Bra gjort! Känns trots allt aningen mer seriöst med förtryckt valsedel än ett halvskakigt "Alternativ för Sverige" ditrafsat med usel penna. Jag själv röstade i Stockholm, och här fanns en prydlig bunt AfS-sedlar.
Fanns även gott om AfS-sedlar i min vallokal. En förort norr om Sthlm.
Gick förbi F! S valvaka på södermalm. Soraya stod på rökrutan med 3 unga söderbrudar, halvtomt inne på lokalen (malmen). Inge vidare feststämning inte.
Hahaha - glöm 27% för såssarna! De kommer inte ens att nå 17%! Centerns grupp kommer att gå kraftigt framåt enlig senaste pollen!
Jag tippar på 21-22 procent för sossarna och runt 7-8 för Centerpartiet. Det känns inte som något är säkert det här valet. L skulle kunna åka ur eller få 5-6 procent. KD syns mycket och landar nog på strax under 10. M vågar jag inte ens uttala mig om.
Gick förbi F! S valvaka på södermalm. Soraya stod på rökrutan med 3 unga söderbrudar, halvtomt inne på lokalen (malmen). Inge vidare feststämning inte.
Hahaha - glöm 27% för såssarna! De kommer inte ens att nå 17%! Centerns grupp kommer att gå kraftigt framåt enlig senaste pollen!
Ja jag tror utvecklingen framöver är att S stämplas som omodernt tantparti och ett invandrarparti fastän ingen vill säga det medan unga fräscha kvinnor röstar på C. S ner alltså och C upp.