Citat:
Ursprungligen postat av
grelin1999
Ok bra, så när jag säger att AFS-supporters kan tänka sig etniska rensningar (baserade på etnicitet eller judendom) så har jag alltså inte fel? Kan jag få ett ja / nej svar på det?
Då kan man ju fråga sig om AFS som parti har den agendan också, eller om AFS-supporters har missförstått AFS, och i så fall varför de har gjort det.
Jag har en till fråga: vad anser du vara skillnaden mellan NMR och AFS?
Det finns säkert de som vill ha etnisk rensning inom alla partier. Sjuklövern har som officiell politik att ersätta svenska folket. Det är ett faktum eftersom det blir konsekvensen av att ta in 100-150 tusen invandrare per år. Du har kanske inte missat att många sympatisörer till de vänsterblivna helt öppet vill bli av med vita, då särskilt män.
Jag vet att det inom SD, de som varit med länge, finns en regelrätt rasism. Du vill inte ens höra vad de säger. Inom AfS upplever jag att man är mer tolerant men AfS politik är i praktiken mer tuff än SD:s. Det är ju utomeuropéer, som inte anpassat sig, som blir föremål för återvandringen.
Har aldrig stött på någon inom AfS som förespråkat etnisk rensning såsom du beskriver det med steriliseringar. Vad jag vet så är det bara Israel som håller på med det. Måste vara en synnerligen ovanlig uppfattning i Sverige. Idag är det nog bara judar som håller på med det i hela världen.
Ber att få återkomma om skillnaden mellan NMR och AfS. Måste iväg nu,