Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Jag håller med dig i ditt resonemang här. Man måste ha partier som blir en motvikt. Sverige rasar annars ner i stupet.
Jag sitter just och funderar på varför SD slösar bort Stegrud på meningslöst EU-arbete. Och likadant för KD som slösar bort den kommande stjärnan Skyttedal i Bryssel. Sätt idioterna i Bryssel istället.
De sista minuterna nu har jag blivit mer optimistisk beträffande SD:s framtid men för Sverige ser det inte bra ut.
Ja, jag också anser att Stegrud vore bättre att lyfta fram inrikespolitiskt då man saknar kvinnor som har en något högre tilt mot att vara mer bildade. Man saknar en sådan som Stegrud som man kan ta in istället för folk med bagage som Mattias.
De andra SD-kvinnorna har inte alls lyckats fånga upp fler kvinnor och Stegrud skulle dessutom möjligtvis kunna attrahera mer medelklasskvinnor; alltså sådana som röstar på partier som C i innerstaden. Utöver det är det alltid väldigt komiskt när andra ska anklaga kvinnor för att vara kvinnohatare i debatter (som när de kallar EBT det).
Stegrud vore också en intressant direkt offensiv mot Annie Lööf. Ungefär samma ålder med skillnad att Stegrud är något mer attraktiv och lite mindre av en ondskefull satansdyrkare som Lööf.