2019-05-26, 17:30
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
Stefan Löfven har röstat minst två gånger nu. När förtidsröstningen började så var han där och röstade och idag så var han o röstade. Får Stefan rösta flera gånger eller var en av gångerna endast en symbolröstning? Konstigt värre.
Han blandade nog ihop initalerna S med Sd, så han var tvungen att göra om det.
Citera
Medlem
Atlasbokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValeNappi
vill påpeka att jag inte är kommunist, hatar bara AFS pga att dem är lallare och oseriösa
ungefär som att rösta på FI.
de kommer aldrig in som tur är.

Alla partier förutom Afs är lallare har du inte fattat det? SD är en tandlös tiger de bryr sig bara om att bli accepterade av etablissemanget. Du kan lika bra gå rösta på Moderaterna för det är ingen skillnad på dom två partierna i dagsläget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Definera vad som är det oseriösa?
Kassel strand är smart men han saknar övertygelse, han ser möjligheten bara att sko sig ekonomiskt och bygga sin plattform.
Är inte det oseriöst så säg, bluff och båg parti om du frågar mig.
Citera
2019-05-26, 17:31
Bannlyst
Det här kan väl inte va en bra dag för Greta och hennes klimattallibaner?
På svt text kan man läsa ”vintern åter i delar av Sverige”
Och i pågående cykeltävlingen ”giro di italita” fick en stäcka tas bort p.g.a risk för snöras.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Även jag hoppas på framgång för SD, då det faktiskt existerar olika grader av helveten.
Jag har dock mycket lite till övers för de sykofanter som blint röstar på SD som dessutom gör allt för att svartmåla AfS.
Detta är samma kritter som jag slogs argumenterade emot på Aftonbladets kommentarsfält innan det blev ofarligt att rösta på SD.
Många av de idioter som i kommentarsfälten ursinnigt förkunnade att ett nazistparti som SD aldrig skulle kunna ta sig in i Riksdagen, är numera nyfrälsta SD anhängare som lika ursinnigt som tidigare förkunnar att ett nazistparti som AfS aldrig kommer kunna ta sig in i Riksdagen.

Idiocracy is here…

Jag var rätt sen med att rösta SD. Funderade på det 2006 men sedan blev det Moderaterna ändå, något jag ångrade nästan direkt.

Hursomhelst har jag alltid varit tacksam mot er som faktiskt höll partiet vid liv och röstade på dom tidigt då jag och många med mig var naiva och trodde att dom gamla partierna skulle inse allvaret i samhället innan det blev för illa.

Men nu är känslan att det är alldeles för sent och för illa ställt med Sverige för att kunna vänta på att AFS skall växa till en maktfaktor i Sverige. Vi hinner verkligen inte börja om från början nu och det kan mycket väl bli så att AFS anpassar sig till etablissemanget på samma sätt som SD gjort. Skall då ett nytt parti börja om från början?
Citera
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Hur mycket procent behöver man får att få en plats i Eu Parlamentet, 3,4 eller 5%?

4%
Citera
2019-05-26, 17:32
Medlem
Puukkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlasboken
Alla partier förutom Afs är lallare har du inte fattat det? SD är en tandlös tiger de bryr sig bara om att bli accepterade av etablissemanget. Du kan lika bra gå rösta på Moderaterna för det är ingen skillnad på dom två partierna i dagsläget.
Även tandlösa tigrar har tassar med vassa klor.
Citera
Bannlyst
Hoppas AFS slår FI i alla fall.
Citera
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Inte alls bortkastad! Precis som i riksdagsvalet så är en röst på AFS en röst på sjuklövern, Annie Lööf tackar och bockar för att C fick en såpass viktig vågmästarroll sist, antar att ni AFS:are är mäkta nöjda över att ha säkrat Löfven på statsministerposten? JÖK:en funkar bra för er ”riktiga” nationalister?

Vad yrar du om? SD vill ju samarbeta med Tories istället för Salvini och Le Pen.

Det är alltså SD som är en bortkastad röst.
Citera
2019-05-26, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Nu är Emilie Pilthammar i blåsväder, 4.5 timme innan vallokalerna stänger: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/K3G536/moderatledningen-om-gruppsexskamtet-totalt-omdomeslost

De är så PK att man blir mörkrädd.
Klarspråk är befriande i normala länder.

Nu hoppas mesar att Sundström kommer att kryssas in med 25 000 röster för det är sååå skönt med moderater som tar fighten för yttrandefrihet utan att riskera att sticka ut näsan i mindre stigmatiserande sammanhang.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
Stefan Löfven har röstat minst två gånger nu. När förtidsröstningen började så var han där och röstade och idag så var han o röstade. Får Stefan rösta flera gånger eller var en av gångerna endast en symbolröstning? Konstigt värre.

Han har väl ändrar sig efter Fritssons humörtapp i slutdebatten, så nu stödröstar han på F! o hans förtidsröst går till destruction 😜
Citera
Medlem
Begntts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Det här kan väl inte va en bra dag för Greta och hennes klimattallibaner?
På svt text kan man läsa ”vintern åter i delar av Sverige”
Och i pågående cykeltävlingen ”giro di italita” fick en stäcka tas bort p.g.a risk för snöras.
Allt väder är klimat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in