2019-05-25, 17:27
  #5341
Medlem
Qusimotos avatar
Jävlar va otippat, jag som trodde ryska björnen skulle ta hem guldet men ikke. Grymt av finnarna att gå till final
2019-05-25, 17:27
  #5342
Medlem
bombaccis avatar
R.i.p ishockeyn. Finska grekerna med sitt defensiva tråklag tog kol på hockeyn.
2019-05-25, 17:27
  #5343
Medlem
Som jag sa tidigare. Motivation slår klass.
2019-05-25, 17:27
  #5344
Medlem
Haha, kanske kommer man bara ihåg förlusterna men vad har Ryssland egentligen för facit mot Finland senaste 5-10 åren?
2019-05-25, 17:27
  #5345
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Lankinen din jävla kung!

Jag tyckte synd om honom innan start, att han fick stå emot det Ryska björnarna, men som han gjorde
2019-05-25, 17:27
  #5346
Bannlyst
Det visar vad jag sett senaste säsongerna, NHL är skit.
2019-05-25, 17:27
  #5347
Medlem
AtlasShruggeds avatar
NHL mot SHL och finska ligan.

Hm. Är NHL lite övervärderat?

Tycker Renberg ska be Lejonen om ursäkt och lämna in sin avskedsansökan.
2019-05-25, 17:28
  #5348
Medlem
falconer8s avatar
Grattis Finland! Man får hålla på er nu när tre kronor är ute! Skönt att ni eliminerade Ryssland!
2019-05-25, 17:28
  #5349
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pol9gif
JARRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Tårarna har kommit, nu tar vi guldet!
2019-05-25, 17:28
  #5350
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Grattis Finland och Lejonen.

Tre Kronors förlust blev mindre pinsam i detta nu.
2019-05-25, 17:29
  #5351
Medlem
Sverige var närmare seger mot det finska monsterlaget än vad ryssarna var. Vi kan vara stolta.
2019-05-25, 17:29
  #5352
Medlem
STABILO99s avatar
Vilken jävla uppoffring av finnarna. Alla kastade sig i slutet där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in