2019-05-23, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Nej, tror inte PL klämmer på bröst titt som tätt. Men jag påstår att det visar på en synnerligen skev kvinnosyn att tvinga sig på en kvinna mot hennes vilja vilken är ovärdig en företrädare för ett svenskt riksdagsparti.

Är alla SD väljare fylltrattar som ber om "ursäkt" dagen efter?
Ett råd är att ta under övervägande att sluta dricka om du/ni inte kan bete sig utan att behöva be om ursäkt dagen efter.

De män som försökt ta på mig utan att jag bett om det har varit ur alla politiska läger och klasser.
Ska jag som kvinna ta fram blankett 123:3456A och be de män jag träffar att skriva under den innan jag anlitar dom?
Rörmokare, elektriker, bilmekaniker, journalister, trädgårdsmästare, politiker, alla yrken du kan tänka dig.
Jag har haft totalt nyktra män i min omgivning som bara råkat tafsa..oj hoppsan..
Tänk om jag bara råkade ta män i omgivning på snoppen,,oj hoppsan...

Fatta att detta har fått fäste i media tack vare att det är SD.
(och tack vare en kvinna som hade mage att spela in förtroligt samtal med sin fd väninnan och sen lyckades få det til Expressen när det inte gick bra för henne)
Citera
2019-05-23, 11:56
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Nästan alla sverigedemokrater utom de allra yngsta har ju röstat på de andra partierna tidigare. Många sossar och moderater. Därför är det ologiskt att tro att SD-are är en annan sorts människor. Varje månad är det ytterligare några sossar och moderater som blir SD-are, de förvandlas inte då utan de ser bara klarare på världen och samhället.
Du har rätt att i SD samlas dom olyckliga med tron att domedagen är nära.
Citera
2019-05-23, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
De män som försökt ta på mig utan att jag bett om det har varit ur alla politiska läger och klasser.
Ska jag som kvinna ta fram blankett 123:3456A och be de män jag träffar att skriva under den innan jag anlitar dom?
Rörmokare, elektriker, bilmekaniker, journalister, trädgårdsmästare, politiker, alla yrken du kan tänka dig.
Jag har haft totalt nyktra män i min omgivning som bara råkat tafsa..oj hoppsan..

(och tack vare en kvinna som hade mage att spela in förtroligt samtal med sin fd väninnan och sen lyckades få det til Expressen när det inte gick bra för henne)
Fattar inte riktigt. Råkar du ta männen från alla dessa yrkesgrupper på snoppen? I så fall, gör du det samtidigt som de "tafsar" på dig?
Citera
2019-05-23, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Fattar inte riktigt. Råkar du ta männen från alla dessa yrkesgrupper på snoppen? I så fall, gör du det samtidigt som de "tafsar" på dig?

Män "råkar" komma åt.

Vi kvinnor gör inte det, iallafal inte jag.

Om vi ska sparka en SDare som tagit på tuttsen så får vi sparka många män.
Citera
2019-05-23, 12:09
Medlem
Han har ju erkänt att han tafsade.Det jag reagerar mot är att Winberg inte gjort något åt det när det hände för ett år sedan.Bara det gör att hon är olämplig som EU parlamentariker.
Citera
2019-05-23, 12:10
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba

Om allla möjliga män tagit på dig jobbar du väl på porrklubb?
Citera
2019-05-23, 12:26
Medlem
Veckans klubbas avatar
Om en full kvinna på en blöt fest sätter sig i mitt knä, så skulle jag nog ta henne på brösten om hon hade större pattar än vad jag själv har. Annars är det liksom ingen idé. Det är för övrigt ingen mänsklig rättighet för fyllekajor att sitta i mitt knä. Man får räkna med att få betala tull i form av ett kläm på pattarna eller en handflata som rappar röv.
Citera
2019-05-23, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uea
Han har ju erkänt att han tafsade.Det jag reagerar mot är att Winberg inte gjort något åt det när det hände för ett år sedan.Bara det gör att hon är olämplig som EU parlamentariker.

Att Winberg är olämplig som parlamentariker borde väl varit uppenbart för alla sedan valkampanjen 2014?
Citera
2019-05-23, 12:38
Medlem
Om det går dåligt för SD i valet och de ”bara” får låt säga ett mandat, tror ni då att Peter kommer få skulden för det?
Citera
2019-05-23, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Om det går dåligt för SD i valet och de ”bara” får låt säga ett mandat, tror ni då att Peter kommer få skulden för det?

Sannolikt.
Det är dock ett osannolikt scenario, att SD tappar någon procent på detta är möjligt men inte tillräckligt för att göra ett dåligt val. De som röstar på SD kommer göra det oavsett företrädare. Det hade jag också gjort.

Det som däremot förvånar är hur få SD-anhängare som är öppna med detta. Det är tillåtet att rösta på ett parti trotts att man inte anser företrädare lämpliga.

"Jag anser att P.L är ytterst olämplig och bör avgå men jag kommer rösta SD då jag delar partiets grundläggande värderingar" ser man väldigt sällan i denna tråd. Istället går man ur hus för att försvara ett oförsvarligt agerande.
Citera
2019-05-23, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Om allla möjliga män tagit på dig jobbar du väl på porrklubb?

Nej, jag har arbetat i butik och packat upp varor, oj hoppsan skulle bara sträcka mig över dig.
I vården, äldre män som gör "fulgrepp".
Inom industrin, kollegor som skojar.
Tjänsteman, fick kramklämmisar vid kopieringsmaskin.

Du är inte själv kvinna?
Har aldrig jobbat inom porr.
Citera
2019-05-23, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickSickSick
Det är dags att sluta krypa på beställning. Om man tillfredsställer drevet kommer det alltid att komma nya drev. Stå rakryggad och låt skiten rinna av så dör drevmentaliteten till slut av ren syrebrist. Orka skrika om ingen lyssnar.

Det finns lättflyktiga väljare som man tappar om man inte pudlar. Vad är viktigt just nu ett 4;e mandat eller bara 3?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in