Flashback bygger pepparkakshus!
2019-05-24, 20:37
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Robin Silver var marknadschef för Brottby kliniken 2015, då han samtidigt eller strax före
köpte sig en mun full med porslinständer för 170 000.
Anna köpte sig också ett stort antal tand fasader,strax efter blir dottern marknadschef
hos Annas tandläkare.Oklart hur mycket Anna betalade..
Hm,du kanske ska satsa på Brottby kliniken ändå, du kanske blir nästa marknadschef
på denna klinik 😀
Om jag vore marknadschef, så var kliniken vara borta för länge sedan.Tuggandet får jag vara försiktig med. Min mardröm vore att alla som sysslar med dylika saker i landet försvann och den enda lösning vore att se ut som Anna.
Citera
2019-05-24, 22:03
Medlem
Citat:
Perelli är inte speciellt duktig på att sjunga, men hon är bra på att sälja in sig själv och verkar både ödmjuk och rar.Det vinner hon på.

Det gick inte så bra med Hero i Em, men Charlotte sitter inte och ältar om det idag.
Hon spottar i nävarna, går vidare och tjänar pengar.
Anna ältar för att hon har sina begränsningar och är inte driven.

Charlotte är inte en elefant i en porslinsbutik som Anna, utan är precis lagom...tror visst det heter social kompetens...
Anna har sina få sekundrar,men sedan spårar hon ut...till FB läsarnas stora glädje..

Att La Perellis make tjänar betydligt mer än vad hos själv gör. Att ens tala om Märstafamiljens ekonomi i samband med Perellis är ju väsenskilt
Citera
2019-05-24, 23:31
Medlem
Citat:
Det är kusin-systern Sussi om sitter i tandläkarstolen,antar att hon fick rabatt hos Jelena också.
Anna leker tandsköterska och håller sin syrra i handen, som har tandläkarskräck.

Undrar om Anna fortfarande är patient hos Jelena ?

Skulle inte tro det då riktiga systern Pia är bästis med Jelena och umgås privat tillsammans med makarna mm. Allt går att se genom Syster Pias Instagram.
Citera
2019-05-24, 23:31
Medlem
Citat:
Undrar om Anna fortfarande är patient hos Jelena ?
För Jelenas fortsatta verksamhets skull, så hoppas jag att så inte är fallet. Och det är det nog inte heller.
Tidigare så skrävlade Anna vitt och brett om hur hon hämtade ut gaddar på bensinmacken, för att sedan åka till Jelena och trycka in dem i kakhålet. Det skrävlet avslutades abrupt.

Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Man kan undra varför mitt inlägg om att Anna valt vårdcentral i Sigtuna trots dubbel restid mot Märsta blir borttaget av moderator? Lade även till om Annas mysfrukost på Cafe Valvet men skrev även en liten personligt åsikt om det stället. Det borde definitivt vara topic. D.v.s. Anna Book och hennes förehavanden.
Akta dej! Inga dylika kommentarer. Då är loppet kört.
Jag tror ni missförstår varandra. Såvida det inte är jag som missförstår, så talar Onkel-Ben-ny om att hen fått ett inlägg raderat här på Flashback, medan Framme tolkar det som att det var en kommentar hos Anna.

Citat:
Undrar om alla får bli marknadschefer på denna klinik om vi gör som Anna och Silver, köper lite nya gaddar.
Min, inte alltför kvalificerade, gissning är att Annas gaddar skulle betalas av genom att Felicia jobbade som "marknadschef". Det vet vi ju alla nu hur det slutade, och det är nästan så att man undrar om Jelena har/kommer vända sig till Kronofogden för att få betalt för sångfågelns garnityr.
Citera
2019-05-25, 06:22
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke

Jag tror ni missförstår varandra. Såvida det inte är jag som missförstår, så talar Onkel-Ben-ny om att hen fått ett inlägg raderat här på Flashback, medan Framme tolkar det som att det var en kommentar hos Anna.
Tack, jag skulle varit tydligare med att mitt inlägg var här på Flashback.
Citera
2019-05-25, 09:59
Medlem
Nu har Anna Book blockerat mig på Instagram. Jag förstår inte varför. Jag har aldrig kommenterat några av hennes inlägg. Enda förklaringen är att hon helt enkelt går igenom alla sina följare och gör en individuell bedömning av om man förtjänar att vara kvar eller inte.
Citera
2019-05-25, 11:37
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Nu har Anna Book blockerat mig på Instagram. Jag förstår inte varför. Jag har aldrig kommenterat några av hennes inlägg. Enda förklaringen är att hon helt enkelt går igenom alla sina följare och gör en individuell bedömning av om man förtjänar att vara kvar eller inte.
Jag tror att hon desperat letar efter oss som förser den här tråden med info från hennes IG. Tricket verkar vara att ibland lämna ”gulliga” kommentarer om hur snygg hon är, vilken positiv energi hon har, hennes underbara barn och snygga man. Dessutom ställa helt meningslösa frågor.... gärna några minuter efter hon precis svarat på samma fråga t ex om maten, porslinet, naglarna och den nya favoriten: Trivs ni i huset?
Tänk så mycket tid som hon måste använda för att kolla sina följare!!
Senast redigerad av Boopidoo 2019-05-25 kl. 11:45.
Citera
2019-05-25, 12:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag tror att hon desperat letar efter oss som förser den här tråden med info från hennes IG. Tricket är att ibland lämna ”gulliga” kommentarer om hur snygg hon är, vilken positiv energi hon har, hennes underbara barn och snygga man. Dessutom ställa helt meningslösa frågor.... gärna några minuter efter hon precis svarat på samma fråga t ex om maten, porslinet, naglarna och den nya favoriten: Trivs ni i huset?

Tänk så mycket tid som hon måste använda för att klicka sig in på sina följare

Anna är utan arbete i princip 24/7 och har all tid i världen att grotta ner sig i oviktiga detaljer.
Skulle hon inte vara "The" Anna Book, vars karriär bygger mer på gråtattacker,än en lysande sångkarriär, är nog daglig verksamhet
den sysselsättning hon skulle få underhålla sig med idag.

Det vore kul om hon istället för att visa en torftlig macka på IG varje morgon i 54 vinklingar, kunde ärligt visa upp ett bord full av snacks, godis och såser och allt det övriga som hon egentligen äter,deras stora matsalsbord räcker säkert inte ens till..en närbild på en fettdrypande chipshög,på 8 wienerbröd, en hög med kakor etc
Dock har Felicia visat upp högar av snask och annat på sitt IG,så där får man se en mer sann bild av hur vissa i den familjen äter i verkligheten.

Vi andra vet ju att det Anna visar upp på IG är låååångtifrån av det "lilla" som Anna smaskar i sig under dagen, hon ljuger som bekant ofta inför sig själv.Men kroppen ljuger inte..
Dessa enstaka knäckebrödsskivor har inte fått Annas kropp att växa på alla håll och kanter på rekordtid, thats for sure..
Citera
2019-05-25, 12:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Anna är utan arbete i princip 24/7 och har all tid i världen att grotta ner sig i oviktiga detaljer.
Skulle hon inte vara "The" Anna Book, vars karriär bygger mer på gråtattacker,än en lysande sångkarriär, är nog daglig verksamhet
den sysselsättning hon skulle få underhålla sig med idag.

Det vore kul om hon istället för att visa en torftlig macka på IG varje morgon i 54 vinklingar, kunde ärligt visa upp ett bord full av snacks, godis och såser och allt det övriga som hon egentligen äter,deras stora matsalsbord räcker säkert inte ens till..en närbild på en fettdrypande chipshög,på 8 wienerbröd, en hög med kakor etc
Dock har Felicia visat upp högar av snask och annat på sitt IG,så där får man se en mer sann bild av hur vissa i den familjen äter i verkligheten.

Vi andra vet ju att det Anna visar upp på IG är låååångtifrån av det "lilla" som Anna smaskar i sig under dagen, hon ljuger som bekant ofta inför sig själv.Men kroppen ljuger inte..
Dessa enstaka knäckebrödsskivor har inte fått Annas kropp att växa på alla håll och kanter på rekordtid, thats for sure..

Jag tycker det är tragiskt att de inte vågar söka hjälp för tröstätandet och matmissbruket. Istället frodas även köpmissbruket av onödiga saker.
Citera
2019-05-25, 12:38
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Att La Perellis make tjänar betydligt mer än vad hos själv gör. Att ens tala om Märstafamiljens ekonomi i samband med Perellis är ju väsenskilt
Jag förstår vad som menas men jämförelsen haltar.
Det blir som och jämföra Ronny och Ragge med Michael Jackson.
Förresten, den jämförelsen funkar nog inte heller, R&R har ju haft flera hitlåtar och en lyckad karriär om jag inte minns fel.
Anna är i en klass för sig.
Citera
2019-05-25, 12:48
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Anna har tidigare försökt skylla på att hon har PCOS, men det gör inte att man magiskt går upp i vikt om man lever på knäckebröd och frukt. Jag har tidigare sagt att det finns en anledning till varför Anna aldrig var med i Du är vad du äter när det visades (och hon fick säkerligen en inbjudan) - där skulle hon ha blivit tvingad att redovisa för vad hon faktiskt konsumerar och jag tror inte Skipper hade köpt att Anna lever på avocado och är världsrekordtagare i påvvervalking.

Då kör Anna istället kortsiktiga gastric bypass-operationer, hetsbantande och fettsugningar som aldrig håller eftersom hon inte ändrar det som gör att hon faktiskt gör att hon går upp i vikt.
Citera
2019-05-25, 12:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag förstår vad som menas men jämförelsen haltar.
Det blir som och jämföra Ronny och Ragge med Michael Jackson.
Förresten, den jämförelsen funkar nog inte heller, R&R har ju haft flera hitlåtar och en lyckad karriär om jag inte minns fel.
Anna är i en klass för sig.

Det är väl närmast Eilert Pilarm och Ronny & Ragge du ska jämföra med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in