2019-05-27, 17:41
Medlem
Nu fastnade jag i den här ganska dåligt underbyggda tråden men en sak som jag tror borde lyftas är att kvinnor har musen placerad på lite olika sätt. Visa har bakmus (vedertaget begrepp) men det finns också de som är mer "frammusade". Lite beroende på kan vissa ställningar vara lämpligare och behagligare att utföra än andra.
Citera
2019-05-27, 18:24
Medlem
Aldrig varit med någon som inte gillat det. Och apropå göra ont så får man ge fan i att ta den så djupt och det ligger på killens ansvar
Citera
2019-05-27, 23:58
Medlem
Visst är bak ifrån i fittan jäkligt skönt det säger jag inget om.

Men framifrån med hälarna på hans axlar är absoluta favoriten. Älskar att kunna se in i hans ögon när han tar mig i den ställningen och kunna se in i hans kåt dimmiga ögon när han kommer och sprutar mig full i sats 😋
Citera
2019-05-28, 09:58
Medlem
Dille24s avatar
Jag är en av dem som TS beskriver. Det hade varit kul att få ta henne bakifrån någon gång..

Min fru tycker att de flesta ställningar utom varianter på missionären gör ont. Sked kan gå ibland.. Jag kommer tydligen för långt in och hon är obekväm med att stå på alla fyra..
Citera
2019-05-28, 10:00
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag tar mina kk.s bakifrån å de har aldrig klagat, ett ax mina ex ville sällan rida mig å jag älskar att bli riktigt riden så...Det är väl individuellt kanske.
Citera
2019-05-28, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Ok... Du är nog inte speciellt manlig skulle jag tro.

Eller så föredrar jag bara utlänska kvinnor...
Citera
2019-05-28, 10:13
Moderator
Neksnors avatar
En anledning kan väl vara att man riskerar att exponera rövhålet lite grann? Gissar att en del kan vara obekväma med det.
Citera
2019-05-28, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavan
Eller så föredrar jag bara utlänska kvinnor...
Vad vill du ha sagt med det? Att utländska kvinnor inte tar den bakifrån? Har jag aldrig upplevt men visst, katoliker kan vara lite pryda till att börja med. Går över när de "känner sig trygga" med dig.
Citera
2019-05-28, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Vad vill du ha sagt med det? Att utländska kvinnor inte tar den bakifrån? Har jag aldrig upplevt men visst, katoliker kan vara lite pryda till att börja med. Går över när de "känner sig trygga" med dig.

Det har jag aldrig påstått? Du sa att det måste vara extremt ovanligt att en kvinna inte släpper loss när de "blivit varma i kläderna". Jag håller inte med. Har du en kvinna som INTE säger "nej" till sex lite då och då så har du en kvinna som är väldigt undergiven. Därav min kommentar eftersom jag upplever att svenska (speciellt feminister) kvinnor säger ifrån. De säger nej ibland, precis som jag säger nej ibland till min flickvän. Det går åt båda hållen. Har du aldrig upplevt det så kan jag rekommendera att vara med fler kvinnor.

Jag har svårt att föreställa mig en partner som inte gillar doggy. Hade övervägt att byta partner då helt seriöst, alternativt skaffat en kk enbart för det. Doggy e för fan sexigaste ställningen i världshistorien.
Senast redigerad av Lavan 2019-05-28 kl. 11:16.
Citera
2019-05-28, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Visst är bak ifrån i fittan jäkligt skönt det säger jag inget om.

Men framifrån med hälarna på hans axlar är absoluta favoriten. Älskar att kunna se in i hans ögon när han tar mig i den ställningen och kunna se in i hans kåt dimmiga ögon när han kommer och sprutar mig full i sats 😋

Peter är en lycklig djävel han

OnT : Har aldrig varit med om att någon kvinna jag varit med har varit negativ till att bli bestigen bakifrån.
Visst, vissa har gillat det mer än andra men alla har snällt ställt sig på alla fyra när jag föreslagit det eller ställt sig så självmant och bett om att få stock.

Men såklart kan vissa kvinns vara obekväma med ställningen av olika anledningar, blotta rövhålet, tycker dom ser tjocka ut, fått för sig av någon feminazi att det är en kvinnoförnedrande ställning

Var och en blir salig på sin tro men jag är glad att jag bara legat med kvinnor som gillat det för det är helt klart med på topp tre av favvoställningar för mig.
Citera
2019-05-28, 15:25
Medlem
Tigerhund79s avatar
Min flickvän tycker om doggy, men inte alla gånger och hon behöver vara rejält uppvärmd först. Detta pga att jag, utan att vilja skryta, är större än genomsnittet, men det brukar gå bra efter ett tag. Bakifrån i skedställning går mycket bättre och stimulerar henne mer och jag når inte lika djupt i henne.

Dock vill vi gärna se varandra när vi har sex, så doggy går oftast bort till förmån för andra mer intima ställningar.
Citera
2019-05-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavan
Det har jag aldrig påstått? Du sa att det måste vara extremt ovanligt att en kvinna inte släpper loss när de "blivit varma i kläderna". Jag håller inte med. Har du en kvinna som INTE säger "nej" till sex lite då och då så har du en kvinna som är väldigt undergiven. Därav min kommentar eftersom jag upplever att svenska (speciellt feminister) kvinnor säger ifrån. De säger nej ibland, precis som jag säger nej ibland till min flickvän. Det går åt båda hållen. Har du aldrig upplevt det så kan jag rekommendera att vara med fler kvinnor.

Jag har svårt att föreställa mig en partner som inte gillar doggy. Hade övervägt att byta partner då helt seriöst, alternativt skaffat en kk enbart för det. Doggy e för fan sexigaste ställningen i världshistorien.
Jaha, då missförstod jag dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in