2019-05-19, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Helt fel! Det blir inte bättre om du betalar mer! Tjejerna försöker med höga summor som utgångsläge. Märker de att det inte fungerar så sänker de priset. Bättre att tjäna tusen kronor än att förlora 1500.

Tillgång och efterfrågan. Enda sättet att få ner priset är att minska efterfrågan. Om färre köper extra så kommer priserna att gå ner.
Citera
2019-05-19, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlie5
Tillgång och efterfrågan. Enda sättet att få ner priset är att minska efterfrågan. Om färre köper extra så kommer priserna att gå ner.

Tror du att efterfrågan ökat lika mycket som utbudet? Stockholm har väl över 300 salonger nu? Många salonger har det väldigt skralt med kunder. Det är ju inget som sänkt priserna på extra direkt. Jag pröjsar lika mycket som jag gjort i över tio år.
Citera
2019-05-19, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Helt fel! Det blir inte bättre om du betalar mer! Tjejerna försöker med höga summor som utgångsläge. Märker de att det inte fungerar så sänker de priset. Bättre att tjäna tusen kronor än att förlora 1500.

Visst går det att få lägre pris, men jag menar att det kommer med sämre service. Att köpa en stund hos en Thaitjej är en individuell upplevelse inte som att köpa en liter mjölk eller hur man ska uttrycka det.
Citera
2019-05-20, 14:04
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemresan
Visst går det att få lägre pris, men jag menar att det kommer med sämre service. Att köpa en stund hos en Thaitjej är en individuell upplevelse inte som att köpa en liter mjölk eller hur man ska uttrycka det.
Ja, tyvärr fattar de ju inte alla gånger att dålig service betyder att kunden aldrig kommer tillbaka.

Det är vi, kunderna, som sätter den verkliga prisnivån när vi öppnar plånboken. Att bara gå med på och acceptera deras inledande skambud ger dem bara hybris och saboterar marknaden.

De fattar inte alla gånger heller att 1000 kr är bättre än inga pengar alls.
Citera
2019-05-20, 14:37
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Ja, tyvärr fattar de ju inte alla gånger att dålig service betyder att kunden aldrig kommer tillbaka.

Det är vi, kunderna, som sätter den verkliga prisnivån när vi öppnar plånboken. Att bara gå med på och acceptera deras inledande skambud ger dem bara hybris och saboterar marknaden.

De fattar inte alla gånger heller att 1000 kr är bättre än inga pengar alls.
Jo då, det fattar dom mycket väl, men de bär på en stolthet många av dom, och den kan ingen köpa.
Jag högaktar de som inte går med på 700 kr som nå snåla sossejantar som luktar mögel erbjuder,
Citera
2019-05-23, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jo då, det fattar dom mycket väl, men de bär på en stolthet många av dom, och den kan ingen köpa.
Jag högaktar de som inte går med på 700 kr som nå snåla sossejantar som luktar mögel erbjuder,

Men det beror ju på damerna också.

I början betalade jag också 1000kr utan att blinka men efter att ha sett mer av ”utbudet” så är det självklart att jag inte hostar upp den summan hur som helst.

Varför skulle man betala lika mycket för en kvinna runt 40 med ”sämre kropp” kontra en kvinna runt 30 som är välsvarvad?

Nu finns det mer än kroppen att gå på men någonstans måste även du erkänna att kvinnor i branschen har olika värde.
Citera
2019-05-23, 15:37
Medlem
K-Glitchens avatar
Det är ju onekligen intressant detta! Blir väldigt sugen och funderar starkt på att testa!
Hur väljer man på bästa sätt ett ställer för att få störst chans?
Har kollat runt lite på olika ställen på nätet men en del ställen ser så seriösa ut om ni förstår vad jag menar.

Är det så att man ska rikta in sig på de ställen som inte har en fin hemsida eller så?
Citera
2019-05-23, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Det är ju onekligen intressant detta! Blir väldigt sugen och funderar starkt på att testa!
Hur väljer man på bästa sätt ett ställer för att få störst chans?
Har kollat runt lite på olika ställen på nätet men en del ställen ser så seriösa ut om ni förstår vad jag menar.

Är det så att man ska rikta in sig på de ställen som inte har en fin hemsida eller så?

Exceptionellt höga massagepriser och seriösa hemsidor ger förmodligen mindre utlottning. Om massagen i regel t.ex. kostar 400kr/h så borde du kanske inte gå till stället där det kostar 550kr/h och har en seriös hemsida med diplomerade massörer. Det kan säkert ge napp där också, men om det är extra du är ute efter så skulle jag säga att chansen är lägre men kan säkert ge utdelning om du är en stamkund.

Ligger salongerna tätt skulle jag också säga att chansen är bättre, hur ska de annars konkurrera om priserna är liknande.

Tänk på att det är ganska beroendeframkallande, näcka och våga förhandla om priserna med ett leende på läpparna. Lycka till
Citera
2019-05-24, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L

I början betalade jag också 1000kr utan att blinka men efter att ha sett mer av ”utbudet” så är det självklart att jag inte hostar upp den summan hur som helst.

Varför skulle man betala lika mycket för en kvinna runt 40 med ”sämre kropp” kontra en kvinna runt 30 som är välsvarvad?

Nu finns det mer än kroppen att gå på men någonstans måste även du erkänna att kvinnor i branschen har olika värde.

Håller med att de har olika värden. Personligen föredrar jag nog den som är 40 år än den som är 25-30 år. Brukar i regel vara så att 40-åring presterar bättre de de yngre. De är liksom inte så erfarna även om de har varit i "branschen" några år. Är man ute efter en snyggare kropp talar det mesta för 25-åringen
Citera
2019-05-25, 21:57
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L

Måste jag?
Nej det har jag ingen förståelse för alls
Skillnad om de begär mera än man kan få en vacker eskort för, då kan man avstå, även om kuken står i cenit
Citera
2019-05-25, 23:21
Medlem
Varit på thaimassage och träffat en ladyboy ett antal gånger och nu träffar man hen privat.Helt andra priser.
Citera
2019-05-26, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Måste jag?
Nej det har jag ingen förståelse för alls
Skillnad om de begär mera än man kan få en vacker eskort för, då kan man avstå, även om kuken står i cenit

Tycker du att alla är värda samma belopp oavsett ålder, utseende, charm, entusiasm etc? Ok. Jag betalar högre belopp för snygga unga brudar som gillar knulla än äldre hörnskåp som luktar illa. Det fattar ju brudarna också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in