Citat:
Ursprungligen postat av
mrfix
Varför har du inte tjatat om sonen tidigare? Menar du Tony och bara en ur mördarkommandot har hjälpt till eller vad menar du? Vad gjorde de andra tre under tiden? Lekte sandfolket i sandlådan ihop med dig under tiden? Kom inte snacket om sonen in lite väl lägligt med tanke på att du inte kom nån vart med ditt dravel. Nu kan vi väl vänta oss tusen inlägg om sonen kan man tro? Kan du inte tjata lite mer om att Toni är oskyldig. Har du svårt med namnet nu helt plötsligt? Heter han Tony eller Toni? Vem är det som ingår i spaningsledningen enligt dig? Ingår inte polisen i denna? Eller menar du att åklagaren själv sköter förhören? Ingår inte din till skyarna upphöjda polis också till auktoriteten i så fall. Tala om att ha målat in sig i ett hörn i sandlådan... SOM VANLIGT.
Det är någon som mordade Caroline jag anser inte att det var Tony och det var inte sonen, därfor han hade alibi när Caroline forsvann.
De enda jag kan tänka mig är utlänningarna som kom till Stenbro rastplats med Caroline vid 16.45 tiden och åkte därifrån vid 17.00 tiden med Caroline och hennes bil.
18.15 korde ett vittne efter den blå Ford Focus bilen som svängde in på rastplatsen och den blev parkerad vid toaletterna, men någon Caroline syntes aldrig till därefter.
Den sista observationen av Caroline som är mycket viktigt var när hon stod med 4 utlänningar vid sin bil 16.45, det är vittnet Gorans bedomning att de var utlänningar inte min.
Jag har roat mig med och läst igenom det mesta i tråden, de flesta av skribenterna tror att det är Tony som är gärningsmannen, men det finns också många som tror att det är sonen.
Själv tror jag ingen av dem varken sonen eller Tony hade något med mordet på Caroline att gora.
Jag är faktiskt den ende som tror att det var utlänningar som mordade Caroline.
Ett mycket brutalt och välorganiserat mord, finns ingen tvekan om det, passar inte alls in att någon svensk utfort det.
Eftersom jag tror att det var utlänningar som mordade Caroline måste de haft någon som sponsrade dem och det kallas for anstiftare, vem den personen kunde vara vet jag inte, men måste ha funnits under de forutsättningar jag anser.
Man får inte glomma bort det är Tonys bil och gevär som använts och det är någon som lånat dem av honom.
Tony utesluter jag helt han har ljugit om att han kom till rastplatsen och kom i konflikt med Caroline och knuffade henne att hon foll mot draget och slog ihjäl sig.
Sedan skall han ha lyft henne i bagageutrymmet, en fullständig omojlighet hon vägde 75 kg och låg hon på marken Tony hade inte kunnat rubba henne 1 millimeter.
När han ljog om Stenbro rastplats finns det ingenting annat som stämmer, han klämde i sig 1 helror med starksprit dagligen därfor kan han klassas som alkis med nerv problem och även psykiska, han fick gråtattacker som är stora nervproblem från spriten.