2019-05-22, 08:21
Medlem
greta75s avatar
Hejade på lag syd från dag ett eftersom jag tyckte så synd om dem som fick CH i laget. Främst föredrar jag Emilio och sedan självklart tjejligan. Tycker inte illa om Klas men han är den jag gillar minst.

Emilio (och Lucas) spelade superbra men blev uppfuckade av produktionen 2 ggr i lag syd och en gång efter sammanslagningen (när Lucas åkte).

Go Emilio.
Citera
2019-05-22, 09:41
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
För övrigt anser jag att ingen ska vinna. INGEN av dom!

Klas: Visserligen fysiskt bäst just nu, men titta på motståndet? Fettot Linn har sett till att alla fysiskt sett värdiga exemplar åkt ut, med sin förbannade jävla fittpakt.
Klas är en cuck och kommer alltid att förbli. Hoppas han kvävs av kokos eller drunknar i en tävling. Alternativt självantänder av sina egna äckliga pruttgaser. Hade han mökat bredvid mig på plankan så hade jag sparkat honom i huvudet så han for i vattnet. Och Anders hade jag sparkat tänderna ur om han kom simmandes i sin jävla bögiga kakiskjorta för att tillrättavisa mig.

Linn: Ditt tjocka jävla as, som bara levt vidare pga lögner och ränksmideri/härskarteknik med dina hjärndöda fittor till ”polare”.
Hoppas du exploderar av självgodhet/kokosöverätning.
Eller av att ett tjog kackerlackor som du glupskt häver i dig bygger bo i magen din och exploderar utåt, likt en Alien.

Bonnie: Herrejösses. Ska hon nån gång bestämma sig för om hon ska prata dagisspråk eller blattemål? Ditt dumma koögda spån till människa, hoppas du simmar fel i nästa tävling och fortsätter utåt havet och aldrig mer syns till.

Emilio: Att kräkas lite i munnen, det är vad Emilio är. En sån ryggradslös jävla smilfink till bögfjolla har jag inte sett på år och dar. Levererar floskel efter floskel, allt ackompanjerat av att visa inte bara tänderna utan två decimeter tandkött, samt ett fruktansvärt enerverande asgarv, efter varenda jävla mening! Fy fan!
Totalt värdelös, ynklig, klen och blekful. Flina gärna under vattnet tills du dränker dig själv, din jävla tönt. Alternativt får du din jävla kebabpizza som du blattetjatat om i två jävla månader, och kvävs av den. Långsamt.

Fia: Jaja, du kanske har kommit undan pga att verka söt? Men ingen av oss går på det. Din äckliga blick och ondskefulla flin liksom, onda dockan! Du har garanterat smidit planer under nätterna att mörda medspelare, helt klart. Tänk att vakna upp mitt i natten och se din stirrande blick?!
Stirra så in i helvete under vattnet så blir du blind och kan inte längre tävla!

Har jag missat nån?
Jag spyr minst våldsamt om cuck-Klas vinner, det ska erkännas. Men att vinna tävlingar mot resten av detta meningslösa pack kan väl knappast ses som en merit? Eller vad säger du CH? Har jag rätt eller fel?
Peace out. (Jag är fortfarande förbannad efter GoT:s sista avsnitt, och förbannad förblir jag ett bra tag till.)

Lysande expose av de kvarvarande kompattanterna i årets Robinson. Håller långt ifrån med dig i allt, men detta är ju just varför Flashback finns och är så frekventerat. En extra stor eloge dock för sammanfattning av Bonnies insats, kan riktigt se henne simma ut mot solnedgången för att därefter aldrig ses igen. Att Klas insats också skall ses mot bakgrunden av vilka han nu tävlar emot är definitivt och det hade sett helt annorlunda ut med fler starka spelare kvar. Som det ser ut nu så är Klas den stora vinnaren på tejejernas pakt och deras sätt att rösta ut de starkaste först.

Edit: Den/De som irriterar sig på det du skriver och hur du skriver det måste vara helt humorbefriade.
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2019-05-22 kl. 09:44.
Citera
2019-05-22, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Skönt att fittan Jannike fick det tufft i tävlingen så kom hon ned på jorden igen. Totalt usel.
Så rätt! Såg tröjan hon hade på sej med texten typ "Krossa patriarkatet"......
Citera
2019-05-22, 10:41
Bannlyst
Citat:
Och vem i helvete är Pia, din dumma jävel?!
Är du lika "trevlig" privat?
Alla utom du fattar väl att det syftas på Fia....
Citera
2019-05-22, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Lysande expose av de kvarvarande kompattanterna i årets Robinson. Håller långt ifrån med dig i allt, men detta är ju just varför Flashback finns och är så frekventerat. En extra stor eloge dock för sammanfattning av Bonnies insats, kan riktigt se henne simma ut mot solnedgången för att därefter aldrig ses igen. Att Klas insats också skall ses mot bakgrunden av vilka han nu tävlar emot är definitivt och det hade sett helt annorlunda ut med fler starka spelare kvar. Som det ser ut nu så är Klas den stora vinnaren på tejejernas pakt och deras sätt att rösta ut de starkaste först.

Edit: Den/De som irriterar sig på det du skriver och hur du skriver det måste vara helt humorbefriade.

Ser fram emot mothugg 😄 Måhända är min beskrivning av återstående kombattanter en smula burdus, men det passar Flashback på något vis ändå.
Tror ändå att jag skulle stått ut med samtliga deltagare över en öl på en uteservering i Emilios Göteborg. Oklart dock om någon av dem velat ha mig närvarande.
Citera
2019-05-22, 11:51
Medlem
Citat:
Bonnie: Herrejösses. Ska hon nån gång bestämma sig för om hon ska prata dagisspråk eller blattemål?

En ulv i fårakläder. Jag skulle ha väldigt svårt att lita på en människa som håller på sådär med rösten. Det är olidligt att höra hennes "gulliga" och tillgjorda röst blandat med att försöka låta som en blatte, OLIDLIGT! Vem försöker hon gulla med?

Sen att att ha en favorit i dagens dokusåpa-värld är ju omöjligt när det inte finns några riktiga karaktärer eller någon som sticker ut. Men det är gulligt att se folk krysta fram "favoriter" till höger och vänster oavsett hur intetsägande fältet är, precis som i årets Farmen-säsong.

Klas har dock inte alls framstått som lika präktig i senaste avsnitten, uppfriskande att få se en lite mer burdus sida.
Citera
2019-05-22, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
En ulv i fårakläder. Jag skulle ha väldigt svårt att lita på en människa som håller på sådär med rösten. Det är olidligt att höra hennes "gulliga" och tillgjorda röst blandat med att försöka låta som en blatte, OLIDLIGT! Vem försöker hon gulla med?

Sen att att ha en favorit i dagens dokusåpa-värld är ju omöjligt när det inte finns några riktiga karaktärer eller någon som sticker ut. Men det är gulligt att se folk krysta fram "favoriter" till höger och vänster oavsett hur intetsägande fältet är, precis som i årets Farmen-säsong.

Klas har dock inte alls framstått som lika präktig i senaste avsnitten, uppfriskande att få se en lite mer burdus sida.

Eller hur, om Bonnie? Lite creepy är det ju faktiskt. Något är fel där. Inte lika fel som hos midnattsmördarFia men snudd på. Bonnie kan mkt väl gå loss med machete på resten i lägret, bara hon får ordning på ögat. Eller, sorry, drar ner bandanan så hon ser normalt igen.

Klas: Han måste släppa ännu mer på bromsen och PK-snällheten. Bli mer galen, då vinner han alla tävlingar denna vecka.
Citera
2019-05-22, 12:30
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Men tänk om du får skymta Linns blekfeta röv då?

Nämen hon skyler ju alltid sin förnämliga bakdel med diverse heltäckande klädesplagg...
Citera
2019-05-22, 12:33
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67
Så rätt! Såg tröjan hon hade på sej med texten typ "Krossa patriarkatet"......

Svårt att slåss mot patriarkatet när man håller på och drunkna i Söderhavet.
Förresten - varför tog hon alltid av sig simglasögonen när hon kom upp på ytan, för att sedan ta på sig dem igen fem sekunder senare, för att sedan upprepa samma procedur fem sekunder senare?
Citera
2019-05-22, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
XXX åker idag eller imorgon, skönt.
Är det nytt avslöjande eller spekulation?
Citera
2019-05-22, 13:37
Medlem
Carl har redan skrivit i tråden att den som vann Robinson 2019 förtjänade det, det innebär att varken Bonnie, Linn, Fia eller Emilio kommer att vinna. Han har även sagt att Klas är någon han ser som en värdig vinnare, ni får själv avgöra vad som kommer ske i programmet
Citera
2019-05-22, 13:53
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Och vem i helvete är Pia, din dumma jävel?!

Fia fattar du väl ditt jävla mongo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in