• 1
  • 2
2019-05-23, 16:50
Medlem
inne på vecka 5 400mg/tren E. Första gången jag kör tren då jag märker att första gången var defenetivt fake. Min appetit har helt dött och det är näst intill omöjligt att bulka. Lyckas få in mig max 1500 kcal. Har alltid haft svårt med att äta mycket mat (bulk) men lyckas 9/10 gånger. På tren däremot är det tätt intill omöjligt att käka något.
Finns det något sätt att höja apetitten?
Citera
2019-05-23, 17:08
Medlem
Är rätt grön inom detta ämne.... men en fråga bara, vill gärna ha en bra motivering, är nyfiken av mig. Varför valde du att köra tren E första gången?
Citera
2019-05-23, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken
Är rätt grön inom detta ämne.... men en fråga bara, vill gärna ha en bra motivering, är nyfiken av mig. Varför valde du att köra tren E första gången?

Hade kurrat Tren A 600mg/w och trodde jag klarade av det för fick absolut inga sides (inga nighsweats huvudverk acne aggrotioner absolut inget) Så jag bestämde mig för att kurra igen med 400mg/w med tren E då jag tycker det är rätt jobbigt och dyrt att pinna varje dag. Nu när jag fått tren från en säker källa är det rätt uppenbart att jag troligen kurrade Mast förra gången och nu äntligen fått smaka på riktig tren då sides är rätt så mycket grövre och gains är orimliga
Citera
2019-05-24, 02:14
Bannlyst
Jag får hög aptit på tren så inget jag känner igen personligen,
Men kör mk677 som står ovan. Eller EQ, hgh.

mvh
Citera
2019-05-24, 21:23
Medlem
Jag har lite EQ och deca, hur långt skullle det ta tills jag börja känna hunger av EQ?
Citera
2019-05-25, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xShafty
inne på vecka 5 400mg/tren E. Första gången jag kör tren då jag märker att första gången var defenetivt fake. Min appetit har helt dött och det är näst intill omöjligt att bulka. Lyckas få in mig max 1500 kcal. Har alltid haft svårt med att äta mycket mat (bulk) men lyckas 9/10 gånger. På tren däremot är det tätt intill omöjligt att käka något.
Finns det något sätt att höja apetitten?
Jag skulle säga fake tren, jag fick så sjuka blodsockerfall på 100mg/v att jag var tvungen att ha med mig mat jämt, för att inte riskera att bli svimfärdig.
Jag var tvungen att äta dubbelt så mycket som vanligt.
Citera
2019-05-25, 16:01
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spetstrumpet
Jag skulle säga fake tren, jag fick så sjuka blodsockerfall på 100mg/v att jag var tvungen att ha med mig mat jämt, för att inte riskera att bli svimfärdig.

Men å andra sidan verkar du ju haft en upplevelse på Tren som tyder på någon form av underliggande överkänslighet. Det är långt ifrån alla som inte kan pissa normalt på 3 månader och får hjärtsvikt av 100 mg tren/v.

https://www.flashback.org/sp67664364
Citera
2019-05-25, 16:03
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Jag har lite EQ och deca, hur långt skullle det ta tills jag börja känna hunger av EQ?

Tänkt till lite nu, ska du verkligen börja slänga in MER steroider för att kunna äta mer? Lägg upp en kostplan, ta dig i kragen och var en man och följ sedan kostplanen.

Sen undrar jag, kombinerar du tren med några orala steroider?
Citera
2019-05-25, 16:27
Medlem
Det är betydligt bättre att kolla om mk-677 funkar än andra steroider pga matlusten. Inte alla som får bättre matlust på det men kanske värt ett försök.

Du kan kolla på vitamin b12 med. Har för mig att vissa får ökad hunger av dessa injektioner. Hur det är i praktiken ska jag ha osagt, men kika på d! Finns billigt i Tyskland och bara att beställa på nätet
Citera
2019-05-25, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Tänkt till lite nu, ska du verkligen börja slänga in MER steroider för att kunna äta mer? Lägg upp en kostplan, ta dig i kragen och var en man och följ sedan kostplanen.

Sen undrar jag, kombinerar du tren med några orala steroider?
Upskattar verkligen alla svar. Jag har bestämt mig att jag ska deffa istället nu när det är sommar och börja kurra Deca i slutet av hösten.

Nej, jag brukar oftast inte köra Orala steroider då det gör väldigt mycket skada på min lever, har lite anadrol som jag tänkte kurra på slutet av sommaren. Finns också risk att jag kastar anadrolet eller ger det till en kompis.
Citera
2019-05-25, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spetstrumpet
defenetivt inte fake tren! fått det från en säker källa kan säga att jag aldrig upplevt något så starkt som tren. även på 400mg gör det orimligt stor skillnad från 1000mg/w test
Citera
2019-05-25, 22:51
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Upskattar verkligen alla svar. Jag har bestämt mig att jag ska deffa istället nu när det är sommar och börja kurra Deca i slutet av hösten.

Nej, jag brukar oftast inte köra Orala steroider då det gör väldigt mycket skada på min lever, har lite anadrol som jag tänkte kurra på slutet av sommaren. Finns också risk att jag kastar anadrolet eller ger det till en kompis.

Har du problem med levern eller allmänt skör lever så påverkar det aptiten rejält. Sen så får man ta det här med att tren aldrig kan påverka levern med en nypa salt, tren är inte studerat på människor i någon vidare omfattning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in