2019-05-25, 17:59
  #5473
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Grattis våra finländska bröder!
Att ni grejjade att stänga ner detta ryska stjärnlag med era 18 VM-debutanter är ta mig fan en bragd.

Synd på TRÅKHOCKEYN bara.

Värdelös match.
2019-05-25, 17:59
  #5474
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Aha. Men hur förklaras det svenskklingande namnet "Kevin"?

Skulle Kevin vara ett "svenskklingande" namn? Det är snarare engelsk-/amerikanskklingande.

Nämn gärna några kända svenskar som heter Kevin.
2019-05-25, 17:59
  #5475
Medlem
Vanstertrollets avatar
Vi ska inte va så missunnsamma. Vi vann två raka VM-guld. Lika många som Finland vunnit totalt genom historien. Klart vi kan unna dom att få spela final. Vi är ju liksom på en helt annan nivå. Klart man drömde om ett tredje raka guld, men det är oerhört svårt att lyckas med det. Den där 110% hungern att lyckas fanns inte där. Så är det.
2019-05-25, 17:59
  #5476
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Finland nollade nyss laget som gjorde 6 mål på Sverige i en period.

Boom. Där slutar denna diskussion.


BOOOM!!! Tänkte inte ens på det!! Slutdiskuterat!!
2019-05-25, 18:00
  #5477
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
För elfte gången, det är en hon och hon är en gammalkommunist som inte ens håller på Sverige.

Enough said...

Vem?
2019-05-25, 18:00
  #5478
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
För elfte gången, det är en hon och hon är en gammalkommunist som inte ens håller på Sverige.

Enough said...

Jaha. Tack. Det förklarar en del. Visste det var något som inte stod rätt till där. En kommunistisk dam i ett hockeyforum. Wtf. Förklarar allt.
2019-05-25, 18:00
  #5479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
När ryssar inte är motiverade så kör de på halvfart. Frankrike har vunnit mot Ryssland. Frankrike vann sen inte. VM guld heller.

I en semifinal, samt alla vill ställa upp.
Du är en bitter stackare utan dess nåde, som ständigt söker långsökta förklaringar för att intala dig själv.
2019-05-25, 18:01
  #5480
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Vem?

Bombade Bombacci...
__________________
Senast redigerad av Rouen 2019-05-25 kl. 18:03.
2019-05-25, 18:01
  #5481
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Skulle Kevin vara ett "svenskklingande" namn? Det är snarare engelsk-/amerikanskklingande.

Nämn gärna några kända svenskar som heter Kevin.

Kevin Costner.
Kevin Federline.

Haha.

Nej, Kevin är inlånat från USA.
2019-05-25, 18:02
  #5482
Medlem
bombaccis avatar
Tyvärr så är det lite som fotbolls VM förra året för Kroatien firade sitt silver med en högernstionslist. I Finland så går sannfinländarna bra o vill motverka alla människors lika värde. Vem vet vilka dessa finska spelare röstade på eller kommer fira med? Väldigt obehagligt. Nä nu ska jag göra något annat till nästa semifinal.
2019-05-25, 18:02
  #5483
Medlem
Score123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Dessvärre tror jag fan inte att han driver, han är fullt seriös.. kan säga såhär jag hade mina tankar om just DIG tidigare tänkte du e sån som ska skita på finland varje chans du får, men nu sedan vi vann mot er så har jag sett att du faktiskt ger cred till finland och jag respekterar det. Men denna jvla bombacci eller va fan han heter gör allt för att skita på finland, även fast vi slår ut sverige och FAVORITEN!!! ryssland. SÅ ne han driver inte, han är bara så jävla gråtfärdig att han vrider o vänder på allt för att hitta nåt dåligt att säga om Finland men respekt till dig iaf!

Hans inlägg ser väldigt pajasaktiga ut, därav ser det ut som han driver. Men jag kan ha fel också.
2019-05-25, 18:02
  #5484
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Finland nollade nyss laget som gjorde 6 mål på Sverige i en period.

Boom. Där slutar denna diskussion.
Ja men det är tråkigt med defensiv. Vad var denna match jämfört med Sveriges andra period mot Ryssland? Där var det gladhockey för hela slanten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in