Citat:
Ursprungligen postat av
AtlasShrugged
Lugn nu.
Ni har inte vunnit någonting än.
Finland har vunnit ett silver din tomte. Och om du svarar "bara guld räknas" så är du okunnig. Dom
vann just ett silver. Med tänkte på sitt lag och världens totala nedvärdering av dom inför matchen.