Citat:
Nästla sig in?
Vet vi något om omständigheterna alls?
Jag skulle vilja påstå att vi inte vet något alls om JHs skilsmässa eller vem som tog kontakt med vem?
Jag tycker inte att vi kan döma någon eller skriva ut det som fakta på det sätt som har gjorts av vissa när man inte ens vet om de har varit gifta eller några som helst andra omständigheter.
Det här är en mycket tråkig historia med ett mord av en mor. Flera barn är involverade. Även vuxna har känslor och flera är redan hårt drabbade på båda sidor om denna tragiska historia.
Även om fb bara är fb, så kan det läsas av många inklusive de drabbade barnen. Man måste vara varsam med hur man målar upp en person.
Jag vet inte, du kanske har kännedom om personer i denna historia på ett annat plan än vi har. Det är inget jag vet. Men jag har ändå följt tråden från start, liksom flera andra. Och av det vi hittills fått fram, kan jag inte läsa ut att LW har haft förhållande med flera gifta män än SD.
Det enda vi vet är att LW och SD har haft en relation medan SD varit gift.
Eftersom detta har varit på tapeten nu i flera dagar och du har blivit hårt ifrågasatt, kanske det ändå vore bra om du försökte hitta de inlägg som styrker det du vill framhäva? Du brukar ha bra minne, så någon, något kanske du kan rota fram?
Vet vi något om omständigheterna alls?
Jag skulle vilja påstå att vi inte vet något alls om JHs skilsmässa eller vem som tog kontakt med vem?
Jag tycker inte att vi kan döma någon eller skriva ut det som fakta på det sätt som har gjorts av vissa när man inte ens vet om de har varit gifta eller några som helst andra omständigheter.
Det här är en mycket tråkig historia med ett mord av en mor. Flera barn är involverade. Även vuxna har känslor och flera är redan hårt drabbade på båda sidor om denna tragiska historia.
Även om fb bara är fb, så kan det läsas av många inklusive de drabbade barnen. Man måste vara varsam med hur man målar upp en person.
Jag vet inte, du kanske har kännedom om personer i denna historia på ett annat plan än vi har. Det är inget jag vet. Men jag har ändå följt tråden från start, liksom flera andra. Och av det vi hittills fått fram, kan jag inte läsa ut att LW har haft förhållande med flera gifta män än SD.
Det enda vi vet är att LW och SD har haft en relation medan SD varit gift.
Eftersom detta har varit på tapeten nu i flera dagar och du har blivit hårt ifrågasatt, kanske det ändå vore bra om du försökte hitta de inlägg som styrker det du vill framhäva? Du brukar ha bra minne, så någon, något kanske du kan rota fram?
Vad jag anser om otrohet har egentligen inget alls med mordet att göra, helt ovidkommande. Självklart tycker jag inte att det är ok, varken från SDs eller LWs sida, det är alltid några som får ta mycket tråkiga konsekvenser av det. En del för hela livet.
Gloriouslife postade ett inlägg igår om deras resa 2013 och skilsmässan var inte förrän senare delen av 2014 so you do the math.
Det var liknande inlägg tidigare i tråden som gjorde i vart fall mig övertygad om att hon haft affärer med JH och ML.
Men om ni inte ens vill tro på att Lena reste ihop med en gifta man trots att skilsmässan inte skedde förrän efter mer än ett år så lär ni inte tro på andra inlägg heller.
Ni vill helt enkelt inte tro. Ni hade förnkeat affären med SD också om den inte varit belagd och om du tänker efter så vet du att jag har rätt. Du hade aldrig trott att pastor Lena kunnat ha affärer om SD affären inte kommit fram. Precis som du vägrar tro på JH och ML affären.