Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Jag vet inte vad Gil är ute efter, mer än att h*n kommenterade att det inte stod något om LWs tragiska slut i loggen och att en notering om "tankad med goda minnen" från resan. Vilket faktiskt känns konstigt.
Ja, kan det verkligen vara så att han inte visste om LWs tragiska bortgång när han skrev loggen?
Vad ska man tänka?
Jag tycker inte att det är fel att reflektera över saker som kan verka "märkliga", även om det kan ha sina förklaringar? Gil och jag nog olika tro om vem som är den skyldige, men det betyder inte att man kan ha ungefär samma fundering över något?
Beholder skrev:
"
Jag önskar alla hade fått vara med på resan. Tidigt på måndag morgon kom jag hem och då var det bara till att ta en dusch och dra till jobbet. Men tankad med många goda minnen och nya vänner."
rogernordin, som också var med till Norge, skrev:
"Och så kommer vi då till den tråkiga biten också. Under planeringens absoluta slutfas, slutade vi höra något från en av gruppens mest aktiva medlemmar. Vi fick en orolig känsla i magen, vi fick indikationer på att andra viktiga(re) saker inte blivit av heller. Ingen var heller hemma vid avresedagen.
När vi senare i veckan fick beskedet att en kvinna hittats död nära hennes hem, befarade vi det värsta. Tyvärr bekräftades det när vi väl kommit hem. Det var Softpocahontas som hade hittats död. Så tragiskt, det går inte att beskriva. Under den korta tid jag hade haft förmånen att lära känna henne, som jag är oerhört tacksam för, så hade jag lärt känna en varm, generös, omtänksam, driven och intensiv trebarnsmor, som spred energi, glädje och kärlek omkring sig.
❤️ Vila i frid Softis, du lämnar ett ofattbart tomrum efter dig ❤️"