2019-05-16, 20:36
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Guldfisken Klas.
Minnet var kort i den tävlingen.
Annars är han en av mina favoriter, han Robert och Peter om jag tar topp tre i sympatiskindex/folk jag själv skulle velat ha med mig på en öde ö.
Mattias och Linn bra på näringsfångst och ganska sympatiska men inte topp 3.
Men Linn imponerar om man har australiensiska survivor som referensram.
Spelar bra, är klurig på pussel och inte kräsmagad utan inser att en kackerlacka ska inte bedömas efter sitt rykte utan efter sitt protein.
Crusoe Robinson är fel referensram i reality-TV..
Du räknade just upp de fem i det illustra sällskapet av årets deltagare som jag gärna skulle kunna tillbringa en vecka med på en ö.
Jag hoppas de klarar sig kvar till finalen.
Citera
2019-05-16, 21:10
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Du räknade just upp de fem i det illustra sällskapet av årets deltagare som jag gärna skulle kunna tillbringa en vecka med på en ö.
Jag hoppas de klarar sig kvar till finalen.

Jag med. Great minds think alike.
Citera
2019-05-16, 22:23
Medlem
Måste säga att Bonnie, vad man än tycker om henne, vart överraskande stark här på slutet.

Undrar varför alla hyser sådant agg mot Sebbe?
Citera
2019-05-16, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Han hade som sagt slagit dom andra 999 av 1000. Men alla kan faila bara titta på idrottsvärlden

Eller tror du att det är en slump att Klas är ingenjör och presterat bra medan Bonny lågstadielärare...Emilio är "Boendekoordinator"...( Detta är inte elakt menat men Klas presterar bättre än genomsnittet så att säga....)
Jag håller med dig, ingen anledning till oro.
Tror också att det var undantaget som bekräftar regeln för Klas.
Men med tanke på hur tävlingen beskrevs i brevet till deltagarna så kunde jag bara inte låta bli.
Citera
2019-05-17, 01:52
Bannlyst
Mycket komplimanger till den korta tjocka här. Tycker någon på riktigt att Linn är snygg?
Citera
2019-05-17, 01:58
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax
Mycket komplimanger till den korta tjocka här. Tycker någon på riktigt att Linn är snygg?

Undrar om hon smygäter något där mellan varven? Alla rasar rejält i vikt, men inte hon... Underligt.
Citera
2019-05-17, 08:26
Medlem
yournotlikemes avatar
Fortfarande förvånad över att diskussionen kring detta skräpprogram fortfarande ligger högst upp på denna lista. Tro mig jag har gett programmet ett försök, men fan tom. Farmen är roligare att kolla på.
Citera
2019-05-17, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Sant men jag är helt övertygad om att Klas blev tokförälskad i Anna. Helt ok men lite lustigt med tanke på att han snart är 30 och Anna nyligen gått ut gymnasiet.
På vilket sätt skulle det vara problem med ålderskillnaden? Speciellt med tanke på att Sebastian är 31 och Klas 29.
Citera
2019-05-17, 10:27
Medlem
Kul att Robert vann en tävling. Det trodde man inte när han älgade ner i vattnet sist hela tiden. Nu kan hans mamma känna sig stolt över den drasuten.
Senast redigerad av OberynMartell 2019-05-17 kl. 10:30.
Citera
2019-05-17, 11:26
Medlem
Verkar bli lite spänning trots allt i örödet nu på söndag enligt Tv4:as tablå. Så inte säkert att Klas/Sebbe ryker.

En av deltagarna får ett uppdrag som skapar stor besvikelse i lägret. En extrainsatt tävling ger de tävlande en chans att vinna oväntade priser samtidigt som de på Utposten får en chans att påverka det sista örådet innan finalveckan.
Citera
2019-05-17, 11:42
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Verkar bli lite spänning trots allt i örödet nu på söndag enligt Tv4:as tablå. Så inte säkert att Klas/Sebbe ryker.

En av deltagarna får ett uppdrag som skapar stor besvikelse i lägret. En extrainsatt tävling ger de tävlande en chans att vinna oväntade priser samtidigt som de på Utposten får en chans att påverka det sista örådet innan finalveckan.
Man kan ju hoppas att Klas, Robban, Tobias och Sebbe slår ihop sina kloka huvuden och lägger sina röster på typ Linn. Det verkar som att Klas är den som är mest anti att ens prata röstning.

Emilio pratar ju som om att allt redan är klappat och klart för de 4:a Sydarna, hoppas det går i stöpet fullständigt.
Citera
2019-05-17, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etrade
Man kan ju hoppas att Klas, Robban, Tobias och Sebbe slår ihop sina kloka huvuden och lägger sina röster på typ Linn. Det verkar som att Klas är den som är mest anti att ens prata röstning.

Emilio pratar ju som om att allt redan är klappat och klart för de 4:a Sydarna, hoppas det går i stöpet fullständigt.

Och att de från utposten får rösta också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in