2019-05-25, 17:36
  #5389
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Finland har vunnit ett silver din tomte. Och om du svarar "bara guld räknas" så är du okunnig. Dom vann just ett silver. Med tänkte på sitt lag och världens totala nedvärdering av dom inför matchen.

Second place is first loser.

Bara GULD räknas.
2019-05-25, 17:36
  #5390
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Har Finland någonsin vunnit mot Kanada i en slutspelsmatch? Finnarna får såklart lite fördel av de köpta domarna men tror inte kanadensarna skulle spela lika snällt som ryssarna gjorde. Riktigt trist det här.
Du är bara pinsam vet du det?
2019-05-25, 17:36
  #5391
Medlem
bombaccis avatar
Hade ryssarna spelat som de gjorde de sista 30 sekunderna hade ryssarna vunnit med 10-1
2019-05-25, 17:36
  #5392
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Har Finland någonsin vunnit mot Kanada i en slutspelsmatch? Finnarna får såklart lite fördel av de köpta domarna men tror inte kanadensarna skulle spela lika snällt som ryssarna gjorde. Riktigt trist det här.

Vet inte statistiken, men det spelar mindre roll då Tjeckien kommer vinna ikväll..!!

Sluta vara så jävla butthurt nu när Finland skicka hem Sverige, o nu skicka hem den absoluta favoriten Ryssland... IHANAA LEIJONAT IHANAA!! IHANAA LEIJONAT IHANAA, TÄMÄ ON IHANAA!! ELÄKÖÖN SUOMI!!!!
__________________
Senast redigerad av BountyKiller 2019-05-25 kl. 17:38.
2019-05-25, 17:36
  #5393
Medlem
tcfmogs avatar
Hade blivit otroligt besviken på Finland om de sumpat denna chans.
2019-05-25, 17:36
  #5394
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Tusen tack! Jag måste nog mönstra av och söka upp ett vilohem efter denna match.. Herregud jag älskar dessa Lejon, men det tar på

3 poäng måste Kakko göra i finalen annars är det goodbye för dig! Men det kan du väl leva med om ni vinner guld?
2019-05-25, 17:37
  #5395
Medlem
bullet^s avatar
Ser vi Lankinen i NHL snart kanske?

Tror stressmätaren förstörde min klocka
2019-05-25, 17:37
  #5396
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Kanada spelar inte TRÅKHOCKEY.

Hur menar du?

Det kan de säkert göra mot Finland. De är taktiker.
Ryssland och Sverige har redan gått i fällan.
Det gör inte Kanada.
2019-05-25, 17:37
  #5397
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
R.i.p ishockeyn. Finska grekerna med sitt defensiva tråklag tog kol på hockeyn.
Kol? Det är under tryck som diamanter skapas.
2019-05-25, 17:37
  #5398
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Såg ni Kivirantas arbete vid målet? Världsklass!
2019-05-25, 17:38
  #5399
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Har Finland någonsin vunnit mot Kanada i en slutspelsmatch? Finnarna får såklart lite fördel av de köpta domarna men tror inte kanadensarna skulle spela lika snällt som ryssarna gjorde. Riktigt trist det här.

Liiite ödmjukhet skulle du kunna uppvisa i detta läget. Missunnsamhet är osexigt. Domarna var ju på ryssarnas sida i denna match btw...
2019-05-25, 17:38
  #5400
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Har Finland någonsin vunnit mot Kanada i en slutspelsmatch? Finnarna får såklart lite fördel av de köpta domarna men tror inte kanadensarna skulle spela lika snällt som ryssarna gjorde. Riktigt trist det här.

Då åker Antila och Kakko i isen.

Kanadickerna kommer sänka de två, köra på Lankinen och sedan är det över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in