2019-05-22, 18:12
Medlem
poneratts avatar
Det kommer att stå mellan Clas och Emilio och eftersom Clas har mest stöd blir det han som vinner Robinson 2019. Ingen i den patetiska tjejpakten förtjänar att vinna.
Citera
2019-05-22, 18:32
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Ja. Onekligen förstår jag att det är Fia du avser.
Peace, onödigt av mig! 😘
Citera
2019-05-22, 18:38
Medlem
poneratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Gött det där med korta-tjocka, hennes kråkröst skär i öronen varje gång truten öppnas.
Citera
2019-05-22, 20:04
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Bonnies riktiga jag verkar komma fram och alla verkar hata henne. Otippat nej.
Citera
2019-05-22, 20:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Dr. Phil på Fiji
"Så mycket bättre återträffen på Fidji utan Dr Phil" lyder programtiteln

Trist var det i vilket fall, lite kul när Bonnie kacklade med Linn
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-05-22 kl. 20:07.
Citera
2019-05-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Den som fått enskilt mest tv-tid är krabban som går längs stranden.

Som god utmanare är fullmånen, där borta är det fullmåne varje natt...
Citera
2019-05-22, 21:07
Medlem
Hejar på Klas sen Bonnie tror jag. Tyckte det var tråkigt att Peter åkte ut, han verkade så snäll och sympatisk.
Citera
2019-05-22, 21:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
"Så mycket bättre återträffen på Fidji utan Dr Phil" lyder programtiteln

Trist var det i vilket fall, lite kul när Bonnie kacklade med Linn

Jag har inte sett de senaste 7,8 avsnitt. Kul att någon sätter sig upp mot Kung Linn. Vem åkte ut idag?
Citera
2019-05-22, 22:48
Medlem
monsterbrains avatar
Tävlingarna i vatten har ju varit i princip omöjliga för en kvinna att ta hem segern i. Självklart har de styrt upp det så för att få en kille o tjej till final. Att döma av sista tio tolv avsnitten så blir Bonnie den kvinnan. Utländsk bakgrund smäller också jättehögt i dessa sammanhang.

Dåligt ordförråd hos de kvarvarande. Precis allt är "sjukt".. sjukt taggad sjukt vacker solnedgång, sjukt hit o sjukt dit. Sjukt gott med kokosnöt. Emilio i särklass sjukt jobbigast att lyssna på.

Av de senaste 2-3 veckornas avsnitt så har nästan samtliga varit rena sömnpiller.
Senast redigerad av monsterbrain 2019-05-22 kl. 22:55.
Citera
2019-05-22, 22:49
Medlem
Sett tisdag och onsdagsavsnittet nu.
Om tisdagen: Jannika har ju bevisat att hon är socialt kompetent, ja rentav socialt duktig. Hon har visat goda överlevnadskunskaper och det är också bra. Jannika piskade också skiten ur Peter och Mattias på plankan så visst var hon den rättmätiga från utposten. Sedan blir det tävling, och vi vet ju att tävlingar är jätteviktiga i Robinson, där blev hon dyngsist. Jag konstaterar krasst att det var inte för att vara stark i tävlingar hon sökte till Robinson.
Onsdagen: Det hade varit roligt att höra lite mer hur snacket gick vid middagsbordet om vem som skulle få en imunitet? Personligen tycker jag att det kan vara fler liknande avsnitt nästa säsong där man får lite mer av gruppsnacket och hur det sociala funkar utan att det enbart ska visas i synkar.
Om Robinson som helhet då: Tycker det tyvärr har blivit lite långrandigt på vägen till final. Sedan ska hela kalaset knytas ihop i några enstaka avsnitt. Det borde gå att suga ur mer av finalveckan tycker jag.
Citera
2019-05-23, 09:13
Medlem
Citera
2019-05-23, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
Peter lär ha ångrat sig att han offrade sig själv där i början, mer än han ger uttryck för, även om han visat mer bitterhet mot slutet.
Ärligt talat tycker jag att han borde vara bitter (precis som Jannica). Det känns rejält pissigt av produktionen att lura iväg några av deltagarna till att köra en helt egen tävling och sedan bli hemskickade mer eller mindre direkt. Varför valde man ett "separatspår" på det sättet? Att det finns en "andra chans"-ö är jag med på (det har ju funnits förut), men att ordinarie deltagare sätts i strykklass utan någon egentlig anledning känns bara risigt.

F.ö känns Peter som en mycket sympatisk man, och dessutom väldigt trimmad för sin ålder. Han hade förtjänat att få utgöra "ålderman" i något ordinarie lag. Småååwland!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in