2019-05-25, 17:32
  #5377
Medlem
Nästan lite Lake Placid Flashbacks.
2019-05-25, 17:32
  #5378
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Var är den där boccaa eller vad han nu heter.

Det är en hon. En frusterad finlandshatande marxist-leninistisk Nordkoreavän från helvetet.
2019-05-25, 17:33
  #5379
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Finland - Kanada kan bli intressant. Då får finnarna smaka på sin egen medicin.

Kanada spelar inte TRÅKHOCKEY.

Hur menar du?
2019-05-25, 17:33
  #5380
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Grattis Suomi och grattis till finländarna i forumet. Kippis! Stort!!
2019-05-25, 17:34
  #5381
Medlem
welcometorealitys avatar
Anttila fällde Ryssland, han är ju ett stort Lejon på 2.03 cm
2019-05-25, 17:34
  #5382
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Lugn nu.

Ni har inte vunnit någonting än.

Finland har vunnit ett silver din tomte. Och om du svarar "bara guld räknas" så är du okunnig. Dom vann just ett silver. Med tänkte på sitt lag och världens totala nedvärdering av dom inför matchen.
2019-05-25, 17:35
  #5383
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Grattis Suomi och grattis till finländarna i forumet. Kippis! Stort!!

Tusen tack! Jag måste nog mönstra av och söka upp ett vilohem efter denna match.. Herregud jag älskar dessa Lejon, men det tar på
2019-05-25, 17:35
  #5384
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Du menar den sorts hockey som Sverige har tagit i princip alla sina medaljer på? Slå in ett par mål och sedan försöka passa runt pucken så mycket som möjligt för att döda tid?

Finland spelade smart och effektiv och var den värdiga vinnaren idag. Ryssarna försökte vinna på individuella prestationer, sånt som bara fungerar om man spelar mot en betydligt sämre motståndare som försöker samma sak.

Spelade Tre Kronor defensiv TRÅKHOCKEY 2017 och 2018.

Skärp dig.

Dra något gammalt över dig.

Försvinn.
2019-05-25, 17:35
  #5385
Bannlyst
GRATTIS FINLAND!
2019-05-25, 17:35
  #5386
Medlem
bombaccis avatar
Har Finland någonsin vunnit mot Kanada i en slutspelsmatch? Finnarna får såklart lite fördel av de köpta domarna men tror inte kanadensarna skulle spela lika snällt som ryssarna gjorde. Riktigt trist det här.
2019-05-25, 17:35
  #5387
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Grattis Suomi och grattis till finländarna i forumet. Kippis! Stort!!

Tack broder! Kippis
2019-05-25, 17:35
  #5388
Medlem
Ofattbart vilket fantastiskt VM av Finland.

Hejdå ryssdivor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in