2019-05-25, 17:25
  #5329
Medlem
bullet^s avatar
Lankinen din jävla kung!
2019-05-25, 17:25
  #5330
Medlem
199702042s avatar
Jaaaaaa!!!!!!!!!!!
2019-05-25, 17:26
  #5331
Medlem
welcometorealitys avatar
Grattis Finland
2019-05-25, 17:26
  #5332
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 199702042
Jaaaaaa!!!!!!!!!!!
JARRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
2019-05-25, 17:26
  #5333
Medlem
Bästa laget vann! Grattis!!
2019-05-25, 17:26
  #5334
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Sitter med gråten i halsen just nu känner jag. Det hör är jätte tråkigt för hockeyn , ungefär som när grekerna vann fotbolls EM. Ett lag som endast ligger på försvar o kontrar. Ett finskt VM guld är inte bra. Vilket fiasko för Ryssland med


Stackars liten då .

Heja Finland!
__________________
Senast redigerad av Rouen 2019-05-25 kl. 17:30.
2019-05-25, 17:26
  #5335
Medlem
BountyKillers avatar
HAHAHA YESSS!! BEERS ARE ON ME FELLAS, FUCK YEAH!!!
2019-05-25, 17:26
  #5336
Medlem
Yays avatar
Hyvää Suomi
2019-05-25, 17:26
  #5337
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Fan vad impad jag är. Ni kan sträcka på er Suomi poika!
2019-05-25, 17:27
  #5338
Avstängd
Hemi57s avatar
Bara att lyfta på hatten och gratulera!!
Grattis Finland! Det gjorde ni fördjävla bra!!!
2019-05-25, 17:27
  #5339
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Fan vad impad jag är. Ni kan sträcka på er Suomi poika!

Tack broder!!
2019-05-25, 17:27
  #5340
Medlem
Browndawgs avatar
Jaa Era Jävla Sopor Som Suttit Här Och Skrivit Att Ryssland Kommer Mosa Finland!

Patetiska är Ni!!! Whooo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in