Absolut inte! Jag tror inte heller ett dugg på amerikansk psykologi.
Så synd för dig då eftersom ditt land gör det och dina skattepengar finansierar det.
Är det därför ni inte vill att jag ska ha rätt i att Lena hade relationer med ML, JH?
Jobbigt när jag får rätt också. Det är därför ni inte vågar läsa om tråden för då skulle ni se alla dessa inlägg och förstå hur rätt jag hade.
Du skulle väl förnekat Lena Wesströms affär även med SD om det inte varit för att det är bevisat av media, polisutredningen etc vid det här laget?
Jag är säker på att de som är objektiva och inte glorifierar brottsoffer som Lena tydligt kan se att hon följde ett mönstet av att inleda affärer med gifta män.
Det var nytt och spännande. Sh.Holmes skrev dock att när spänningen försvann efter SD blev singel tappade Lena intresset direkt.
Det har framkommit inlägg med insyn att samtliga av Lena Wesströms relationer var komplicerade. Vänskaps, kärleks och till och med barnen.
Polis ska ha tillkallats vid två tillfället för att det utbröt våld mellan henne och NW. Ska jag fortsätta?
Okej .Tack.
Har för mig att det skulle komma ett svar ifrån Åklagaren idag om hur allt skulle fortgå ?
Jag har för mig att det skulle ske något vid TR idag kl. 11 i detta fall. Om det skulle komma ett besked eller uppdatering, tror att det var honan6 som skrev det.
Jag har för mig att det skulle ske något vid TR idag kl. 11 i detta fall. Om det skulle komma ett besked eller uppdatering, tror att det var honan6 som skrev det.
Okej på det viset . Tack .
Kan förstå att Lenas barn fick ta ett alltför stor ansvar när det gällde att "hålla tand för tunga" omkring Lenas privatliv.
Det kan jag tycka inte var speciellt bra.
Kan förstå att Lenas barn fick ta ett alltför stor ansvar när det gällde att "hålla tand för tunga" omkring Lenas privatliv.
Det kan jag tycka inte var speciellt bra.
Ja, hon lärde tyvärr barnen att ljuga och leva lika omoraliskt som hon själv gjorde.
Lena var ingen god förebild alls för sina barn.
Det var väl också därför skolan reagerade och gjorde orosanmälan vilket resulterade i att NW flyttade till sin far. Enligt uppgifter i tråden från skribenter med insyn.
Ja, hon lärde tyvärr barnen att ljuga och leva lika omoraliskt som hon själv gjorde.
Lena var ingen god förebild alls för sina barn.
Det var väl också därför skolan reagerade och gjorde orosanmälan vilket resulterade i att NW flyttade till sin far. Enligt uppgifter i tråden från skribenter med insyn.
Har du någon källa på dessa uppgifter eller far du med osanningar igen? Vore ju plumpt om du nu inte kan styrka detta och blir sedd som en oseriös användare här på forumet. Senast du pratade om orosanmälan kunde du inte alls backa upp detta och vad jag vet så är det enbart Schazz som kommit med dessa obekräftade uppgifter. En användare som heller inte kunde styrka detta senast.
Nu kom jag att tänka på om Lena hade en egen uppfattning om att hon skulle "hjälpa" den man som låg i skilsmässa ? Genom att finnas där för honom .Utan att tänka på om det skadade resten utav mannen familj .Suck ,så många olika beteenden människor kan ha .
Vi vet ju inte om dessa män kanske till och med frågat om hjälp utav Lena ? I skilsmässo-situationer brukar de flesta känna sig kränkta ,utsatta ,övergivna osv.
Vet att människor i skilsmässa brukar beklaga sig över den andre parten till stor del ,så om Lena lyssnade på sådant så tänkte hon antagligen på ett ensidigt sätt och trodde sig kunna hjälpa den utsatte , men sex är väl ändock ingen bra terapi, eller ?
Eller annars kanske just sex är den bästa terapin för att få en person att känna sig värdefull och fullfjädrad, stark och oövervinnerlig ?
Som pastor skulle hon ha hjälpt männen och deras familjer i deras svåra tid när äktenskapet knakade.
Inte göra allting betydligt värre genom att "trösta" mannen genom att sära på benen.
Varför kunde inte mördaren ha tagit till poliskraft istället om den nu var så bitter eller arg på Lena ?
En polisanmälning på "otrevligt involverande utav sexbehov" eller något liknande ,så att det kunde ha retts ut, utan mördande ?
Det måste ju kunna gå att snacka om, ifall någon vill avsluta eller något åt det hållet ?
Och komma fram till ett vettigt beslut som båda får stå ut med.
Tror det endast i Italien finns speciella regler omkring mord pga kärlekstvister etc.
Där det kan ses med förståelse om ifall någon mördar någon pga otrohet eller kärleksrivalitet.
men som sagt, det är i de svallande känslornas Italien det.
Senast redigerad av landbandy 2019-05-27 kl. 12:16.
Har du någon källa på dessa uppgifter eller far du med osanningar igen? Vore ju plumpt om du nu inte kan styrka detta och blir sedd som en oseriös användare här på forumet. Senast du pratade om orosanmälan kunde du inte alls backa upp detta och vad jag vet så är det enbart Schazz som kommit med dessa obekräftade uppgifter. En användare som heller inte kunde styrka detta senast.
Läs om tråden eller använd sökfuntionen, ska det vara så svårt? Jag lägger inte ner flera timmars tid för att ni har glömt.
I synnerhet inte för skribenter i denna tråd som inte ens vill tro på sanningen och hoppar på oss som är objektiva och därför minns samtliga viktiga uppgifter som framkommit. Inte bara de om SD.
Du kände väl hennes anhöriga. Be UW om ett intyg från soc om att det aldig funnits en orosanmälan där och visa den för oss i tråden då, i så fall ger jag mig.
UW ska dessutom varit med på orosanmälan eller i vart fall godkände det eftersom han troligtvis ansåg att skolan inte hade fel.
Om du ska sälla dig bland övriga försvarande och ifrågasättande skribenter får du läsa om tråden först. Jag VET att det framkommit sådana uppgifter här så jag kommer aldrig acceptera att bli ifrågasatt om uppgifternas existens.
Så du tycker det är okej för en älskarinna som Lena att nästla sin in hos en man när han har problem hemma och utnyttja hans sårbarhet, eller under de 6 månaders betänketiden. När mannen och hustrun ska tänka på om de kan reparera familjen och/eller förbereda barnen för skilsmässan.
Tycker du det är okej för en älskarinna som Lena att komma in i det kaoset. Jag antar att du hade förnekat även affären med SD om den inte var bevisad.
Lena kunde gott väntat till att skilsmässan var klappad och klar innan hon påbörjade relationen med mannen. Om de var kära kunde de lika väl kunnat vänta ett litet tag till!
Nästla sig in?
Vet vi något om omständigheterna alls?
Jag skulle vilja påstå att vi inte vet något alls om JHs skilsmässa eller vem som tog kontakt med vem?
Jag tycker inte att vi kan döma någon eller skriva ut det som fakta på det sätt som har gjorts av vissa när man inte ens vet om de har varit gifta eller några som helst andra omständigheter.
Det här är en mycket tråkig historia med ett mord av en mor. Flera barn är involverade. Även vuxna har känslor och flera är redan hårt drabbade på båda sidor om denna tragiska historia.
Även om fb bara är fb, så kan det läsas av många inklusive de drabbade barnen. Man måste vara varsam med hur man målar upp en person.
Jag vet inte, du kanske har kännedom om personer i denna historia på ett annat plan än vi har. Det är inget jag vet. Men jag har ändå följt tråden från start, liksom flera andra. Och av det vi hittills fått fram, kan jag inte läsa ut att LW har haft förhållande med flera gifta män än SD.
Det enda vi vet är att LW och SD har haft en relation medan SD varit gift.
Eftersom detta har varit på tapeten nu i flera dagar och du har blivit hårt ifrågasatt, kanske det ändå vore bra om du försökte hitta de inlägg som styrker det du vill framhäva? Du brukar ha bra minne, så någon, något kanske du kan rota fram?
Vad jag anser om otrohet har egentligen inget alls med mordet att göra, helt ovidkommande. Självklart tycker jag inte att det är ok, varken från SDs eller LWs sida, det är alltid några som får ta mycket tråkiga konsekvenser av det. En del för hela livet.
Läs om tråden eller använd sökfuntionen, ska det vara så svårt? Jag lägger inte ner flera timmars tid för att ni har glömt.
I synnerhet inte för skribenter i denna tråd som inte ens vill tro på sanningen och hoppar på oss som är objektiva och därför minns samtliga viktiga uppgifter som framkommit. Inte bara de om SD.
Du kände väl hennes anhöriga. Be UW om ett intyg från soc om att det aldig funnits en orosanmälan där och visa den för oss i tråden då, i så fall ger jag mig.
UW ska dessutom varit med på orosanmälan eller i vart fall godkände det eftersom han troligtvis ansåg att skolan inte hade fel.
Om du ska sälla dig bland övriga försvarande och ifrågasättande skribenter får du läsa om tråden först. Jag VET att det framkommit sådana uppgifter här så jag kommer aldrig acceptera att bli ifrågasatt om uppgifternas existens.
Så lättköpt var alltså ditt ord, din stolthet, din moral och heder. Men det är bra då kan vi ignorera dina inlägg och din agenda.
Dessutom är ju en anmälan en sak. Det skulle tex inte förvåna mig om det gjorts orosanmälan över SD och HD:s barn sedan denna soppa drog igång.