Citat:
Ursprungligen postat av
vanartad
Även jag hoppas på framgång för SD, då det faktiskt existerar olika grader av helveten.
Jag har dock mycket lite till övers för de sykofanter som blint röstar på SD som dessutom gör allt för att svartmåla AfS.
Detta är samma kritter som jag slogs argumenterade emot på Aftonbladets kommentarsfält innan det blev ofarligt att rösta på SD.
Många av de idioter som i kommentarsfälten ursinnigt förkunnade att ett nazistparti som SD aldrig skulle kunna ta sig in i Riksdagen, är numera nyfrälsta SD anhängare som lika ursinnigt som tidigare förkunnar att ett nazistparti som AfS aldrig kommer kunna ta sig in i Riksdagen.
Idiocracy is here…
Jag var rätt sen med att rösta SD. Funderade på det 2006 men sedan blev det Moderaterna ändå, något jag ångrade nästan direkt.
Hursomhelst har jag alltid varit tacksam mot er som faktiskt höll partiet vid liv och röstade på dom tidigt då jag och många med mig var naiva och trodde att dom gamla partierna skulle inse allvaret i samhället innan det blev för illa.
Men nu är känslan att det är alldeles för sent och för illa ställt med Sverige för att kunna vänta på att AFS skall växa till en maktfaktor i Sverige. Vi hinner verkligen inte börja om från början nu och det kan mycket väl bli så att AFS anpassar sig till etablissemanget på samma sätt som SD gjort. Skall då ett nytt parti börja om från början?