2019-05-21, 19:58
Medlem
Tävlingarna är så otroligt dåligt filmade, eller rättare sagt klippta.
Visst, nu var denna tävling tråkig från start. En klart bäst och en klart sämst. Så mycket kan man inte trolla men var lika dåligt när det var plankan.
Verkligen noll spänning.
Citera
Medlem
Ingen direkt spoiler även om det handlar om Onsdagens avsnitt, men det måste vara det tråkigaste avsnittet på säsongen (samt alla säsonger jag kan minnas för den delen).

Bokstavligen ett sånt där filler-avsnitt TV-serier ibland kör för att spara på budgeten där de bara kör flashbacks från tidigare säsonger och inget nytt alls.

Bokstavligen hela avsnittet går ut på att deltagarna sitter ner och minns saker från säsongen som varit och så kör de flashbacks och visar från de avsnitten. Sen lite snack om vad de ska göra om de vinner.

Det är tredje sista avsnittet för säsongen och du missar 0 om du hoppar över det. Det var verkligen helt meningslöst.
Citera
Medlem
Klippte dom bort Jannikas kommentarer när det var en hel kastrull med levande krabbor?
Eller besegrade hungern principerna?
Citera
2019-05-21, 20:10
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Tävlingarna är så otroligt dåligt filmade, eller rättare sagt klippta.
Visst, nu var denna tävling tråkig från start. En klart bäst och en klart sämst. Så mycket kan man inte trolla men var lika dåligt när det var plankan.
Verkligen noll spänning.
Instämmer och hela Robinson 2019 har verkligen chanserat sista 2-3 veckorna. Tävlingarna har bara handlat om att försöka dölja hur ställningen ser ut under tävlingens gång. Film från lägret har bara varit karva i kokosnöt, karva i kokosnöt, utsiktsplatsen, karva i kokosnöt, bilder på från morgonen när någon frågar om en annan sovit bra, karva i kokosnöt o.s.v. och sen förnedring i utposten.

Från att längta till nästa avsnitt så bryr jag mig inte längre. Fuck Mastiff och TV4!
Citera
2019-05-21, 20:12
Medlem
Den som fått enskilt mest tv-tid är krabban som går längs stranden.
Citera
2019-05-21, 20:14
Medlem
bagarn29s avatar
Nu är det en riktig Robinson. Tävling och ut med den sämste ur tävlingen.
Citera
2019-05-21, 20:30
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Den som fått enskilt mest tv-tid är krabban som går längs stranden.

Kanske inte så konstigt, krabbans "personlighet" överglänser de flesta av de kvarvarande deltagarna.
Citera
2019-05-21, 21:24
Medlem
tuffkatts avatar
Skönt att fittan Jannike fick det tufft i tävlingen så kom hon ned på jorden igen. Totalt usel.
Citera
2019-05-21, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Tycker Klas är lite smålik Ola-Conny.
Ja eller en ung Rikard Wolff.
Citera
2019-05-21, 21:29
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Instämmer och hela Robinson 2019 har verkligen chanserat sista 2-3 veckorna. Tävlingarna har bara handlat om att försöka dölja hur ställningen ser ut under tävlingens gång. Film från lägret har bara varit karva i kokosnöt, karva i kokosnöt, utsiktsplatsen, karva i kokosnöt, bilder på från morgonen när någon frågar om en annan sovit bra, karva i kokosnöt o.s.v. och sen förnedring i utposten.

Från att längta till nästa avsnitt så bryr jag mig inte längre. Fuck Mastiff och TV4!

Håller med dig.
Det enda de gör är att karva kokosnötter.
Så jävla tråkigt.
Porr-Mastiff slängde in nåt jävla fijianskt kubbspel för att få lite action men hur jävla kul var det att titta på?
Nä, det har varit riktigt tråkigt de senaste veckorna.
Porr-Mastiff kanske fick slut på idéer när de inte fick nåt knulla mellan Anna och Sebastian.
De byggde nog hela säsongen på knullande a la Paradise Hotel
Citera
2019-05-21, 21:37
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DFrost
Ingen direkt spoiler även om det handlar om Onsdagens avsnitt, men det måste vara det tråkigaste avsnittet på säsongen (samt alla säsonger jag kan minnas för den delen).

Bokstavligen ett sånt där filler-avsnitt TV-serier ibland kör för att spara på budgeten där de bara kör flashbacks från tidigare säsonger och inget nytt alls.

Bokstavligen hela avsnittet går ut på att deltagarna sitter ner och minns saker från säsongen som varit och så kör de flashbacks och visar från de avsnitten. Sen lite snack om vad de ska göra om de vinner.

Det är tredje sista avsnittet för säsongen och du missar 0 om du hoppar över det. Det var verkligen helt meningslöst.

Fy fan, låter som ett riktigt deprimerande avsnitt. Jag vill inte se några tillbakablickar, jag har sett tillräckligt.
Då behöver jag med andra ord inte gå upp mitt i natten för att se det, kan likväl skita i det helt.
Citera
2019-05-21, 22:10
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Att det varit så usel underhållning den senaste tiden (karva kokosnöt, prata bajs, prata sömn) leder till frågeställningen: ska Robinson visas flera ggr i veckan? Förr i tiden var det en timme på lördagar, totalt ca 12-15 avsnitt.
Numera kan de visa mer eftersom den totala visningstiden/Vecka är mer än förr.
Rimligtvis borde det finnas mer material för att göra programmet mer intressant, men det här är under all kritik.
Karva, karva, karva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in