Citat:
Jag tror inget annat parti i samma storlek hade lyckats samla publik på så många möten. Flera torgmöten har haft stor publik relativt till partiets storlek. Visst kan samma personer dykt upp på flera möten men det stödjer ju det jag skrev om engagerade sympatisörer.
Att det är få som röstar på AfS vet vi i och med valresultaten. Ingenstans påstod jag att väljarsstödet är stort så varför du raljerar om det vet jag inte? I slutet bröjade jag känna igen folk från t.ex. chatten som också skrev på samnytt och Twitter. Alltså att det var aktiva på flera plattformar. Återigen - engagerade sympatisörer!
Att det är få som röstar på AfS vet vi i och med valresultaten. Ingenstans påstod jag att väljarsstödet är stort så varför du raljerar om det vet jag inte? I slutet bröjade jag känna igen folk från t.ex. chatten som också skrev på samnytt och Twitter. Alltså att det var aktiva på flera plattformar. Återigen - engagerade sympatisörer!
Och åter igen så visar ni på detta sjukliga beteendet.
Väldigt få torgmöten hade stor publik. Ibland talade man till 1-5 personer totalt. Kasselstrand satte nästan hela sin tilltro till "stream chatten" och man inledde ofta talet med att poängtera detta inför folk så att de inte skulle tappa modet.
De som kom till torgmöterna var:
15-25 kvinnor med skyltar från vänster.
5-8 grabbar i hoodies som följt efter från förra mötet.
1-3 grabbar som kommit som uppdrag i NMR att visa stöd
En enstaka lokalanhängare
2-10 random folk på stan som lyssnade.
Med detta formuläret så fick ett genomsnittligt torgmöte sammanlagt ca 30 som lyssnare. Vissa fick fler, andra fick färre. Totalt kanske 200 nya personer lockades under hela resan. Ni ljuger bara för er själva, och lurar er själva med era egna metoder för att få partiet att framstå som större och mer exponerat än vad det faktiskt är, när samma personer åker till nästa möte.
Precis som jag nämnde innan så var varenda live-stream chat med exakt samma folk, som tydligen inte själva insåg detta utan gick igång på sin egna aktivitet "nu jävlar är det många som kollar, fan vad vi växer", när det egentligen var exakt samma personer som bänkat och gillat varje video.
Och ja, jag börjar seriöst att tro på teorin om att ni skapar konton på olika plattformar (även här på FB) där ni utger er för att vara "nya medlemmar" som precis vänt SD ryggen och ska minsann rösta på AFS, men det enda ni gör är att ni vilseleder er själva. Helt sjukt egentligen.
Att vänstern utgör 65% av era torgmöten säger inte mycket. Så sluta se det som en bedrift.
Senast redigerad av ReiseReise 2019-05-27 kl. 16:22.
Senast redigerad av ReiseReise 2019-05-27 kl. 16:22.