2019-05-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Upplevelsen redogör kvinnan för först i rättegången. Hon kan säga va fan hon vill där och det är det som gäller, inte vad åklagaren anser att kvinnan ska känna.
Det finns inte ens ett polisförhör och kommer hon ens ställa upp på det.. Haha glöm att det går till åtal

Goddag yxskaft!

Att hon kan säga vad hon vill vid ett förhör eller i domstolen förstår väl ändå jag också! Hur jävla obvious är inte det? Det är som att påpeka att jorden är rund.

Det var inte det jag kommenterade.

Men okej då, nu ska det bli intressant.. när hon som alla påstår här på forumet sitter och tar tillbaka saker i kommande förhör med myndigheterna.

Vad kommer Jimmie Åkesson säga då? Har hon nån framtid kvar i partiet? Hur ska SD förklara det hela?

Och vill vi verkligen ha folkvalda som inre samarbetar med rättsvårdande myndigheter?
Senast redigerad av Macke85 2019-05-23 kl. 13:03.
Citera
2019-05-23, 13:06
Medlem
Dr_Kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
Goddag yxskaft!

Att hon kan säga vad hon vill vid ett förhör eller i domstolen förstår väl ändå jag också! Hur jävla obvious är inte det? Det är som att påpeka att jorden är rund.

Men okej då, nu ska det bli intressant.. när hon som alla påstår här på forumet sitter och tar tillbaka saker i kommande förhör med myndigheterna.

Vad kommer Jimmie Åkesson säga då? Har hon nån framtid kvar i partiet? Hur ska SD förklara det hela?

Vill vi ha folkvalda som inre samarbetar med rättsvårdande myndigheter?

Hon har ju inget att ta tillbaka eftersom hon har ju inte ens pratat med varken polis eller åklagare om saken. Hon säger ju att saken är utagerad för hennes del så det finns inget mål att driva.
Citera
2019-05-23, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Det finns lättflyktiga väljare som man tappar om man inte pudlar. Vad är viktigt just nu ett 4;e mandat eller bara 3?
Man måste renodla sina följare. Folk som hoppar från tuva till tuva utifrån dagsform är inget att bygga en framtid på. Jag tänker långsiktigt, struntar i mandat hit och dit när vi egentligen borde lämna EU helt.
Citera
2019-05-23, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
Hon har ju inget att ta tillbaka eftersom hon har ju inte ens pratat med varken polis eller åklagare om saken.

Nej, hon har inte påstått saker i domstol, men däremot publicerade exempelvis en video av SD här om dagen där tafsande tas upp, och där hon medverkar.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
Hon säger ju att saken är utagerad för hennes del så det finns inget mål att driva.

Fast det är inte hennes sak att avgöra!
Citera
2019-05-23, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickSickSick
Man måste renodla sina följare. Folk som hoppar från tuva till tuva utifrån dagsform är inget att bygga en framtid på. Jag tänker långsiktigt, struntar i mandat hit och dit när vi egentligen borde lämna EU helt.

Som Afs;are tackar jag för Sd;s klantiga krishantering, vi tar ett mandat av Sd
Citera
2019-05-23, 13:22
Medlem
Beatriceaurores avatar
Det enda jag verkligen oroar mig för beträffande Nalle är hans övervikt.
Aldrig bra att vara så tjock, och extra farligt för hjärtat om man utsätts för grav stress, som nu.
Citera
2019-05-23, 13:28
Medlem
Dollmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Nej, jag har arbetat i butik och packat upp varor, oj hoppsan skulle bara sträcka mig över dig.
I vården, äldre män som gör "fulgrepp".
Inom industrin, kollegor som skojar.
Tjänsteman, fick kramklämmisar vid kopieringsmaskin.

Du är inte själv kvinna?
Har aldrig jobbat inom porr.
Antar att du har större modellen. Vi är många män som dyrkar bröst. Vi gör vadsomhelst för bröst. Lyssna på Robert Brobergs ”Snabbköpsbutiken” så har du förklaringen Själv har jag aldrig tallat utan ha fått det men drömt många gånger om det. Va inte så kinkig
Citera
2019-05-23, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
De män som försökt ta på mig utan att jag bett om det har varit ur alla politiska läger och klasser.
Ska jag som kvinna ta fram blankett 123:3456A och be de män jag träffar att skriva under den innan jag anlitar dom?
Rörmokare, elektriker, bilmekaniker, journalister, trädgårdsmästare, politiker, alla yrken du kan tänka dig.
Jag har haft totalt nyktra män i min omgivning som bara råkat tafsa..oj hoppsan..
Tänk om jag bara råkade ta män i omgivning på snoppen,,oj hoppsan...

Fatta att detta har fått fäste i media tack vare att det är SD.
(och tack vare en kvinna som hade mage att spela in förtroligt samtal med sin fd väninnan och sen lyckades få det til Expressen när det inte gick bra för henne)

Men det måste ju bero på ditt stora skägg, att dessa män helt enkelt inte förstått att de döljer sig en kvinna under skägget
Citera
2019-05-23, 13:48
Medlem
Felpost.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0nWyl0/ingen-forundersokning-inledd-mot-winberg
Senast redigerad av skitkuligen 2019-05-23 kl. 13:50.
Citera
2019-05-23, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Som Afs;are tackar jag för Sd;s klantiga krishantering, vi tar ett mandat av Sd
Kunde vara värre. Det är det enda tappet jag kan acceptera. 😄
Citera
2019-05-23, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
Goddag yxskaft!

Och vill vi verkligen ha folkvalda som inre samarbetar med rättsvårdande myndigheter?
Din debile fan fattar du inte att det kommer inte att bli någon rättegång.
SD har sagt att det var en smutskastning kampanj för att påverka EU valet.
Personligen tror jag att den kommer misslyckas precis som järnrörskampanjen och nazistsmetningen. Du kan köpa pappersnäsdukar för du kommer lipa och snora på Söndag när SD tar en ny jordskredsseger.
Citera
2019-05-23, 14:20
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Det enda jag verkligen oroar mig för beträffande Nalle är hans övervikt.
Aldrig bra att vara så tjock, och extra farligt för hjärtat om man utsätts för grav stress, som nu.

Ja mitt förtroende har han förlorat i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in