Sitter med gråten i halsen just nu känner jag. Det hör är jätte tråkigt för hockeyn , ungefär som när grekerna vann fotbolls EM. Ett lag som endast ligger på försvar o kontrar. Ett finskt VM guld är inte bra. Vilket fiasko för Ryssland med
Stackars liten då .
Heja Finland!
__________________
Senast redigerad av Rouen 2019-05-25 kl. 17:30.