stod för en stor del av maten.

Är du på riktigt så korkad, eller gör du dig till?
Citera
2019-05-31, 12:40
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Vad sägs om att säga sanningen?
20ggr mer testosteron har mannen ungefär och kan du gissa vad kvinnor hade gjort med manliga nivåer av testosteron?

WoW!

Det var ju inte jag som skrev att kvinnor inte hade testosteron.

Att män och kvinnor har olika mängder könshormon och att det påverkar oss; det har jag knappast sagt emot.
Citera
2019-05-31, 15:00
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det finns bara en sak att säga.
När du saknar argument förnekar du eller ifrågasätter.
Inte ens 108 000 referenser på Google duger åt dig.
Det gör dig inte bara till faktaresistent utan radikal, vilket i sin tur innebär att alla diskussioner med dig är fullkomligt meningslösa.

Du kan alltså inte svara på en enkel fråga om ett påstående du själv gjort.
Om vi tittar på antal missförstånd och underliga samtal som uppstår mellan dig och andra användare, och mellan mig och andra användare, så har du ditt svar på vem som är faktaresistent, och inte bara det, utan lever i någon form av alternativ verklighet. Men det är klart, det är ju verkligheten för dig, så givetvis kan vi inte diskutera. Om vi ska diskutera en blå boll måste vi vara överens om vilken som definifieras som färgen blå och att en boll är klotformad. Annars blir det just precis meningslöst att diskutera.
Citera
2019-05-31, 15:21
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LizDahl88
Vi tjejer är bättre än er killar på allt utom den maximala styrkan...
där kan vi av natruliga skäl inte mäta oss...

Som vad? Laga mat, städa och ta hand om barn?
Citera
2019-05-31, 15:23
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Tittar man på modern svensk litteratur så skrivs och läses den företrädesvis av kvinnor.

Världen är något större än Sverige. Orkar du expandera din tes till utanför våra gränser och berätta vilka länder som passar på din beskrivning?
Citera
2019-05-31, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Världen är något större än Sverige. Orkar du expandera din tes till utanför våra gränser och berätta vilka länder som passar på din beskrivning?

Ja, Island och Gibraltar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in