2019-05-27, 19:03
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jaha, nu tror man inte på att Lena lade upp bilder på barnen heller.
Nej, vill man inte tro så gör man inte det och förnekar in i det längsta.
Precis som med hennes affärer.
Vilket betyder att man kallar sina medskribenter lögnare för att skydda en död kvinna.

Det får bli min analys för idag.

Vem har skrivit att de inte tror på det?
Alla har vi nog sett de fotografierna.
Frågan var vilken funktion det fyller (för dig) att kritisera LW så mycket som möjligt.

Däremot tror jag inte på att du är forskare eller ens vet någonting om forskning.
Men nu har du undvikit att svara på en mycket enkel fråga (om man är forskare) tre gånger i rad.
Citera
2019-05-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Hm. Det har kanske inte reggats in ännu. Vi får kolla imorgon eller onsdag.

Nu beställde jag det sent just av den anledningen, men det
kan va som du skriver.
Blir nog ett nytt försök i morgon framåt eftermiddagen.
Citera
2019-05-27, 19:33
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Vilket betyder att man kallar sina medskribenter lögnare för att skydda en död kvinna.

Förlåt, nu hajjar jag ! Du menar att ”kreti & pleti ” skulle kunna bli så arga på henne utifrån att hon följde en viss regelbok på jobbet som inte passade dessa kretisar och pletisar ?

Och att då skulle hota med att göra hennes barn illa, därav dumheten av henne att fota sina barn så att de blev igenkända ? E det så du menar ?

Men tror du verkligen att hon lyckades göra sig osams med kretisarna ?
Tror knappast det för hon hade ju förkärlek för utsatta människor och dem ville hon nog vara vän med, eller vad tror du ?
Senast redigerad av landbandy 2019-05-27 kl. 19:36.
Citera
2019-05-27, 19:46
Medlem
landbandys avatar
Jag tror jag förstår hur fruarna måste ha känt sig -så det var tråkigt att Lena inte avstod från de här eskapaderna !
Aldrig bra att såra andra människor, så det var fel av henne och fruarnas X .
Om det kan förlåtas vet bara de som är inblandade .......
Senast redigerad av landbandy 2019-05-27 kl. 19:57.
Citera
2019-05-27, 20:08
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

Vill man som strutsen stoppa huvudet i
sanden för att verkligheten är för jobbig
att se så kan man ju göra det.
Vill man däremot se verkligheten som den
är så är det bara att titta på hennes FB,
Insta och geo-logg.
Citera
2019-05-27, 20:13
Medlem
landbandys avatar
Förstod inte Lena att man kan få fiender av att ligga med andras män ?
Hade ingen aning om att hon levde så ?
Citera
2019-05-27, 20:14
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Samtidigt bör man även fundera över hur ML reagerade över LW's övernattningsplaner? Han kanske fick reda på planerna direkt efter hemkomsten från sin USA-resa.

Sedan kan man förresten fråga sig hur UW ställde sig till LW's och ML's relation. De båda männens bekantskap via kyrkan går väl tillbaka flera år i tiden?

Fräscha upp mitt minne.
Var det EGT som skrev något om att ML verkat reagera negativt på Läckö(?) eventet när hon hade varit där med B*hold*rX?
Och när var Läcköeventet?
Citera
2019-05-27, 20:26
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Förstod inte Lena att man kan få fiender av att ligga med andras män ?
Hade ingen aning om att hon levde så ?
Vi vet inte om hon gjorde det.
En del vill sprida rykten om att hon hade ett förhållande t ex med Be*olderX och andra skriver att de vet att hon inte hade det.
Kanske är det sant och kanske är det en trådsanning som någon har fantiserat ihop för att baktala LW.
Citera
2019-05-27, 20:28
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Så lättköpt var alltså ditt ord, din stolthet, din moral och heder. Men det är bra då kan vi ignorera dina inlägg och din agenda.

Dessutom är ju en anmälan en sak. Det skulle tex inte förvåna mig om det gjorts orosanmälan över SD och HD:s barn sedan denna soppa drog igång.

Vad som verkligen förvånar mig är att inte fler här ignorerar vissa personers ständiga svartmålande av en brutalt mördad kvinna.

Samma personer, som inte tycks tycka att en otrogen man med en fru som mår dåligt och som har två barn, inte har något slags ansvar för deras välmående. Eller att hans deprimerade (?) fru och två små flickor uppenbart INTE är viktigare än hans sexliv år efter år som en gift man....

Dessutom är han sedan ett år MGM i detta fruktansvärt brutala mord. Men å nej, det är den döda kvinnan som ska kölhalas dag efter dag. Äcklas...
Citera
2019-05-27, 20:30
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
NFC har sökt efter forensiker i flera år - men dom få utbildade väljer andra jobb. NFC har även varit ute på universitet/högskolor och informerat. Ofta är det kemister, naturvetare, IT-tekniker som väljer bort denna inriktning som specialitet. Arbetsmarknaden i övrigt är väl mer attraktiv.

Så vad skall NFC göra?

Håller med dig! Känner folk som jobbar med detta och de bekräftar detsamma. Måste vara en oerhört pressande situation för dem att veta att de aldrig räcker till.
Citera
2019-05-27, 20:51
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
(Spekulation)

Men Lena var väl skild ifrån UW när hon la upp bilder på barnen ?
Och är man skild ifrån en person som hade något speciellt ämbete , antar jag att man är fri från att behöva följa de reglerna ?

Enligt uppgift i tråden så undersökte SÄPO
LWs bostad i ett dygn innan vanliga polisen fick tillgång till den.
Så de måste ha misstänkt en hotbild pga
UWs arbete och säkerhetsklassning.
Citera
2019-05-27, 20:51
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Haha där ser man. Jag vet att jag nämnt det i flera inlägg. Sök på mina inlägg och läs mina första.

Där bevisade du för mig att du inte minnst ett dugg av en del saker. Detsamma verkar gälla en del av dina medskribenter här.

Det fanns MÅNGA inlägg om att Lena påbörjade en affär med JH när han fortfarande var gift. Detsamma gäller ML.
Affären med SD är ju bevisad annars hade ni givetvis förnekat den också

Snacka inte skit!

Du har aldrig skrivit om att du forskar om Flashback, vilket jag f ö inte bryr mig i.

Men du är verkligen en mästare på att skapa trådsanningar, det tar jag inte ifrån dig.

Finns inget som bevisar att Lena haft ett sexuellt förhållande med någon gift man mer än SD.

Det blir liksom inte mer sant för att du hävdar det gång på gång, att du sen personligen tror det är nåt helt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in