2019-05-25, 17:20
  #5305
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Kom igen domare Björk dags för finsk utvisning nu.

Varför?

Fem minuters Dubbelutvisning på Finland för att de spelar TRÅKHOCKEY.

HELT VÄRDELÖS MATCH ATT SE PÅ.

Bättre att åka ur än spela defensiv TRÅKHOCKEY.
2019-05-25, 17:20
  #5306
Medlem
Nu skriket publiken BLÅVITT! Klappklappklapp BLÅVITT! Klappklappklapp
2019-05-25, 17:21
  #5307
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Finland vill nog helst möta Tjeckien i finalen. Kanada har säkerligen gjort läxan efter premiären.

Jag tror inte det spelar någon roll vilka de vill möta, de har ju överaskat sig själva, om det når dit nu...
2019-05-25, 17:21
  #5308
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Jag tror faktiskt Finland-Tjeckien vore en bättre final än Finland-Kanada. Under 5 kvar, lets go!!!

Det hade säkerligen blivit ett helt annat publiktryck med en massa galna tjecker på läktarna.
2019-05-25, 17:21
  #5309
Medlem
199702042s avatar
Wow !!!
2019-05-25, 17:21
  #5310
Medlem
tcfmogs avatar
Härenstam måste sluta skrika så förbannat.
2019-05-25, 17:21
  #5311
Medlem
MowCows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Var inte Lankinen till NHL och vände?

Nu lär han kunna krita en ny NHL-karriär med fet lön.

6 minuter kvar.

Han spelar i AHL för Rockford IceHogs och är prospect hos Chicago Blackhawks
2019-05-25, 17:22
  #5312
Bannlyst
Sverige hade 3-1 och gjorde 4 mål mot Finland = Sverige är bättre än Ryssland
2019-05-25, 17:22
  #5313
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MowCow
Han spelar i AHL för Rockford IceHogs och är prospect hos Chicago Blackhawks

Han spelade väl för Indy fuel i ECHL

Nvm. Rockford är det.
2019-05-25, 17:22
  #5314
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Jag tror faktiskt Finland-Tjeckien vore en bättre final än Finland-Kanada. Under 5 kvar, lets go!!!

Oavsett hur det går så har Finland gjort det bra så nerskrivet som laget har varit i media.

Det får mig att tänka på medias makt - när man haussar upp ett stjärnlag med en massa NHL-spelare så går det oftast åt helvete.
2019-05-25, 17:22
  #5315
Medlem
bombaccis avatar
Sitter med gråten i halsen just nu känner jag. Det hör är jätte tråkigt för hockeyn , ungefär som när grekerna vann fotbolls EM. Ett lag som endast ligger på försvar o kontrar. Ett finskt VM guld är inte bra. Vilket fiasko för Ryssland med
2019-05-25, 17:22
  #5316
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Jag tror faktiskt Finland-Tjeckien vore en bättre final än Finland-Kanada. Under 5 kvar, lets go!!!

Finland spelar ju så tråkig hockey att se på färg som torkar nästan är roligare.

Ska nya trenden bli att spela defensiv TRÅKHOCKEY kommer hockeyn förlora fans.

Tro mig.

Usel underhållning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in