2019-05-26, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Varför är det alltid Sverige-vänliga partier som drabbas av sabotage?

AFS ansvarar själva för att ha sedlar i lokalerna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wkblade
Jag hörde två polare så sent som för nån timme sen snacka om hur roamingen är bland det viktigaste, inget skämt.

Så du menar att det är inte bara så att folk antar att ungdomar är dumma i huvudet, ungdomar är verkligen dumma i huvudet?

Får man fråga i vilken ålder dessa polare var? Får man även fråga vad du tror att dessa kommer rösta på?
Citera
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det är SVT. Dom hatar SD.

Den sanna demokratin i Sverige har SVT i sin makt...
Undrar om Löfven ligger bakom detta tillsammans med de övriga lakejerna inom S.
De (S) talar om demokrati så de spyr, de hyllar EU men förnekar andras åsiktsfrihet.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Bara minuter kvar till den svenska exit pollen. De få kvarvarande såssarna kommer att hänga Löven i närmaste lyktstolpe!
Jag tror på centern över 15%!

Vad röker du?
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Hur fan kan så många bestämma sig så sent hur dom skall rösta? Följer man inte politik löpande så borde man fan inte rösta alls.

Folk är nervösa kärringar som inte vågar tänka själv. De vill avvakta hur deras vänninor gör.
Citera
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
m + l+ kd + c. Du läser inte mycket eller hur?

Till och med jag vet att denna dog för länge sedan - finns inte längre! Ungefär som att undra hur det går för Ny Demokrati (nåja)...
Citera
2019-05-26, 20:53
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanStropp
Fanns även gott om AfS-sedlar i min vallokal. En förort norr om Sthlm.
Härligt att höra! AfS valarbetare har gjort ett väldigt bra jobb även den här gången.
Citera
Medlem
Wkblades avatar
Haha marmorstein
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stevenstills
Ja jag tror utvecklingen framöver är att S stämplas som omodernt tantparti och ett invandrarparti fastän ingen vill säga det medan unga fräscha kvinnor röstar på C. S ner alltså och C upp.

SD var ju bara några procentenheter efter S inom LO nu. Snart största parti bland Sveriges arbetare, så du har rätt.
Citera
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jag tippar på 21-22 procent för sossarna och runt 7-8 för Centerpartiet. Det känns inte som något är säkert det här valet. L skulle kunna åka ur eller få 5-6 procent. KD syns mycket och landar nog på strax under 10. M vågar jag inte ens uttala mig om.

Anta att S skulle landa på under 20%, vilket är fullt möjligt. Hur kommer SVT att hantera en sån situation? Gissar på att sändningen skulle brytas.
Citera
2019-05-26, 20:54
Avslutad
Så Alice Disney har hög svansföring trots att dom kommer tappa 5-7 %-enheter mot förra valet?
Citera
2019-05-26, 20:54
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSmurf
Så du menar att det är inte bara så att folk antar att ungdomar är dumma i huvudet, ungdomar är verkligen dumma i huvudet?

Får man fråga i vilken ålder dessa polare var? Får man även fråga vad du tror att dessa kommer rösta på?
20-25, ena kommer spikat rösta MP den andra har jag dålig pejl på men han är VÄLDIGT EU-vänlig, röstar säkert L.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in