Citat:
Ursprungligen postat av
bombacci
Har Finland någonsin vunnit mot Kanada i en slutspelsmatch? Finnarna får såklart lite fördel av de köpta domarna men tror inte kanadensarna skulle spela lika snällt som ryssarna gjorde. Riktigt trist det här.
Vet inte statistiken, men det spelar mindre roll då Tjeckien kommer vinna ikväll..!!
Sluta vara så jävla butthurt nu när Finland skicka hem Sverige, o nu skicka hem den absoluta favoriten Ryssland... IHANAA LEIJONAT IHANAA!! IHANAA LEIJONAT IHANAA, TÄMÄ ON IHANAA!! ELÄKÖÖN SUOMI!!!!