2019-05-21, 19:17
Medlem
https://www.facebook.com/groups/modernatur/ drivs av angelo graziano .. jag har gått på hans oljor i snart 3 år ,, the real deal

https://www.youtube.com/watch?v=nZnSGTD7PX8
Citera
2019-05-21, 22:37
Medlem
Lidltyrannens avatar
Jag köper mitt på www.biohackingcollective.se
Hoppas inte detta räknas som reklam.

Nej cbd är varken olagligt att sälja eller köpa så länge den är gjord på hampa som inte innehåller thc.
Citera
2019-05-22, 12:23
Medlem
a06s avatar
Har en fråga till er som har använt CBD-olja, kanske både med och utan nån THC i. Jag har aldrig testat de varianterna som säljs lite varstans i webshoppar mm. Vad tror ni om pressat koncentrat som säljs som vapekapslar, kan man microdosera dom mot sitt mående, eller ska man testa dom som säljs öppet först?
Citera
2019-05-22, 17:04
Medlem
healing79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterpan22
Började med cbd olja för 4-5 veckor sedan och tidigare har jag känt en stor skillnad, ökad energi, lugnare, sover bättre osv. Vet inte om dom ändrat om i receptet hos "Hemply Balance" eller om jag börjar få någon sorts resistans, för effekten är inte alls lika bra som tidigare. Effekten började avta och bli sämre efter att jag fick hem deras olja som hade en ny/annorlunda etikett, har dock frågat och innehållet ska tydligen vara samma, någon som har tankar kring detta?

Märkte du effektskillnaden just när du bytte till den med nya etiketten så låter det som att det är ett annat recept. Men om det skedde på annat vis så har det troligtvis med något annat att göra. Svårt att säga så här utan att veta mer.
Citera
2019-05-23, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av healing79
Märkte du effektskillnaden just när du bytte till den med nya etiketten så låter det som att det är ett annat recept. Men om det skedde på annat vis så har det troligtvis med något annat att göra. Svårt att säga så här utan att veta mer.

Precis, jag märkte skillnaden efter att jag fick hem flaskan med annorlunda etikett. Vad jag förstått så bygger man inte upp någon resistans mot cbd heller?
Citera
2019-05-23, 11:16
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråden "Pålitligt sida för CBD-olja?" infogad./mod
Citera
2019-05-24, 04:53
Medlem
a06s avatar
Är det ingen som orkar svara, nån borde väl ha koll?

Citat:
Ursprungligen postat av a06
Har en fråga till er som har använt CBD-olja, kanske både med och utan nån THC i. Jag har aldrig testat de varianterna som säljs lite varstans i webshoppar mm. Vad tror ni om pressat koncentrat som säljs som vapekapslar, kan man microdosera dom mot sitt mående, eller ska man testa dom som säljs öppet först?
Citera
2019-05-25, 05:54
Medlem
Kan någon uppdatera om vilka sidor som levererar bra produkter just nu?
Citera
2019-05-26, 18:40
Medlem
Ska till chris vad exakt kan man köpa där i form av olja, vad ska man söka för koncentration och vad kostar det. Och vad ska man mer tänka på. Det gäller artros.
Citera
2019-05-27, 18:50
Medlem
healing79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterpan22
Precis, jag märkte skillnaden efter att jag fick hem flaskan med annorlunda etikett. Vad jag förstått så bygger man inte upp någon resistans mot cbd heller?

Om det var precis i övergången till den nya etiketten, så låter det som att det var en ny produkt.

Enligt den här artikeln om CBD resistans så kan man inte blir resistent:
https://www.royalqueenseeds.com/blog...olerance-n1089
Citera
2019-05-27, 18:56
Medlem
healing79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handle
Halloj!

Finns säkert tusen inlägg om detta men är lite lat att söka igenom, sorry

Har mycket ångest och oro pga av mina magproblem. Vilken sida eller företag skulle ni säga är pålitliga när det kommer till att köpa CBD-olja? Alltså, att det stämmer att det faktiskt finns CBD-olja i det dom säljer.

Tack på förhand!

Jag tror nog de flesta butikerna har riktiga produkter. Verkar liksom va det enda logiska.
Jag köper från FreshCBD.net för att det är billigt och det funkar bra.
Citera
2019-05-27, 23:00
Medlem
Vet någon om det är vilket som egentligen om man köper cbd-olja (och tar oralt) eller om man köper cbd-weed och röker det? Är båda exakt lika effektiva om det är samma styrka (5 %)? Hittade nämligen en som sålde 20 gram cbd-weed 5 % för 500 kr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in