Citat:
Ursprungligen postat av
BountyKiller
Jag tror faktiskt Finland-Tjeckien vore en bättre final än Finland-Kanada. Under 5 kvar, lets go!!!
Oavsett hur det går så har Finland gjort det bra så nerskrivet som laget har varit i media.
Det får mig att tänka på medias makt - när man haussar upp ett stjärnlag med en massa NHL-spelare så går det oftast åt helvete.