2019-05-26, 16:32
Medlem
Avva66s avatar
Nu är Emilie Pilthammar i blåsväder, 4.5 timme innan vallokalerna stänger: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/K3G536/moderatledningen-om-gruppsexskamtet-totalt-omdomeslost
Citera
Medlem
morrhuggs avatar
Så, då har man gjort sitt för att stoppa galenskaperna. Inte för att jag tror att det hjälper, men det blev SWEXIT för min del. Eller det kanske heter SEXIT? Låter roligare. AfS alltså.

Då kan iaf jag förklara för mina framtida barn när de undrar vad fan vi sysslade med att Jo, jag vet. Men jag gjorde vad jag kunde.
Citera
Medlem
motarbetars avatar
SD fick år 2004 28303 röster i EU-valet. Med andra ord 1,13%

Känns inte som en omöjlighet att AFS kan få liknande resultat faktiskt.
Citera
2019-05-26, 16:34
Medlem
Ratis avatar
Vad händer om en vallokal bryter mot reglerna?
När jag röstade var det bara två röstmottagare i vallokalen men nu läste jag att det måste vara minst tre personer.
https://val.se/om-oss/valadministrationen/arbeta-som-rostmottagare.html
Citera
2019-05-26, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annonsblockeringen
När snyftintervjuerna är över i veckan så kommer hon aldrig mer att synas i dessa sammanhang.

Förutom när alternativmedia skriver om hennes släktingar som begår nya brott.
Citera
2019-05-26, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
SD fick år 2004 28303 röster i EU-valet. Med andra ord 1,13%

Känns inte som en omöjlighet att AFS kan få liknande resultat faktiskt.

Det är möjligt att AfS skulle kunna få en liknande mängd antal röster i detta val.
Citera
2019-05-26, 16:37
Medlem
Hybrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
När jag röstade var det bara två röstmottagare i vallokalen men nu läste jag att det måste vara minst tre personer.

Jag tänkte också på det! Var bara två stycken i min vallokal också... Riktigt märkligt!
Citera
2019-05-26, 16:38
Medlem
browneyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati

Räcker att det finns tre i lokalen. Den tredje kanske var och bajsade?
Citera
2019-05-26, 16:39
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Det är möjligt att AfS skulle kunna få en liknande mängd antal röster i detta val.

Känns som fler SD-väljare är mer villiga att stödja partiet i detta valet. Lär vara många som också vill se ett SWEXIT och det kan inte SD hjälpa dom med.
Citera
2019-05-26, 16:40
Medlem
Beethovanias avatar
Har varit och röstat nu. I min lokal kunde man ta valsedlarna bakom ett skynke utan att någon såg, för att sedan ta sig vidare, få ett kuvert, samt kunna kryssa personröst. I det stora hela fungerade det mycket smidigare än tidigare val. Urvalet av valsedlar såg korrekt ut också, så ingen som försökt sig på en fuling där inte.
Citera
2019-05-26, 16:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
100% att FI kommer trilla ur, lyssnat på flera debatter med Soraya Post och det kan vara den mest värdelösa politiker jag någonsin lyssnat på.

Hur ska hon ens kunna vara trovärdig när hon pratar brott och straff samtidigt som hennes dotter åkt fast för grova åldringsrån och hennes man + son brutalt misshandlat en man i 70-års åldern på Landvetter flygplats.

Blir förvånad om FI ens når upp till 2%, men svenska kvinnor har ju tappat det för länge sedan så man vet ju aldrig vilka idioter de är beredda att rösta in.

Amen på det. Sedan vräker hon ur sig saker som detta med att SD står själva bakom bombattackerna för att sedan (förmodligen efter Schyman pratat med henne) ta tillbaka det!

Det är rent sorgligt att höra henne i debatter. Speciellt gällande detta nya som Fi kom att köra med. Klimatet. Vi måste tänka på klimatet. Klimatet! Precis som dessa extremfeminister brytt sig om klimatet innan. Hon försökte bara hoppa på Greta-tåget i hopp om att detta skulle kunna rädda hennes lön. Patetiskt.

Men då talar vi om ett parti där det inte hör till ovanligheterna med att ledarna gör bort sig.

Det jag undrar lite om Fi är vart alla svenska kvinnor tagit vägen. Förr var det en hel del med men numera verkar det enbart vara invandrare. Kvinnliga invandrare som inte bryr sig ett skvatt om hedersbrott eller att deras bröder begår överfallsvåldtäkter på löpande band utan bryr sig enbart om kasta skit på vita svenska män (kanske även vita svenska kvinnor då eftersom dessa flytt skutan).
Citera
2019-05-26, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybric
Jag tänkte också på det! Var bara två stycken i min vallokal också... Riktigt märkligt!

Citat:
Ursprungligen postat av browneye
Räcker att det finns tre i lokalen. Den tredje kanske var och bajsade?
Den tredje stod antagligen och instruerade i och med de nya reglerna. Så var det i min vallokal i alla fall. Föreställer mig att det är vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in