2019-05-21, 23:13
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Undrar om hon smygäter något där mellan varven? Alla rasar rejält i vikt, men inte hon... Underligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Frågar igen.

Är det inte märkligt att Linn är så fet trots att hon har varit där så länge nu? Smygäter hon mån tro? Kanske hon som åt upp Adnilsons mat i början.

Som du märker så är du inte ensam kring de funderingarna. De andra deltagarna blir bara spinkigare och spinkigare men Linn vaggar glatt omkring där med sin kalaskula... Ytterst märkligt.

Konstaterar f.ö att Sebastian ser ut lite som en muskulös 33-centilitersflaska. Han borde träna axlar och då enbart axlar de närmaste 2-3 åren.
Citera
2019-05-21, 23:35
Medlem
ocaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Att det varit så usel underhållning den senaste tiden (karva kokosnöt, prata bajs, prata sömn) leder till frågeställningen: ska Robinson visas flera ggr i veckan? Förr i tiden var det en timme på lördagar, totalt ca 12-15 avsnitt.
Numera kan de visa mer eftersom den totala visningstiden/Vecka är mer än förr.
[b]Rimligtvis borde det finnas mer material för att göra programmet mer intressant, men det här är under all kritik.
Karva, karva, karva

Finnes nog inte så mycket mer att visa.,när din korta tjocka Linn,röstar ut alla starka deltagare.
Och bäddar för Klas (tönten ).håller nu på den andra tönten Emilo,men hoppas Fia pissar på dom.
Citera
2019-05-22, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Människor har väl olika ämnesomsättning och tar upp energi i kroppen från mat på olika vis. Många på ön klagar ju över att kokosen går rätt genom kroppen och att de tar "nattbad" för att stå där i viken och skita ner sig själva. Att de inte småäter lite kokosflarn då och då är väl för att slippa stå i skogen och svabba röven med löv flera gånger om dagen. Kanske tar Linns kropp upp det bättre bara? Har aldrig hört henne gnälla över magsmärtor eller räserbajs.
Att hon kan äta lite kryp då och då (vilka är fulla med naturliga fetter och proteiner) tyder väl på att hon inte har en lika känslig mage som stadsbor vars huvudföda kommer ifrån något färdigpaketerat.
Renskötaren såg ju också blekfet ut när han kom till ön men såg inte ut att ha gått ner ett gram fast han varit i gränslandat. Lite samma där tror jag.

+1 på den. Väldigt trovärdig analys.
Citera
2019-05-22, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Ja, håller med. Efter att ha sett tisdagens avsnitt så vore det ett hån ifall Klas inte tar hem hela skiten nu. Alla andra är ju inte ens i närheten av att vara värdiga vinnare.

Det enda som kan stoppa Klas nu är ifall produktionen har bestämt sig för att det skall vara 2 tjejer i finalen, bara för att det var 2 killar förra året. Ska i så fall bli intressant att se vad för dumma twister Mastiff planerar för att ställa till det för Klas.

Mastiffs twister och draghjälp till vissa deltagare har varit extremt tröttsamt denna säsong av Robinson. En mer riggad produktion får man leta efter. Och ifall Klas vinner Robinson i år så blir nog nästa års Robinson ÄNNU mer riggat, för att produktionen så desperat vill att en tjej skall vinna.

Nänä. Lappjäveln har ju bestämt för sig att det är ANN-ders som bestämmer allt. Den dumma jäveln. Inte undra på att allt han duger till är att sitta på fjället och glo på sina fula jävla renar.
Citera
2019-05-22, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LagetBak
Ja detta verkar mer logiskt, vad tycker ni om det hon sa att dom haft det lika jobbigt eller värre på utposten? Dom har ju faktiskt inte gjort ett skit. Fast det är klart det är jobbigt fast på ett annat sätt som hon sa, hur är det medmat då det är iallafall inte helt fake? Dom får inget extra där? Nä. Basmåltid typ frukost?

Men herrejösses. Det är väl fullkomligt givet att alla får vatten i obegränsad mängd, dygnet runt? Eller tror ni att Mastiff är sugna på att ha ihjäl folk?
Citera
2019-05-22, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Nej, de får inget extra käk bakom kameran. Däremot var det väldigt överdrivet från hennes sida när Robban kom tillbaka på besök till Utposten, och hon sa "Man såg direkt på honom att han hade ätit upp sig och såg mycket friskare ut". Han hade varit tillbaka i lägret max 2 dagar, du äter inte upp dig på 2 dagar. Det mesta sitter psykiskt, Robban var helt enkelt piggare psykiskt, inte fysiskt, och Jannika uppfattade det som att han såg mer uppäten och frisk ut.

Han hade ”gått upp massor i vikt” sade den rabiata veganfittan. Ordagrant. Jag garvade mig harmynt av det uttalandet.
Citera
2019-05-22, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Bonnie lär ryka näst.

Förutspår att Klas eller Emilio kommer hamna i det sista örådet tillsammans med Pia eller Linn.
Jag tror inte att det blir 2 killar eller 2 tjejer.

Om Klas kommer till det sista örådet så tar han nog hem hela skiten, dels för att han är omtyckt och dels för att han redan har 2 dubloner. Det skulle dock bli en jämn röstning mot Linn.
Går Emilio hela vägen till öråd så ryker han nog mot alla. möjligt att han har en chans mot Pia, men med tanka på allt tjejpaktande så är nog så inte fallet.

Och vem i helvete är Pia, din dumma jävel?!
Citera
2019-05-22, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
I rätt miljö antar jag att den tatueringen har hög raggningsfaktor.
I stället för att bjuda på drink lägger han upp handen på bardisken.

Megacuck mao. Syltrygg järnet. Usch och tvi, det vindögda fjolliga aset.
Citera
2019-05-22, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Skönt att fittan Jannike fick det tufft i tävlingen så kom hon ned på jorden igen. Totalt usel.

Hade hon inte hamnat i Kuklandet samt Rövposten så hade hon varit ute för många veckor sedan. Feta gamla kärringar har inte i en sådan här tävling att göra. Totalt värdelös, precis som Suzana. Eller hur hon nu i helvete stavar. Feminister måste ju stava sina namn på annorlunda sätt antar jag bara för att SYNAS och ta plats.
Idioter. Veganer = psykopater. Sätt asen i ett arbetsläger i Sibirien så ska vi se om dom inte trycker i sig en kotlettjävel när det väl hänger på livet!
Senast redigerad av MrBollocks 2019-05-22 kl. 04:11.
Citera
2019-05-22, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Fy fan, låter som ett riktigt deprimerande avsnitt. Jag vill inte se några tillbakablickar, jag har sett tillräckligt.
Då behöver jag med andra ord inte gå upp mitt i natten för att se det, kan likväl skita i det helt.

Men tänk om du får skymta Linns blekfeta röv då?
Citera
2019-05-22, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Som du märker så är du inte ensam kring de funderingarna. De andra deltagarna blir bara spinkigare och spinkigare men Linn vaggar glatt omkring där med sin kalaskula... Ytterst märkligt.

Konstaterar f.ö att Sebastian ser ut lite som en muskulös 33-centilitersflaska. Han borde träna axlar och då enbart axlar de närmaste 2-3 åren.

Ang. Linn. Syntes tydligt i tisdagens avsnitt hur fet hon fortfarande är. Hängbuk och fetröv efter 6-7 veckors svält? Obegripligt.
Ang. Sebastian. Dagens ”ungdomar” vet inte hur ett tungt, svettigt träningspass med frivikter ser ut. De låter deras bögiga PT-s sköta allt och blir därefter skapta vad avser muskulär symmetri.
Citera
2019-05-22, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
För övrigt anser jag att ingen ska vinna. INGEN av dom!

Klas: Visserligen fysiskt bäst just nu, men titta på motståndet? Fettot Linn har sett till att alla fysiskt sett värdiga exemplar åkt ut, med sin förbannade jävla fittpakt.
Klas är en cuck och kommer alltid att förbli. Hoppas han kvävs av kokos eller drunknar i en tävling. Alternativt självantänder av sina egna äckliga pruttgaser. Hade han mökat bredvid mig på plankan så hade jag sparkat honom i huvudet så han for i vattnet. Och Anders hade jag sparkat tänderna ur om han kom simmandes i sin jävla bögiga kakiskjorta för att tillrättavisa mig.

Linn: Ditt tjocka jävla as, som bara levt vidare pga lögner och ränksmideri/härskarteknik med dina hjärndöda fittor till ”polare”.
Hoppas du exploderar av självgodhet/kokosöverätning.
Eller av att ett tjog kackerlackor som du glupskt häver i dig bygger bo i magen din och exploderar utåt, likt en Alien.

Bonnie: Herrejösses. Ska hon nån gång bestämma sig för om hon ska prata dagisspråk eller blattemål? Ditt dumma koögda spån till människa, hoppas du simmar fel i nästa tävling och fortsätter utåt havet och aldrig mer syns till.

Emilio: Att kräkas lite i munnen, det är vad Emilio är. En sån ryggradslös jävla smilfink till bögfjolla har jag inte sett på år och dar. Levererar floskel efter floskel, allt ackompanjerat av att visa inte bara tänderna utan två decimeter tandkött, samt ett fruktansvärt enerverande asgarv, efter varenda jävla mening! Fy fan!
Totalt värdelös, ynklig, klen och blekful. Flina gärna under vattnet tills du dränker dig själv, din jävla tönt. Alternativt får du din jävla kebabpizza som du blattetjatat om i två jävla månader, och kvävs av den. Långsamt.

Fia: Jaja, du kanske har kommit undan pga att verka söt? Men ingen av oss går på det. Din äckliga blick och ondskefulla flin liksom, onda dockan! Du har garanterat smidit planer under nätterna att mörda medspelare, helt klart. Tänk att vakna upp mitt i natten och se din stirrande blick?!
Stirra så in i helvete under vattnet så blir du blind och kan inte längre tävla!

Har jag missat nån?
Jag spyr minst våldsamt om cuck-Klas vinner, det ska erkännas. Men att vinna tävlingar mot resten av detta meningslösa pack kan väl knappast ses som en merit? Eller vad säger du CH? Har jag rätt eller fel?
Peace out. (Jag är fortfarande förbannad efter GoT:s sista avsnitt, och förbannad förblir jag ett bra tag till.)

Gratulerar till det muppigaste inlägget i tråden, well done👍

Står ju rätt klart att Klasse Tattoo tar hem detta nu.. tills det kommer ett pussel..!

Heja Fia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in